1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Welja, wij hebben met PES zo een diep spel dat we er nog wel een week over kunnen praten.... euh... wat kan ik meer zeggen? :D
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je PES bij een Nederlandse winkel haalt heeft deze dan gewoon Engels commentaar en menu's ingame?
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Nederlands wordt 'geforceerd', maar als je bij je Xbox instellingen je lokatie op Engeland zet, dan zou het moeten kloppen geloof ik...
     
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    En op de PS3 hetzelfde? Waarom zit er niet gewoon een simpele optie in het spel waarmee je het kunt veranderen...
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn locale op UK staan en dan is het gewoon engels.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Inderdaad, het is een kleine aanpassing, ik lig er niet wakker van. Die van mij staat al op UK sinds Assassin's Creed 2.
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ok, thx.

    Heb ik nog een (domme) vervolgvraag;)

    LT+A is manual pass. Wat is er 'manual' aan? De richting? Zo ja, hoe bepaal je die richting (je ziet toch geen kruisje op het veld toch of zoiets)?

    (want ik neem aan dat de SNELHEID van de pass gewoon met het korter/langer indrukken van A gaat, wat ik al doe/weet)
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    daarmee is alles eigenlijk toch wel gezegd: laat de game dan toch maar komen vandaag.
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    de richting i.c.m. de snelheid/hardheid. gaat dus niet automatisch naar bijv. de dichtsbijzijnde, maar je kunt met enig gevoel precieser neerleggen.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Kom je dan met de MP niet in de problemen, omdat hij dan wellicht probeert verbindingen te vinden met UK-gamers ipv met lokale gamers!?

    En hoe zit dat met bepaalde DLC of XBLA games, die misschien niet onderling uitwisselbaar zijn...!?
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    LT voegt dus 'enig gevoel' toe? Lijkt een beetje op de 'risk shots' van TopSpin (ook een trigger modifier, die aan een 'save' shot meer gevoel/risico toevoegde)
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb net 2 potjes op regular gespeeld. De zijlijn bug was aanwezig.

    + passing, echt heerlijk
    + scrimmages_O_
    + schieten op goal

    - sfeer is erg matig
    - scheidsrechters fluiten ook vaker voor tackles op de bal
    - steeds die vallende animatie van de tegenstander bij een sliding
    - wide cam, alleen op centraal middelpunt kunt zetten en niet meer zoals vroeger een beetje meelopend..

    De minpunten zijn 1 meer dan de pluspunten maar ik vind de minpunten niet al te bepalend voor de game, alleen als ik meer sfeer wil moet ik dus toch voor een PS3 gaan. (chants). Ook reageert de speler soms wat laat met rennen maar dit komt geloof ik totdat hij de bal aan zijn favouriete voet heeft.

    De zijn-lijn bug heb ik er niet bijgezet omdat je op het hoogste niveau hier geen last van heb:thumbs:\o/ (voorlaatste niveau nog niet getest)
    Ik heb Fifa ook op regular gespeeld en daar komt hetzelfde voor.

    PES2011 heeft zijn schoonheidsfoutjes maar voor mij echt het ultieme spel voor met je vrienden te spelen.
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    klinkt goed.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zit toch te twijfelen om fifa al te halen, maar ik probeer me in te houden en te wachten op pes. Wel fijn dat ze je wel gewoon verdedigen langs de zijlijn op het hoogste niveau.
     
  15. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel een beetje om dit te zeggen, omdat ik nogal vaak onbegrepen word en sommigen onder ons een beetje hyper reageren op berichten die niet stroken met hun eigen mening. Maar toch wil wil even wat kwijt.

    Laat ik eerst zeggen dat ik dit de allerbeste PES ooit vind, echt een verbetering tov de next gens, maar vind hem ook leuker en beter dan de oude pes 5.

    Maar nu komt mijn zienswijze: ik vind het helemaal niet een hele nieuwe game. Ik heb nog steeds het gevoel dat dit de oude engine is, dat merk je aan zoveel dingen dat ik het erg vreemd vind dat sommigen het over een totaal andere game hebben. Echter, voor het eerst heb ik het idee dat deze engine wel werkt, en dat komt door die passes, en de snelheid van het spel.

    Dat maakt deze game zoveel beter. Maar ook de scheidsen, zijn iets beter, niet veel, echter hij is nu wel eerlijker, dus hij fluit ook tegen de cpu net zoals bij jou.

    De spitsen van van de cpu rennen nog steeds veel, echter kan je door die passes ze helemaal zoek spelen.

    Nouja, een nieuwe engine? Nee. Een goede game? Jazeker!!!!
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nou nou Bertje niet zo angstig man. (a) jij moet hier vooral kunnen zeggen wat je vindt lijkt me (mits beetje fatsoenlijk) en (b) je hebt gewoon 100% gelijk. De wijze waarop spelers struikelen, weglopen als er gescoord is, enz enz, ik weet 100% zeker dat de oude engine de basis is; alleen hij is zo opgepoetst, uitgebreid, verfijnd, dat het op het oog nieuw lijkt en idd dat het nu echt fantastisch werkt.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hou je nog ff weekje in; krijg je spijt van anders
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wat ik bedoel Hully, ;-).

    Ik knijp hem nu wel meer als ooit over de online mode. Nu hebben we eindelijk een VOETBALgame (YES!!), maar als het online knudde is, dan zou dat echt heel vervelend zijn.

    Maar goed, we gaan er vooralsnog vanuit dat het gaat werken. Zie nu geen enkele aanleiding dat konami dit zomaar laat gaan, dit jaar is er echt gewerkt, please laten ze in online ook zoveel aandacht besteed hebben.

    Als dat het geval is, nou dan kan mijn dartscomeback weer ff de kast in. DIt gaat mij tientallen trainingsuren kosten.

    Ach ja, prioriteiten stellen he. Voetbal voor darts, is altijd zo geweest. ;-)


    ps. om enkele leden toch nog tegemoet te komen wil ik wel 1 punt van kritiek geven. En daar ga ik me zeker aan storen. En dat is dat we online geen manual keeper hebben. Maar goed, die zijn toch iets beter, we zullen zien hoe exploitbaar ze zijn.

    Het is ook heel erg jammer omdat het heel erg leuk is om manual te keppen. Je kan zoveel meer, en vette reddingen maken. Bij pes 2008 kon dat fantastisch. Ik heb mezelf toen echt ''the art of goalkeeping'' aangeleerd. En je krijgt veel minder easy goals tegen. Maar goed, dat gaat zeker terug komen volgend jaar.



    (Even aan voorspellingkje. Als dit online goed werkt sta ik met NAC top 50. Oei oei oei, wat ga ik straks op mijn bek, haha. :))
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zei ik ook tegen me zwager toen we een potje tegen elkaar speel, volgens mij is de game niet helemaal nieuw. Maar het speelt heerlijk weg iig, belangrijk wel dat online het gewoon doet!
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Ik ben het met je eens. Er is ook geen nieuwe engine, ik denk overigens dat iedereen dat wel weet toch? Konami kennende hadden ze daar allang over opgeschept en het is ook best wel zichtbaar dat dit verder de gewone engine is. Ondanks alle nieuwe pluspunten zitten er nog teveel dezelfde bugs in de game, daar herken je de engine ook wel aan.

    Er zitten nog altijd best wel wat frustraties in de game, dat is heel jammer eigenlijk. Maar voor het eerst in jaren is de funfactor gewoon hoger, en zeker met vrienden is het echt helemaal top om te spelen.

    Ik ben nog niet online geweest, er is helemaal niemand online 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina