1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ja op de xbox is het toch wat karig.. Op de PS3 kun je eigen ad boards maken en dat maakt natuurlijk een wereld van verschil, of je nu KONAMIKONAMIKONAMIx100 ziet staan, of bv alle echte borden van de Kuip.

    BTW, ik wilde net via de community een potje spelen tegen Shin DvD.. Maar dat lukte hele tijd niet. Naja andere keer dan dacht ik.. Ga gelijk naar MLO, speel een wedstrijd... Gelijk tegen Shin hahaha echt rare toeval :p.
     
  2. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker beroerd weer.Er zou om half 5 een online competitie beginnen op de ps3 maar ik ben al 10 minuten bezig om erin te komen maar hij is nog steeds gesloten.Is dit vaker zo aangezien het de 1e keer is dat ik het probeer.Zul je zien als ik nu weer naar mn ps3 ga dat de room vol zit en dat ik weer moet wachten tot half 8:x
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zit die vol of is die gesloten? Die competities schijnen nogal snel vol te zitten, maar hier merk ik er echt niks van 8)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wel fantastisch die edit mode weer, Messi met een kale kop. :lol: Ik zag trouwens dat je van alles kon kopen zoals een krat als bal, maar daar heb je punten voor nodig. Lijkt me gewoon dat je die punten krijgt door het spelen van matches?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jep, als je online wint krijg je volgens mij 50 punten.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je oordeelt te vroeg. In 'extra content' kan je hele stadion-onderdelen vrijspelen en dan kan je toch heel wat meer met de stadion-editor ;)
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even die achievement gedaan voor 5 x een hatrick te scoren maar moet dat in 1 game dan ?
    want bij mij unlocked die niet.
     
  8. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is nog leeg.Er staat nog steeds 0/400 dus lijkt me niet dat die dan vol is haha.Ik snap er niets van dacht ff leuk een toernooitje te spelen.Want met mn geld schiet het op deze manier ook niet echt op...
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Online of offline gehaald?
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Offline,
     
  11. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn al 11 mooie stadiums te krijgen op de ps3. Hoezo niet uitgebreid? Te veel opties voor mij om aan te beginnen :)
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe kun je spelers verkopen in mlo ? Krijg je er dan ook geld voor ?
     
  13. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo de competitie is binnen 5seconden volgensmij vol:{
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja. Squad List > Release Player.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Ik zat echt van .. wtf. Snap ook niet waarom het niet lukte via die 'wedstrijdruimtes'(gare vertaling).

    Ging vandaag echt drama in de MLO. 1 gewonnen, 2 gelijk, 2 verloren. En die gelijke spelen had ik gewoon moeten winnen maar dan lukt het weer net niet en dan wordt het zo'n gare 0-0.
     
  16. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij gaat het vandaag echt uitstekend! 8 gewonnen 1 verloren en gemmideld 3.40goal per wedstrijd. Weet iemand of de D5 competitie van 20:30 ook zo snel vol zit?
     
  17. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAHHH ik heb de OF geinstaleerd op de PS3 maar toen ik PES11 ging spelen waren de kits en de logo's ... er niet bij :'-( help me!
     
  18. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt iemand hier al gebruik van de Dragonskin-optionfile die te vinden is op Pesfan.com? http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=234281

     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand een tip voor een goede betaalbare centrale verdediger? Ik heb er nu Douglas staan waar ik erg tevreden over ben en Valeny er naast, daar wil ik iets beters voor hebben.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog enkele achievements die raar genoeg niet unlocken,10 wedstrijden na mekaar winnen bv.
    Nog iemand last van ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina