Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    En? Al meer nieuws?
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Met MLOffline kan ik me prima vele uren vermaken.
    denk alleen dat ik een probleem heb met offline multi. want me vrienden hebben of geen console of spelen FIFA, en als we dan potje willen pessen moeten ze het eerst weer 1 uur leren :D maarja. dat online is altijd meegenomen maar met alleen de offline opties kan ik me ook genoeg vermaken
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Idd, daar zie ik wel tegenop.. Mijn maten zijn FIFA spelers.. Met PES2010 konden ze nog wel meekomen, en soms zelfs winnen, maar als zij echt FIFA gaan spelen en ik PES2011, dan wordt het verschil wel groter denk ik. En spannende potjes zijn het leukste, 6-0 winnen is saai :p
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou best fifa aan willen schaffen maar me vrienden spelen ook pes dus dat is echt een reden om ook voor pes te gaan. Die pes avondjes zijn zo leuk en die wil je niet verliezen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wil heel graag PES aanschaffen (wat ik ook nog wel ga doen) maar al m'n vrienden spelen FIFA dus vandaar dat ik die nu al heb aangeschaft. :+
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Vrienden|:-
    je kan niet eens meer de beste dingen kiezen door hun :)

    Vrienden:D
    ze kiezen de beste dingen voor je:)
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij dat al mijn vrienden PESser's zijn, lang geleden geswitched naar PES en nooit meer teruggegaan.

    Vroeger was het overstappen van Fifa naar PES ook veel begrijpelijker, tegenwoordig niet meer.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Speel ook al enkele jaren FIFA online. Om dan om te schakelen is moeilijk. :+
    En ik hecht ook veel waarde aan licenties online. 8)
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Dat uurtje is al even geleden, dusse.. doe maar foto's plaatsen! :cool:
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    hij moet eerst nog goede smoes verzinnen.
    want je gaat toch niet naar je baas: Hee is t goed als ik uurtje eerder weg ga?? hoezo?? je ik kan PES halen!! PES?? ja een voetbalspelletje xD
    nouja ik lees het vanavond wel ik moet werken. ik hoop dat je hem hebt :D
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb juist hun aan pes gekregen met pes 5. Alleen hun zijn nooit overgeschakeld en ik wel. Maar ik werd 2e met een pes toernooi terwijl ik pes2009 niet had haha. Amateurs, dit jaar slacht ik ze allemaal.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    succes :D.
    ik ben nog niet zo lang op deze site maar worden er via deze site ook toernooitjes gehouden? want lijkt me wel leuk :)
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Werden er wel altijd gehouden ja maar naar mijn ervaringen worden die de helft vd keren niet afgemaakt. Ongetwijfeld zal HanTerp je nu weer naar DigitaalGras proberen te lokken. :+
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou niet durven...



















    maar als je toernooien wilt spelen: WIJ op www.digitaalgras.nl houden ze, te beginnen met ongeveer een week na het verschijnen van PES 2011, zodat je nog even de tijd hebt om te oefenen ;)
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Q Yi-Long: Ben nu tijdje met FIFA bezig en sta nu 1e met PSV en het gaat niet al te makkelijk ( speel hoogste niveau ) ik vind zelf dat er nu ook gewerkt moet worden voor een doelpunt en dat vind ik wel een pluspunt ( mijn ervaring ). PES, tja gevoel apart. Dit is een spel, zoals bij mijn broer bv Zelda waar ik mij echt op verheug. Op de Super Nintendo speelde ik International Superstar soccer en op de Nintendo 64 had ik FIFA en International Superstar Soccer ( 64, 98 ), maar FIFA bleef liggen en daarna altijd een Konami aanhanger gebleven. FIFA is geen slecht spel vind ik zelf maar voor de FUN ga ik toch altijd voor PES:) en dat is voor iedereen dus verschillend.

    Ontopic: Gaan we echt mensen zien deze week op dit forum die PES aangeschaft hebben? of krijgen we zo een FIFA gedoe? Ik hoop het niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mocht pes 2011 online fatsoenlijk werken, dan trek ik mijn digitaalgras account maar weer is onder het stof vandaan :) Vind de demo steeds lekkerder spelen _O_

    Even een snelle vraag tussendoor. Weet iemand of er een (uitgebreide) trainingmode inzit? Vond dat zelf altijd erg interessant.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Stukje van iemand op EVOweb, die aangeeft dat de strategieën echt goed werken... duidelijker kan het niet gemaakt worden :)

    OK all you willfully ignorant people lets see what proper team management can do for you.
    [​IMG]

    Pic 1. Situation like that which nerf loves to pick on. Badstuber at left back in possession, 3 players in silly positions with no sense of space, Ribery, Olic & Van bommel too close not making use of the space around. First things first lets set Van Bommel to DMF to cover the space behind and as Barca have a very high back line I will pull my own right back to give me more space in my half to play in.

    Pic 2. Same situation, Van bommel is now deeper and able to cover the space behind, Ribery still not making use of space on the wing and Olic is too deep.

    Pic 3. This shows that Olic will drop into the greyed out areas of the pitch, which is exactly what he is doing in the first 2 pics because the high Barca line is puching him back, I believe he also has stats what make him come deep to get into the game. I do not want this from a player in that position so I sub him for Klose.

    Pic 4. Same situation again but now as pic 2 Van bommel is nice and deep as a DMF covering the space left by my advancing side back and deep CBs, Klose is on and he is pushed up the pitch where I would expect my CF to be, the change of player has worked perfectly. Ribery is still not making use of that space on the wing, must make some gameplan changes, go and move some sliders and alter Riberys position on the pitch.

    Pic 5. Van Bommel still in a nice position covering, Klose is not in the same position as pic 4 but he is running into the space ahead making himself available for the pass. Ribery is tight to the line and sprinting off into the space left by Alves. Muller is starting a run in behimd the defense and Robben is also just getting ready to run into the space left by the Barca left back.

    So the AI does not make use of space or make runs huh?

    Its all down to good team management, these pics were taken with the ball at almost the same place on the pitch each time, I played the ball from the CB's to the RB then back to the CB's and out to Badstuber at LB and moved him into roughly the same position. The different positions and attitude of the other players is down to gameplan tweaking. The teams come preset but that setting will not work for every team, if any, it is up to you to get your team playing right by being able to spot the problems and react to them, that is what a manager does and is what makes the game soo good, it is not just about pressing a few buttons to knock a ball from player to player.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, dat is wel interesting. Zo uitgebreid hebben we het nog niet gezien in een voetbalgame.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik mis ook wel een klein beetje die 'fun-factor' van PES wanneer het allemaal goed gaat, dus dat argument pro-PES begrijp ik heel goed... ;)

    ... alleen ik vind PES ook een veel hogere 'frustratie-factor' hebben, door falende AI of een blunderende keeper etc, en dus wanneer je goals tegenkrijgt waarbij het gevoel hebt dat dat niet helemaal 'eerlijk' is...

    ...dus vandaar dat ik dan voorlopig nog de voorkeur geef aan FIFA, alhoewel ik die game ook niet full-price ga kopen. Hopelijk over een paar weken voor een leuk prijsje te halen bij de opening van een nieuwe Saturn in HHW, maar anders wacht ik wel gewoon even tot ie ergens anders voor een mooie prijs voorbij komt...
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Foto's doen het niet.. Link naar die topic?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina