Allereerst, welkom op het forum!
Je ambitie om een hele competitie is noemenswaardig! Lijkt MIJ erg tof om te doen. Ga je dit op de Xbox 360 doen? Dan heb je wel een camera nodig he!
Ten tweede moet je realiseren dat dit echt ENORM veel tijd gaat kosten. Ik durf er zelf echt never nooit aan te beginnen, kan best zijn dat je een 5 uur met 1 team bezig bent. Probeer eerst eens 1 team (bv Sparta ofzo) te creeëren en kijk eens hoe dat loopt. Als je dan nog steeds interesse hebt, laat maar weten
.
Of de OF van Daymos jouw gegevens overschrijft ligt er maar net aan welke slots jullie beide gebruiken. Als jij bv slot 1 gebruikt voor het logo van Sparta, heb je dikke kans dat Daymos dit slot ook gebruikt. En dan is het dus het ene of het andere.
Of de DLC van Konami je werk ongedaan maakt is nog de vraag. Meestal worden de stats gereset geloof ik! Ook worden er allerlei andere dingen door de war gegooid. Je zult dus zeker wel merken als je nieuwe DLC installeert, je OF wordt zeker wel aangetast.
Om te kijken wat er allemaal gebeurd, moeten we eerst wachten op Daymos denk ik (hij had het laatst over zondag), en dan nog eens dinsdag afwachten of de DLC het nog aantast.
Klik om te vergroten...