1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Je slaat de spijker op zijn kop!!!!

    Je kan alle reviews weg gooien, gameplayfilmpjes en alle shit.


    Lees deze 2 zinnen van Cyrax, en je weet genoeg!!!

    Eindelijk weer lachen, eindelijk weer jaaaah's en ooohhhhh's. _O_


    En voetballen he. Openen, spits in spelen, kaatsen, wegdraaien, actie, op zij leggen, oh, geen ruimte, terug spelen, openen, 1-2 op het middenveld, ga zo maar door. Dit is nou wat ik tof vind. En het kan nu allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    pes2010 online werkte al goed (mits je tegenspeler een goede verbinding heeft) dus ik denk dat wel goed komt.
     
  3. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2

    Wat is goeie verbinding? Want tegen niemand online ging het :), ging volgens mij ook via de servers van Konami zelf
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nou PES2010 was echt wel te doen hoor.. En het gaat niet via de servers van Konami, altijd p2p geweest!
     
  5. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb jij hem bemachtigd ? ook via speciaal event ofzo ? of ben je gewoon pers :cool:. krijg er steeds meer zin in, btw wordt me eerste pes game. was eerst die hard fifa. heb ook zin in MLO als dat een beetje werkt :)
     
  6. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    van een ander forum:


    Heb zojuist naar dynabyte gebeld omdat de releasedatum daar nog steeds op 30 september staat in tegenstelling tot bol.com en andere webwinkels.
    https://dynabyte.nl/artikel/SW09220/PS3_Pro_Evolution_Soccer_2011

    Heb hierbij gevraagd of deze datum klopt en de medewerkster gaf dit als antwoord:

    Ja dit klopt, heb hier vanochtend nog een mailtje over ontvangen en hij komt inderdaad op 30 september uit, bij veel winkels is dit inderdaad niet bijgewerkt, maar bij ons komt hij 100% zeker op 30 september uit.

    Nou hopen dat zij inderdaad gelijk heeft, ik heb hem in ieder geval gelijk besteld.
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    30 september? Dan komt ie overal uit..

    edit: ind e war.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  8. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG nu wordt ik gek \o/\o/\o/\o/ hoop het zo, dit zijn ook winkels toch of alleen online ?
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan zouden ze hem net als FIFA toch al binnen moeten hebben?
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hele andere uitgever
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar het morgen de 29e, dan moeten de winkels het wel al binnen hebben of krijgen. Maar ik denk dat we gewoon een weekje moeten wachten.

    Met pes2008 had ik hem al een keer op een zaterdag terwijl die op een donderdag zou uitkomen. Was ook de 1 van de 1e van dit forum volgens mij :)
     
  12. ChaseDubZ

    ChaseDubZ Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een heleboel shops gemailed en gebeld en ze zeggen op een paar na dat het 7/8 oktober word.
    Alleen gamersland.com zegt dat deze donderdag komt.

    Ben benieuwd...ik hoop op dixons want die hebben we hier en bij hun staat er ook de 30ste :)
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    FIFA 11 op insidegamer een 9
    PES 2011 op insidegamer een 8,5

    maar dit zegt alles in de review van PES:

    Het gevoel van het maken van goals is in PES 2011 door de grote moeite die je er in steekt enorm speciaal en het ontstane euforische gevoel krijg ik in elk geval niet snel bij een FIFA.
     
  14. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is zeker niet verkeerd jongens :)
     
  15. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij klopt dat niet. Ik speel altijd op het hoogste niveau en, als ik het me goed herinner, ben ik al vaak genoeg langs de zijlijn gejogd.

    Morgen maar weer even testen dan :).
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel vreemd dat ze hem al gereviewed hebben zonder het online gedeelte. Maar een 8.5 is zeker netjes, had ik niet verwacht. Zitten toch nog wel wat 'kinderziektes' in(in de demo iig).
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wow, een 8.5 damn. Had dit zeker niet verwacht.. 8).
    Misschien toch nog eens de demo spelen.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Waarom zou je dat nou in godsnaam gaan doen 8).
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Dat laatste is voor mij het probleem ook niet. Als het allemaal goed loopt en de spelers doen allemaal wat ze willen dat ik doe, en er komt een goal uit voort, dan is dat idd heerlijk.... ouderwets genieten met PES....

    ... maar de frustratiefactor wanneer je goals tegenkrijgt omdat de AI van je medespelers keihard faalt of wanneer je het gevoel hebt dat de computer wel erg makkelijk de goaltjes kan binnenknikken, die vind ik eigenlijk onacceptabel hoog liggen.

    Dat was bij FIFA WC2010 toch een stuk minder.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Nu ik Fifa 11 heb is de demo van pes duidelijk een stap terug, toch heb ik me wel vermaakt met pes, hoop dat de uiteindelijke versie her en der nog wat verbeteringen kent... Inderdaad de AI van je medespelers moet gewoon beter kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina