1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een beetje onduidelijk maar ik had gister voor het eerst een potje zonder lag.

    Die potjes daarvoor had ik dus elke wedstrijd lag en dan happert die als een malle. Heel irritant.. Gister ook nog tegen een vriend van me gespeeld offline en dan lijkt het wel alsof ik een andere game speel.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je alles op de goede plek hebt gekopieerd moet je verder niets meer doen. Als het goed is heb je dan de echte logo's etc gewoon in het spel
     
  3. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf maar verliezen atm :confused: iemand tips?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je het over off-line of on-line?
    Voor off-line is er wel wat aan te doen: Ga een level lager spelen en kijk wat je fout doet.
    Ik heb bijvoorbeeld moeite gehad ( nog steeds wel ;) ) met de manier waarop je moet verdedigen. Dan ga ik dus een leveltje lager spelen en speel een verdedigende opstelling om zoveel mogelijk te moeten verdedigen. Steeds goed kijken wat er fout gaat en dat proberen te verbeteren.
    Je weet toch dat verdedigen nu anders werkt? Of niet?


    Nog even over die bug in MLO: Ik heb op WENB een speciaal topic erover geopend in de hoop dat het daar eerder door Konami c.s. onder de aandacht komt. Ik heb die Konami-contacten ook verzocht om het door te geven aan de ontwikkelaars. Ook heb ik de lezers van het forum gevraagd massaal Jon Murphy te twitteren.
    Het topic is HIER te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  5. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik het eigenlijk kopieren? bij foto's? of bij het logo met de controller?
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Op wat voor manier is het anders? Want ik heb soms ook nog wel eens moeite met correct verdedigen. Misschien doe ik het wel helemaal verkeerd :x. Ik gebruik bij dit deel ook veel meer de blauwe knop dan bij PES2010, anders gaat het echt geheid mis bij mij.
    Heb je tips?
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  7. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Toivonen gekocht en binnen 5 ingame min. 2-0 voor _O_

    Weet iemand ook hoe je voor een betere aansluiting kan zorgen voor en achterin? Heb het idee dat m'n middenvelders achter hun spelers aan lopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Heeft er iemand al een online potje (geen MLO) gespeeld ZONDER Barcelona of Real tegen te komen?

    Het is echt te triest voor woorden dit.. Ik wil wel m'n best doen, maar er valt gewoon niets te doen tegen zulke teams als je zelf bv Napoli kiest ofzo. Tering.
    Er moeten lobby's komen zonder topteams oid!

    Naja gelukkig is er nog MLO. Zairi gekocht _O_
     
  9. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    nice :) als je nog een tip wil. koop dotan. zo snel rent elke verdediger er bijna uit als je tapt als die de bal heeft :p sinds gister gehaald. geen spijt van
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Geen forwards meer nodig, ben content met wat ik nu heb staan.
     
  11. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even iets. hebben jullie wellis winst gemaakt op een speler ? elke speler die ik koop verlies ik minimaal een ton -.- ook bij dotan gekocht 2 potjes mee gespeeld kijk ik - 186.000 . wordt er niet echt vrolijk van :p want is bij raul babel en afelay zo. afelay verkocht om dotan te kopen :p
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Je betaald ook kleine administration fee's als je koopt/verkoopt he. Daar maak je verlies op ;).

    Maar als ik Quagliarella nou zou verkopen maak ik 6 ton winst denk :p.
     
  13. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,ik heb een probleem , al ik naar 'hulpprogramma voor opgeslagen data (PS:cool: ga en ik druk op dat icoon met 'USB -apparaat' dan staat er 'Er zijn geen opgeslagen data' help me aub ! :mad:
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij lopen spelers niet echt de diepte in. Als ik bijvoorbeeld met mijn linksback oploop gaat de linksmidden niet de diepte in, waar/hoe stellen jullie dit in? (kun je ook spelers individuele looplijnen meegeven? dit kon in vorige versies wel met die pijltjes)
     
  15. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand trouwens ook nog tips tegen spelers die met 1 speler 2/3 man zo voorbij lopen? Hoe doen zij dit? Met of zonder sprinten?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, al is er al vaker over geschreven, bijvoorbeeld HIER op WENB
    In het Nederlands is het misschien makkelijker te volgen, dus hier een uitleg van mij :)
    Ik ga er vanuit dat je je tegenstander recht tegenover je hebt staan.
    Op de oude manier hoefde je dan alleen op A te drukken en de speler probeert te tackelen. Dat heeft als nadeel dat hij je passeert als je verkeert instapt.
    Daar heeft Konami wat op bedacht: Verdedigen in drie stappen, afhankelijk van de situatie.

    Hier die drie stappen:
    1. A + Linker Stick van je tegenstander af bewegen
    2. A + Linker Stick loslaten
    3. A + Linker Stick naar de tegenstander toe bewegen

    Hier de stappen toegelicht:
    Stap 1. Teruglopen en wachten op versterking: A+stick van de speler af bewegen.
    Dit is goed als je tegenstander een counter plaatst en je nog te weinig mede-verdedigers hebt om te helpen.
    De speler van jou loopt in feite achteruit.

    Stap 2. Je houd hem voor je tot je kan tackelen ( timing ): A+stick neutraal houden ( dus feitelijk loslaten ).
    Deze gebruik je feitelijk als je nog niet in positie bent om een goede tackle te plaatsen. Gewoon A indrukken en de speler loopt vanzelf naar de juiste positie.
    Dit heet 'tracking' omdat je je tegenstander volgt tot je de juiste positie hebt.

    Stap 3. De feitelijke tackle: Je bent in de juiste positie en op het goed getimede moment tackle je hem door A+stick naar tegenstander toe.
    Dit is dus feitelijk de oude manier van verdedigen.


    Dus afhankelijk van de situatie gebruik je een van de bovenstaande methoden.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Net toch een raar potje tegen iemand met MLO online. Ging heel gelijk op 0-0 tot de 80ste minuut en dan scoor ik met Henry er 3 in. Henry is echt een aanrader hij kan alles zeer goed en een meesterlijk schot alleen is wel een beetje duur
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Haha net na 60 potjes mijn eerste quitter.. Hij kwam 2-0 voor, ik maakte nog voor rust 4-2 _O_

    Nu ben ik wel 1 replay kwijt :mad:
     
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is jullie score eigenlijk? want bij mij staat er iets van 530. Weet iemand wanneer ik in de D4 kom? dan kan ik vanmiddag om half 4 volgensmij nog een competitie meepakken
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    wel blij dat je bij MLO je eigen spelers de deur uit kan doen :D

    Competities kom ik niet eens in! Vooraf zegt het is gesloten, en als ik precies om half 4 klik is ie vol :')
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina