Vanmiddag gehaald in game mania (belgie). Het is gewoon het beste voetbalspel ooit. Eerst mijn formatie goed gezet en dan 5potjes gespeeld. Het is toch heel anders met commentaar en nu ik eens mijn opstelling heb deftig gezet scheelt het toch ook veel. Schitterende aanvallen en veel net niet maar dat maakt het juist zo goed.Ook de AI speelt beter,ze vallen rapper aan ipv 100 keer naar elkaar te passen. Ook als je voor komt gaan ze echt aanvallen en krijg je vele kansen om mooie counters op te zetten. Zo stond ik 1-0 voor en de CPU deed een aanval maar mijn keeper plukte de voorzet uit de lucht. Ik keek op de radar en zag dat mijn 2 spitsen tegenover 1 verdediger stond. Direct uitgetrapt naar de spits die links vrij stond en dan uitspelen. Dit hoort er bij en lukte me nooit in pes 10.Het befaamde pes-gevoel is weer helemaal terug.
Ook snel even de stadion-editor bekeken en het ziet er goed uit. Nu wachten op een option file met de championchip teams en ik ben weer een jaartje vertrokken.
Voor de twijfelaars, gewoon kopen!!!
Laatst bewerkt: 5 okt 2010