1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    ML (offline dus). Ik had wel wat geluk met die jeugspeler. 8)
    Ik heb ook nog geprobeerd om Sulejmani en/of Briand voor in de spits te contracteren maar dat is niet gelukt.

2. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ook! Laatst PES 6 voor 5 euro bij Intertoys gekocht. Die had ik nog niet; destijds heel lang van een maatje geleend. Bij Gamemania PES 5 (tweedehands, dat wel) voor 2 euro :p Ze hadden ook nog PES 4 liggen, maar die doet het niet op de 360. 8)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De training-mode was inderdaad stukken beter bij de voorgaande delen. Kan me nog van PES 5 herinneren dat je om pionnetjes moest dribbelen en moest schieten in alle hoeken van het doel op een soort van dartborden. Ook kreeg je veel meer uitleg en kreeg de keeper niet iedere keer de bal wanneer jij scoorde of naast schoot. Daar erger ik mij nu wel aan; telkens wanneer jij scoort of naast schiet krijgt de keeper de bal die hem weer ver uittrapt. Volgens mij kreeg je vroeger dan een corner.

Ook jammer dat de replay-functie niet goed werkt bij de training mode. Scoor je een mooi doelpunt, wil je hem terugkijken, kan dat niet.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pf en er zijn geen official guides meer.. :'-(

5. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben ''nieuw'' hier, ik volg welliswaar al weken dit forum en met name het editing gedeelte voor de 360 maar posten heb ik nog niet gedaan. Bij deze :thumbs:

Anyway de meeste van jullie (iig Tyrant) volgen met smart de option file van Daymos (pesgaming), die bezig is om in ieder geval spoedig een volledige Premiership af te leveren.

Daar ik vooral een offline gamer (qua footies dan) ben, wil ik graag met de Nederlandse clubs een MasterLeague spelen... ergelijk is dan voor mij als ik opeens tegen championships clubs speel (omdat de D2 league standaard staat ingesteld bij ML). Ik ben dan ook voornemens om de Jupiler league te gaan produceren onder D2... . (iig Kits en logo's). Het heeft geen zin om de PES league te veranderen toch???

Mijn vraag is dan ook is daar ook animo onder jullie voor? Ook om eventueel te helpen bij het editen van spelers / stats?

Tweede vraag is (denk voornamelijk aan Tyrant) als ik nu begin aan het editen en ik laad begin volgende week de OF van Daymos in... ben ik dan alles kwijt en hoe zit dit met de DLC van Konami zelf?

Anders moet ik natuurlijk even wachten.... tot daymos ready is met zijn OF.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Allereerst, welkom op het forum!
    Je ambitie om een hele competitie is noemenswaardig! Lijkt MIJ erg tof om te doen. Ga je dit op de Xbox 360 doen? Dan heb je wel een camera nodig he!
    Ten tweede moet je realiseren dat dit echt ENORM veel tijd gaat kosten. Ik durf er zelf echt never nooit aan te beginnen, kan best zijn dat je een 5 uur met 1 team bezig bent. Probeer eerst eens 1 team (bv Sparta ofzo) te creeëren en kijk eens hoe dat loopt. Als je dan nog steeds interesse hebt, laat maar weten :p.

Of de OF van Daymos jouw gegevens overschrijft ligt er maar net aan welke slots jullie beide gebruiken. Als jij bv slot 1 gebruikt voor het logo van Sparta, heb je dikke kans dat Daymos dit slot ook gebruikt. En dan is het dus het ene of het andere.
    Of de DLC van Konami je werk ongedaan maakt is nog de vraag. Meestal worden de stats gereset geloof ik! Ook worden er allerlei andere dingen door de war gegooid. Je zult dus zeker wel merken als je nieuwe DLC installeert, je OF wordt zeker wel aangetast.
    Om te kijken wat er allemaal gebeurd, moeten we eerst wachten op Daymos denk ik (hij had het laatst over zondag), en dan nog eens dinsdag afwachten of de DLC het nog aantast.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben gewoon ml gaan spelen en dan heb je dezelfde amateurs als mlo. Je kan echt niet met ze draaien en de aannames vliegen een meter van je af ook al heb je geen sprintknop ingedrukt. Een normale aanval opzetten is spaarzaam. Heb hem gelijk ff uitgegooid wat ik werd er gewoon kwaad van. Het moet wel leuk blijven natuurlijk ;).

8. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Bedankt!

Ik heb zojuist een xbox vision camera gehaald... omdat ik dit forum en pesgaming al met smart volgde! ;) ... ik heb er slechts 5 euro voor betaald (!!!!!!!!!) bij de FRS in Lisse!?!?!! Echt te bizar gewoon. Ik heb al wat testjes gemaakt.... faces gaat hem niet worden helaas, kwaliteit is echt heel slecht. Ik weet alleen niet hoe ik foto's kan uploaden hier... kan ik even laten zien wat ik al heb! De shirts en logo's zijn goed te doen merk ik... echter de stats en (alle) naamverandering ga ik niet aan beginnen... voor die 3 clubs die promoveren.

Ik wacht dan zowiezo op Daymos zijn (eerste) Option file omdat deze zonder de D2 (championship) overschrijving is en dan weet ik idd ook welke slots vrij zijn voor de jupiler league...

9. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game :thumbs:, ook al mis ik de meeste kansen |:-.

Weet iemand ook hoe je van MLO team kan wisselen? Is het handig om een OF te downloaden terwijl dinsdag een update komt? Weet iemand ook een OF te vinden voor eredivisie, zodat daar alles klopt of komt dat in de loop van deze maand?

Alvast bedankt!

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Eredivisie klopt alles al? 8)
    MLO team wisselen kan bij My Team. Kun je resetten en andere shirts/team kiezen.
    OF kan misschien met DLC, maar dat zie je vanzelf wel toch?

11. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel transfers, wil natuurlijk alles wel goed hebben.

12. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie een linkje waar je ''gratis'' foto's kunt uploaden.. zodat ik hier even linkje kan plaatsen met wat ik heb....

13. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://imageshack.us/

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dinsdag komt er een DLC met updates.

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze game is verreweg verlost van lag, ik had eerlijkgezegd minder lag bij PES 2010. Zonet ook tegen een nederlander, steeds als ik een aanval start begint de lag, fucking irritant.

En nog een klein vraagje: gebruiken jullie met het verdedigen ook vaak de X om de bal af te pakken? of alleen de groene knop en met het pookje/pijtljes?

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als jij begon aan te vallen had je lag? Hmmm.. zeker een cheater...

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee, zou kunnen. Maar was wel heel toevallig steeds.

18. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
  19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag maar even de Master League Online gestart. Leuk principe natuurlijk, had zelf het idee om het een beetje a la de Ajax-filosofie te gaan inrichten. Dus eerst maar een buitenspelertje gehaald(Eden Hazard) en nog een fysiek sterk aanspeelpunt(Traore van Cluj, goedkope optie). Maar verder gaat het echt voor geen meter. :lol: Passes springen van de voet, verdedigers passen verkeerd of moeten de bal weer eerst aannemen, ik kan echt totaal niet op balbezit spelen want dan word ik er telkens uitgecounterd. Ik heb nog mazzel dat ik al mijn kansen gelijk erin schiet anders had ik nog minder punten gehad. Het is nu gewoon lange bal op Hazard en hopen dat ik met hem wat moois kan doen. Behoorlijk irritant, maar ik neem aan dat dat nog wel beter wordt naarmate je team beter wordt.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik lag heb dan is het ook als ik aanval, maar ook als hun bij mijn 16 komen dan gebeurd. Geen echte lag maar het gaat wat langzaam dan. Maar vaak zat loopt het ook soepel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina