1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja, valt voorlopig klein beetje tegen. Wachten op die van Daymos.

Budget? Ik heb ook Douglas btw, en Baumann als andere CB (Konami player btw). Vandaag heb ik Hempte van Roda JC gekocht voor linksback.

Heb nog geen minuut offline gespeeld :p.

2. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel de Europese versie, of heb je de Engelse versie?
    Europese versie is te herkennen aan de code: BLES-01021.
    Engelse versie is te herkennen aan de code: BLES-01020. Moet op de schijf staan en anders onderaan op de zijkant van het doosje. De OF van WENB werkt alleen op de Europese versie met code: BLES-01021.
    Bron: http://www.g4m3.nl/pes-2011-option-file-eu-versie/#more-14682

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bruma, hij kost rond de 900k.

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks ik zal eens kijken. *).

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pfff net weer een kutpotje zeg.. 12 (!) schoten op doel, 18 totaal.. 0-0.
    Hij 0 schoten.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij mij is het echt allemaal erg simpel. Net 5-1, 3-0 en 4-0 gewonnen. Had Sarpong gekocht maar die ga ik verkopen.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bij mij loopt het heel wisselvallig maar win nooit met grote cijfers en speel ook nokt iemand van de mat. Heb nog een hoop te leren dus.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Net 4-0 gewonnen. Heb btw 2x vandaag gehad dat de connectie wegviel en ik een 3-0 nederlaag kreeg gepresenteerd.. Kost je 20 punten ofzo 8).
    Heb mn team redelijk omgegooid.. 3 spelers verkocht, 4 nieuwe erbij.. Jenas is een leuke CMF btw.

(Het gaat echt slecht vandaag! Damn game wil niet dat ik win ofzo :p)

Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit nu in de D5 Beker en er stond dat je laatste 3 wedstrijden gespeeld ervoor zorgen dat je doorgaat of niet. Als je deze 3x hebt gewonnen is dat dan sowieso genoeg of gaat het ook nog op doelsaldo?

10. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie ook dat de verdedigers in principe het laatste geupgrade moeten worden?
    Ik bedoel als je er lang genoeg naast loopt, wint ook de basic spelers de bal van de tegenstander op kracht....
    Hmm ik twijfel dus of ik Criscito ga kopen, eerste echte verdediger of Obertan (lekker goedkoop en dus kan ik weer verder bouwen)
    als ik nl Obertan heb, is mijn aanval compleet voor een de komende tijd....

Macheda
    Giovinco Pastore Obertan

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb inderdaad eerst 3 (schaduw)spitsen gekocht, daarna 3 middenvelders.. Nu 2 verdedigers.

@menno: gaat ook nog op doelsaldo. Ivm met die cheaters is het erg lastig om je te kwalificeren, gaat puur op toeval.

Mijn team zit echt in een dip zeg! of liever gezegd, ik :+. Heb ook erg veel lag :mad:
    Ga nu maar een competitie meedoen, voor het geld. Morgen promoveren. Dan begin je weer op 500 niet?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou Criscito zeker kopen, toppertje! Guerrero speelt ook wel aardig.

13. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff word gek van die kut cheaters! Ik speelde net gewoon tegen een team met

Stankovic
    Schweinsteiger
    Arshavin
    Eto'o
    Lisandro

Ik heb weiss gekocht die is wel lekker goedkoop en goed.

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn echt helemaal gek van die master league he? Ik vind het leuk om te lezen hoe jullie dit beleven, ;-).

Ik heb misschien een hele leuke tip, als je er echt diep in wil, en we zijn tenslotte allemaal voetbal liefhebbers.

Je gaat naar bet365. Registreer je daar. Dan kan je live sport zien. Ik kijk nu bv naar darts (is mijn 2de sport).

Maar, en nu komt het: je kan ook competitie wedstrijden zien van Zuid-Amerikaanse competities. Nu kan je daar potten gaan zien, en wie weet speelt er bij 1 van de clubs wel net die hele sterke rechtsbuiten waar nog nooit iemand van gehoord heeft.

Dat is leuk scouten zo hoor. Ook leuk om te zien of de speler in het spel ook op de speler in het echt lijkt. (kwa voetbal dan, maar ook kwa uiterlijk).

Ik denk dat je zo misschien wel een goedkope, maar hele goede speler kan vinden die niemand (of zeer weinigen) nog heeft

Hmmmmmmmmmm. nu ik dit zo intype krijg ik ook wel zin om die ML online te gaan spelen. Dat scouten en met spelers online gaan spelen die haast niemand kent, maar wel heel goed zijn.

Leutig!!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Eh haha dat is wel een hele aparte manier om te scouten.. Ik zoek liever in de database! De PES database is toch niet heel erg kloppend als het gaat om zeer onbekende spelers. Dus ik zoek liever per positie, dan budget en dan gewoon spitten. Kijken of z'n stats goed zijn. Dat werkt toch veel beter :p.

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha die is wel goed zullen we zeker doen man :p

17. Tricarico10

Leuk Bevonden:
    0
    Zo tering, die spelers die je citeerde....
    Zijn ong. 18 miljoen totaal pffff, ik heb net een elftal van 8 miljoen ofzo

18. Tricarico10

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon per groep selecteren om te scouten en dan ga je lekker heel de copa libertadores langs en merk je dat er niet echt super spelers tussen zitten behoudens D´Alessandro, Ronaldo, Dentinho

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    MLO klinkt tof, binnenkort maar eens aan beginnen denk ik. Behalve dan dat mijn internet kut is en ik elke keer van Xbox Live flikker, zal dus een fiasco worden. :+ Sowieso nog even veel oefenen tegen de A.I want er bak nog niet veel van. Is toch even weer wennen na een aantal jaar FIFA, alles gaat zo razendsnel nu. 8)

20. Tricarico10

Leuk Bevonden:
    0
    Als vervolg van mijn vorige citaat, ben ik het dus heel erg met je eens ;)
    dat wilde ik graag gezegd hebben :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina