1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    jep. Is wel in vlaanderen maar dat zou geen rol mogen spelen of het nu vlaanderen of nederland is
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Belgische winkelketen geloof ik.. En wie weet is de release dat van PES2011 in België wel op een andere datum.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vlaanderen valt onder de Dutch release date, de waalen daarentegen krijgen de franse release date, niet zo gek ;) Denk ook wel dat hij vandaag/morgen binnenkomt in de NL stores.
     
  4. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    ja idd ik dacht ook dat hij de franse versie heeft maar hij heeft me net bevestigd dat het de NL versie is.
     
  5. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor wat het waard is....

    Mediamarkt Alexandrium vertelde mij gisteren dat hij vandaag binnen zou moeten komen. Niet lang daarna zouden ze hem in de verkoop doen.

    Maarja het kan ook gewoon weer gebakken lucht zijn wat de verkoper mij vertelde.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zei de moderator vorige week niet dat er een speciaal topic zou komen om te vertellen waar PES te krijgen is? Ik kan het nog niet vinden.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Laten we doen wat we altijd doen: meldt het hier als je 100% zeker weet dat je de game krijgt/hebt, en elke speculatie houden we voor onszelf ;).
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat was deze http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=148630
    Maar deze is op slot gegaan door hangjongeren die hun emoties niet in bedwang konden houden ;)


    Edit Oh, hij is weer open zie ik.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk niet dat dat gaat werken dit keer, denk dat er toch veel nieuwe leden zullen komen. Lijkt me beter als er een gespot-topic komt met duidelijke regels. :)
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en die regels worden ook altijd nageleefd.. not.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet er geen regels aan gaan hangen, want dat werkt toch niet. Open een Gespot topic en laat dat gewoon zijn beloop. Alles blijft in één topic, prima toch?
    Ieder jaar gaat het hetzelfde, je moet daar niet zo moeilijk over doen.
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Koop gewoon Fifa..
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    lol, in ieder geval een voordeel t.o.v. PES: je weet zeker dat je hem vandaag in huis kunt hebben.
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de spelers in MLO ook beter, net zoals dat in de offline ML gebeurt? Ik zie eigenlijk nog steeds niet precies hoe het MLO gaat werken. De transfermarkt bijvoorbeeld...staat die 24/7 open? Lijkt me wel. En in wat voor league ga je spelen? Of wordt het gewoon iedereen tegen iedereen? Lijkt me wel (kan me niet voorstellen dat er veel mensen met de slechtste teams gaan spelen).

    En kan je in de MLO dan ook Champions League/Uefa Cup spelen?

    Vragen vragen vragen...ze kunnen binnenkort beantwoord worden als ik het spel zelf speel. Maar als jullie mij hier nu al antwoord op kunnen geven, dan waardeer ik dat :thumbs:.
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik lees hier steeds over de problemen die fifa 11 online heeft, waar gaat dat over?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Online problemen zijn vooral wedstrijden die uitvallen om dingen rondom connections.

    Als je het echt allemaal wilt weten moet je het Fifa 11 topic eens bekijken. ;)
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan, en er niet tevreden mee, blij als ik PES 2011 heb.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    als pes nu online goed is, dan is het de wereld op zijn kop. Bij fifa09 en fifa10 was dat online gedeelte zo goed. Hoop nog altijd dat het dit jaar bij pes zo goed in elkaar steekt.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Als het dit jaar niet is, dan zeker volgend jaar. PES wil de kroon weer terug. ;)
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    mijn hart is al sinds de demo zonder enige terughoudendheid terug. Heb best veel lol gehad aan fifa09 en fifa10 maar kwamen nooit in de schaduw van het echte pes-gevoel; had dat met de demo voor het eerst sinds pes6 weer terug.
    Ik moet wel zeggen dat online wel belangrijk is en dat tegenwoordig een goede online-modus onontbeerlijk is toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina