1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Als de CPU hetzelfde reageert als een mens, dan is offline en online toch gewoon hetzelfde 8). Volgens mij zeg je het helemaal verkeerd hier :p.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh ik zeg toch juist dat hij anders reageert?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    CPU reageert altijd anders.. Volgens mij altijd hetzelfde aangezien die gescript is. En daarna zeg je gedraagt als een normaal mens.
    Maarja ik vind bij PES de AI van zodanig niveau dat ik mij offline zeker vermaak. Kom nooit 2x dezelfde situatie tegen eigenlijk, voelt heel erg unscripted.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    O je hebt het over menselijke tegenstander. Ik bedoelde dit:
    Iemand van vlees en bloed heeft dezelfde mogelijkheden als jij.
    De CPU heeft een stuk meer mogelijkheden, maar maakt natuurlijk niet van al deze dingen gebruik (anders zou deze perfect spel kunnen spelen).

    Voorbeeld was dus met druk zetten. In feite ben je afhankelijk van de AI van je medespelers en kan je, als je verdedigd, maar met 2 man druk zetten (de speler die je dan bestuurt en dubbeldekken.. buitenspel val etc. daargelaten). Terwijl een computergestuurde tegenstander controle heeft over alle 11 (als je me nog volgt).
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuw deel! klik
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina