1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ben ik helemaal met je eens. Ik twijfel wel of ik em op de Xbox of PS3 moet halen.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik vind de demo ook weer ouderwets lekker spelen, maar dit soort problemen KAN gewoon niet. Ik hoop echt dat het er gewoon uit is met de release, of achteraf gefixed wordt, maar zo zijn er wel meer zaken in de demo waar ik met toch, ondanks de lekkere gameplay soms, wel erg aan kan storen (keepers, verdedigers, medespelers die totaal niet de ruimtes induiken, etc etc...)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Volgens mij is er al tussen neus en lippen gezegd dat het of al uit de final build is gehaald, of dat het gewoon vrij snel gepatched wordt.
    Maar verwacht dat er nog veel meer bugs inzitten.
    Met natuurlijk als uitschieter: online. Zou dat ooit eens in orde zijn? Ik ben benieuwd...
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is bekend en het is er wss al uitgehaald volgens mensen die de retail gespeeld hebben ( de demo is dus niet de retail versie ). Daarnaast komt het alleen voor tegen de computer, dus tegen menselijke tegenstanders zou je het niet merken.
     
  5. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Cyrax dit nog niet kunnen bevestigen? Of heeft hij nog geen tijd gehad voor dit forum nu hij de retail kan spelen :9
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem nog niet gezien, maar het wel op andere forums gelezen.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    okee herhaling van 3 vragen:

    *wat kan niet op 360 OptionFile en wel op ps3?

    *Hoe zorg je dat je ervoor dat je ALTIJD het "figuur" ziet dat je nu alleen ziet als keeper bal uittrapt.
    (het figuur met XYAB<die je aan kan zetten> en het balkje met 5 streepjes waarmee je kan selecteren hoe aanvallend je speelt) het figuut is btw links en recht onderin de hoek.

    *Is het ook mogelijk onderin naast radar een balk met speler naam te hebben en moeheid(wat ook gwoon in pes 2010 enz. zat)
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik speel vrijwel uitsluitend tegen de computer, dus voor mij is het zeer belangrijk.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588

    1: chants, images importeren.

    2: In de demo kun je dit nog niet gebruiken volgens mij.. Zodra je 1 tactiek hebt aanstaan zie je dit figuur veel duidelijker. Maar je kan het alleen aanpassen tijdens dode spelmomenten dus vandaar ;)

    3: ja dat is mogelijk.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha op die fiets, dan is het idd belangrijk :)

    Puntje 2, druk eens op select tijdens de wedstrijd ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    okee thanks, puntj 3 ook al in de demo? zoja hoe? want in t menu kon IK het niet vinden

    select?
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hey guys,

    Ik had het wat druk haha...... Iets met een of andere game haha.

    Even snel een korte impressie van de retailversie

    De game is hetzelfde als de demo op gameplay gebied. Maar vanwege de sfeer en het commentaar in de retail lijkt dat misschien niet zo, maar het is dezelfde game.

    Dit houdt ook in dat de bug van langs het lijntje lopen zonder sprint gewoon aanwezig is als je tegen de CPU speelt.

    Er zitten nog wel meer schoonheidsfoutjes in het spel, maar deze kunnen echt niet tippen aan de geweldige PES sfeer en gameplay die deze PES ons biedt.

    Ik ben iig ontzettend happy met de game, donderdag ga ik voor Konami werken, hopelijk om ik dan iets te weten over een eventuele patch.

    Meest grappige bug die ik ben tegengekomen was gisteren met een maat. De scheidsrechter ging in de muur staan bij een vrije trap van mij haha. Ik kwam echt niet meer bij, heel sullig was dat. Ik heb het verder in ongeveer 30 wedstrijden niet gezien, dus hopelijk was dit een eenmalig iets.

    Leuk detail, in sommige stadia is een stadionomroeper. Tijdens het opkomen, goals en wissels hoor je hem, dat is wel erg sfeerverhogend. Tof gedaan.

    Binnenkort schrijf ik wel een review. De game komt overigens volgens Konami zelf toch echt uit op 07 oktober.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  15. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    :'-( :'-( :'-(

    Dank voor je impressie!
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Pijnlijke zaak, zoiets kan het spel de nek kosten, als het uberhaupt al gepatch kan worden. En er zijn ook mensen die totaal geen internet op hun xbox hebben en alleen offline spelen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    7 oktober.. Naja, iets langer wachten.. Het is het waard lijkt me.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Nog steeds een Nederlandse geforceerde lokalisatie? Oftewel, is de game alleen in het Nederlands te spelen, tenzij je dat in je Xbox instellingen verandert!?
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan ik zelf beantwoorden, aangezien hij de ps3 versie heeft, ja het is standaard in het Nederlands. Gewoon je locale veranderen in de UK, zo erg is dat toch niet :/

    Dat is wel de gruwelijke minderheid. Ik blijf erbij dat een bug moet kunnen, daarnaast gebeurt het alleen via de CPU en alleen als je het zelf doet. Je kan er dus ook gewoon voor kiezen om niet zo te spelen. Maar het wordt zsm aangepast, ik hoop nog voor de NL release.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Die ''gruwelijke'' minderheid waar je het over hebt zou ik graag onderbouwt willen zien. Feit blijft dat eenieder die een spel koopt een klant is van Konami. Ik ben het nog wel enigszins met je eens dat elk spel zo zijn bugs heeft maar tot in welke mate kan een bug als niet ''storend'' opgevat worden, is meer de vraag op dit moment. Dit is gewoon spelbederf.

    Je kunt er inderdaad voor kiezen om niet via de flanken meer te spelen tegen de cpu, maar je zou eventueel ook kunnen kiezen om een veldspeler voor een keeper te wisselen. Wat ik hiermee probeer te zeggen is, het gaat hierom een voetbalspel. En ook tegen de cpu zou dit gewoon goed uitgevoerd moeten kunnen worden. Hoe kun je dit over het hoofd zien? En hoe kan niemand dit eerder opgevallen zijn. Dit gaat niet om details. Dit is het spel zelf wat ter discussie staat. En dan kun je wel gaan zeggen dat mensen dan maar beter de flanken moeten vermijden maar dit kan gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina