1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vanmorgen even snel 1 potje mlo gedaan tegen een duitser. Weer was de verbinding niet top.

    Ruiz is een miskoop, die is elke keer helemaal op na 1 helft. Wel weer zin om te spelen. Helaas tot 22 uur school.
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Overigens weer typisch; gister wilde ik steeds 'nog één potje' spelen. Je weet hoe dat gaat.. ben pas gaan slapen om 1.20 o.i.d. Resultaat is dat ik nu nogal brak ben, hehe.

    Enig idee wanneer die Option File online komt?
     
  4. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha same here, heb weer dat oude nog 1 potje gevoel. Ik ben door gegaan tot half 3 en heb straks college pff. Heb overigens een nieuwe spits erbij gehaald Humberto Suazo. Heb nu een aardig team voorop Suazo en Duff, heb al wat gasten kunnen verslaan met een stuk of 6 topspelers in hun selectie
     
  5. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan iemand mij misschien vertellen waarom Ajax niet als club te kiezen bij de standaard CL teams?
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ze niet geplaatst waren, maar later doorstroomde. Wtf maakt het uit eigenlijk? Niks :)
     
  7. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, het maakt verder ook niet uit, ik wilde gewoon de gedachte er achter weten, thanks!


    Voor mij part zaten ze helemaal niet in het spel! O-)
     
  8. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    haha daar ben ik gelukkig zelf achter gekomen! Want ik dacht ook van wtf ik heb maar 500.000 en nu?
    Het is zeker cool, al vergt het ook heel veel tijd wil je wat hebben. Online nog geen lag gehad, al oogde het wel snel zeg, maar dat kan ook door het tijdstip komen ;).
    Een tip voor anderen; Ik zou meteen Giovinco kopen als ik jullie was, is relatief goedkoop (2,2 mil althans gister), en hij heeft hoge stats. Ontwikkelen je spelers trouwens?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij MLO is er toch maar één versie van iedere speler? Of hoe moet ik dat zien? :+
    Als ik een speler heb, kan iemand anders die speler toch niet meer hebben.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    jawel, alleen hoe meer mensen die speler hebben, hoe duurder die wordt. Dus zijn er geen 99 messi's :) Daarnaast worden spelers ook duurder a/d hand van hun spel.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    nvm totale onzin gezien onderstaande reacties. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  14. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vet, echter wel jammer dat ik van nistelrooy niet kan vinden bij transgfer en als ikm een beetje zoek kan je die ook niet kope omdat team er niet in zit :mad:

     
  15. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is online Master League precies? Ben Fifa 11 al zat en dat klinkt als een leuke feature.

    Beetje als FUT maar zonder geldklopperij?
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Wegens verhuizing heb ik momenteel geen internet liggen.
    Heb een huis gehuurd van n maat van me (die 2 huizen heeft) omdat ik de mijne net verkocht heb maar nog geen andere leuke woning kan vinden

    Zaak nu dat ik niet online kan gamen..... :mad: (afkickverschijnselen :) )

    Houdt dit in dat als ik zometeen weer online kan, het voor mij geen doen meer is een beetje goede spelers aan te trekken omdat ze dan inmiddels veel te duur zijn????
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteravond een geinig goaltje met Sulejmani gemaakt :)

    [yt]H2gZI-P3wfk[/yt]
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, maar zonder pakjes of kaarten. Gewoon met geld betalen dus. En des te meer mensen 1 speler hebben, des te hoger hij in waarde zal stijgen.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat spandoek! :+

    'Verliezen is geen optie'
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan je trouwens lid zijn van twee online gemeenschappen? Of kan je er maar bij eentje horen?
    Ik zie namelijk dat Tyrant een Xboxworld gemeenschap heeft gemaakt en ik heb er eentje voor Digitaalgras gemaakt.
    Ik had die gemaakt met het oog op toekomstige toernooien en het zou jammer zijn als je dan niet lid kan zijn van zowel de Xboxworld-gemeenschap en die van Digitaalgras....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina