1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Online word het geregeld ook langzamer als er veel spelers op een plaats staan. Heeft iemand anders dit ook weleens gehad?
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb ik soms ook last van, in de potjes diet niet zo vloeiend lopen gaat het bij het 16 metergebied allemaal wat traag. Vind online toch ook wel wat anders spelen dan offline. Kan ook aan me mlo team liggen waarvan de meeste nog onder of rond de 60 zijn.

    Win ook maar heel weinig online, best frustrerend. Offline win ik wel op top player. Vanmiddag maar weer oefenen.

    Heb me team ook even gereset. Weet niet of het handig is maar toch gedaan. Heb nu dembele die heerlijk speelt. En Theo Jansen en bakal omdat al m'n middenvelder 50 zijn in het begin.

    Welke formatie spelen jullie voornamelijk? Ik had eerst een 433 maar dat werkte niet echt heel goed. Nu naar 442 gegaan met een ruit op het middenveld.

    En hoe win je veel geld in mlo?
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Online heb ik soms ook wat vertraging, maar lang niet bij alle tegenstanders. Zonder die vertraging speelt het spel net zoals offline en dat is toch wel een zege.

    Ballen die opspringen etc. ligt ook aan jezef, of aan de speler. Aangezien je bij MLO nog al dwazen hebt in het begin, kan je lang niet zo vloeiend spelen als bijv. met de teams uit de demo.

    Ik vind MLO echt geslaagd, al hoop ik dat ze tzt meer modes toevoegen, zoals zelf te organiseren leagues, cups etc. :)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik speel nu meestal met 4-5-1.. Met het geld van alle verkopen van die sukkels heb ik ong 8 miljoen verdiend. Daarmee heb ik 1 echte spits die af kan maken gekocht (Quagliarella) en 2 vleugelspelers.. Snelle en handige kereltjes a la Chadli. Het mooie is dat ze zowel RMF/RWF als LMF/LWF kunnen spelen. Ik begin dus als 4-5-1 en als het lekker loopt schakel ik over naar 4-3-3. Ik heb ook nog een 4-4-2 opstelling opgeslagen, dat werkt ook wel lekker moet ik zeggen, alleen moet ik dan Minanda als AMF hebben. En de AMF is de belangrijkste positie heb ik wel gemerkt. Gewoon een beetje scouten naar multifunctionele gasten dus! Kun je lekker experimenteren. Ik heb naast die 4 gasten nog een DMF gekocht die mijn verdediging een beetje ondersteund en ook voorin helpt (1e wedstrijd gelijk een omhaal + goal _O_). 5 aankopen waar ik dus wel tevreden mee ben, en alleen Quagliarella kostte me echt flink wat duiten, maar is het waard geweest.

    Met competities verdien je geloof ik wel veel. Ook als je je niet kwalificeert krijg je zo 250k dacht ik. Zit momenteel echt aan de grond, 300.000 in de kas plus Espimas die de verkoop in kan..
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet meer verkopen, heb nog maar een selectie van 16 :D
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dit had ik ook.. Totdat ik hier achter kwam: bij de meeste populaire spelers staat een of andere Yesikov bovenaan.. Ik dacht huh hoe kan dit nou? Totdat ik het snapte: je koopt gewoon 5 spelers van ongeveer 40.000 en zet die op de bank. Oftewel koop de 5 meest goedkope spelers. Zo kun je dus meer geld verdienen aan de verkoop ;).
    Ook moet je goed afwegen wie je houdt. Ik zie dat veel mensen bv. Ruskin houden. Die gast brengt redelijk veel geld op, maar omdat zijn overall rating iets hoger is als de rest wordt hij gehouden. Ik heb het gewoon verkocht, omdat dat minimale verschil tussen slecht en iets minder slecht te verwaarlozen is. En ik moet zeggen, met Baumann en Stein ben ik best tevreden, en Valeny en Van den Berg als backs vind ik zelfs verassend positief :p.
    Ook gewoon je 2 keepers verkopen.

    BTW, ik vraag me wel af: hoe switch ik tussen formaties? In PES2010 kon je meerdere formaties opslaan per team en daar heel makkelijk tussen switchen. In 2011 moet ik ze echt van de harde schijf laden, nogal onhandig! :mad:
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wilde ik vanavond gaan doen inderdaad, allemaal kneusjes kopen en de hele bank verkopen. :p
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Daarvoor hoef je trouwens niet te resetten hoor. De Konami spelers hebben een vaste waarde dus kun je gewoon kopen/verkopen wanneer je wilt. En tot nu toe worden er weinig spelers verkocht dus veel spelers stijgen alleen maar in waarde, zeker wanneer al die Engelsen er nog bij komen.
     
  9. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij bewerken, de speler zoekt met braziliaanse nationaliteit dan vind je hem ;). Komt ook omdat hij de laatste periode bij Santos heeft gespeeld (op uitleenbasis)
     
  10. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je trouwens meer geld krijgen in MLO? Want als je een wedstrijd wint krijg je het verschil tussen kaartverkoop ong. 84.000 en kosten 41.000 dus dat is super weinig per wedstrijd. En dan moet je spelers kopen die minstens 2 mil waard zijn...

    Ik las hier trouwens resetten, waar doe je dat? en als je spelers hebt gekocht en/of veel gewonnen hebt, houd je dat bedrag dan nog? Want om weer terug te gaan naar 500.000 startgeld en 26 spelers heb ik niet zo veel zin in ;).

    En Tyrant ik vind die Ruskin eigenlijk vrij goed voor mijn spel als linksback.
    Overigens @ iedereen... heb Makos en Gosso gekocht dan denk wie the fuck zijn dat.... dat dacht ik ook, maar ze spelen wel lekker en ze zijn prima te betalen! (ook hebben ze hun eigen gezicht haha)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Bij competities verdien je meer. En 40k is inderdaad, weinig, maar wordt meer als je team beter wordt!

    Resetten kan bij 'My Team'. Idd, terug naar 500l en 26 spelers, en het is niet nodig.

    Ruskin is idd goed, dat zei ik ook, maar van den Berg doet het bij mij ook aardig op die positie. Maar voor Ruskin krijg je veel meer geld dan voor van den Berg, dus daarom verkoop ik Ruskin en hou ik die ander ;). Gaat in het begin meer om geld dan om je spelers, aangezien ze beide toch niet voor de lange termijn gaan.

    Makos en Gosso, zijn dat nep Konami spelers? Ik probeer zoveel mogelijk bestaande spelers te kopen.
     
  12. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je met verkopen de speler 'releasen' (NL-versie: 'vrijgeven')?

    Ik heb gisteravond ook een paar potjes MLO gespeeld. Wat een verslaving! Soms wat last van vertraging (in 1 pot zelfs regelmatig), maar in zijn algemeenheid is het goed te spelen. Wat me wel opvalt, is dat ik redelijk vaak het idee heb dat ik onterecht verlies. Zo speelde ik een potje waarin ik alle kansen kreeg, maar mijn spelers net naast/over/paal schoten/kopten. Mijn tegenstander kreeg één kans, maar schoot tegen de keeper aan die als een bezetene uit zijn doel kwam. In die actie schoffelde mijn keeper een speler van mijn eigen team onderuit, die voorover viel tegen de bal aan. Vervolgens rolde de bal het doel in. Heel zuur om door zo'n kutgoal met 1-0 te verliezen.

    Daarnaast heb ik nu al 2 keer (offline) geprobeerd de Europese Beker te veroveren. Beide keren speelde ik op topplayer, beide keren werd ik in de achtste finale uitgeschakeld. Maar die achtste finale potjes waren steeds wel heul spannend!

    Tot nu toe is mijn ervaring met PES2011 een goede. Dit weekend zal ik er eens even echt goed voor gaan zitten, maar ik kan nu al voor mezelf garanderen dat ik me het komende jaar ga vermaken met deze nieuwe PES.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ga ik ook doen. Had de beste gehouden maar begin gewoon opnieuw met een paar kneuzen en 6 goede spelers. Had na het verkopen van me team maar 4,5 miljoen. Met 8 kom je een stuk verder.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    En dat scheelt echt wel, liever een extra DMF dan Ruskin en Jaric :cool:.

    BTW, voor de PS3 users:
    http://winningelevenblog.com/blog/wenb-pes2011-option-file-is-here/

    Dit is echt een hele goede Option File voor jullie, van WENB zelf.

    BTW, 12 oktober komt de eerste DLC.
    Mooi! Geen Ibra's meer bij Barca :p.
    En Ajax bij de CL teams, vinden jullie vast leuk.
    Plus nog die 4 hele toffe schoenen, is toch wel weer wat extra's.

    Wat wel weer stom is: 3 nieuwe wallpapers... Van Messi :emo:
    Er zijn ook nog andere voetballers hoor Seabass, dat jij je nou aftrekt op Lionel betekend niet dat wij willen kiezen ui 6 verschillende Messi wallpapers.. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot over drien vanacht met Become a legend bezig geweest...pfff...addicting!!!!
    ook ff ML opgestart,maar met bestaande teams,toch maar ff wat Potjes gespeeld met Inter paar spelers gereleased en gekocht: Robben en een engelsman met rating 84 uit de derde engelse divisie ofzo....maar ik ga van het weekend ook beginnen met het flutteam,is uitdagender!
    Heerlijk dit .Fifa ga ik verkopen,die komt er echt niet meer in!!!YES!(na jaren PES heb ik afgelopen jaar noodgedwongen FIFA 10 gespeeld)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Engelse derde divisie?
    Ben je niet in de war met FIFA? :p.
    Die zit niet in PES, zelfs Championship zit er niet in.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dat zou pes echt 10x beter maken, als ze divisies hadden. Dan kom je echt met een flut team beginnen en langzaam promoveren :)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat is er al hoor.. D2 league!
     
  19. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik vind het ook leuker om bestaande spelers te kopen, maar deze hebben gewoon een eigen gezicht (niet zo'n 13 in het dozijn gezicht)

    Overigens wat vind je van mijn aanval?

    Giovinco - Macheda
    Pastore

    Had Pastore gekocht voor 2,5 en nu is hij 3 mil waard haha.
     
  20. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb, als ik veel beter ben, opeens een schot tegen waar je bang van wordt.... Zo'n schot van 30 meter strak in de kruising super vervelend....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina