Jullie zijn echt helemaal gek van die master league he? Ik vind het leuk om te lezen hoe jullie dit beleven, ;-).
Ik heb misschien een hele leuke tip, als je er echt diep in wil, en we zijn tenslotte allemaal voetbal liefhebbers.
Je gaat naar bet365. Registreer je daar. Dan kan je live sport zien. Ik kijk nu bv naar darts (is mijn 2de sport).
Maar, en nu komt het: je kan ook competitie wedstrijden zien van Zuid-Amerikaanse competities. Nu kan je daar potten gaan zien, en wie weet speelt er bij 1 van de clubs wel net die hele sterke rechtsbuiten waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
Dat is leuk scouten zo hoor. Ook leuk om te zien of de speler in het spel ook op de speler in het echt lijkt. (kwa voetbal dan, maar ook kwa uiterlijk).
Ik denk dat je zo misschien wel een goedkope, maar hele goede speler kan vinden die niemand (of zeer weinigen) nog heeft
Hmmmmmmmmmm. nu ik dit zo intype krijg ik ook wel zin om die ML online te gaan spelen. Dat scouten en met spelers online gaan spelen die haast niemand kent, maar wel heel goed zijn.
Leutig!!
Laatst bewerkt: 10 okt 2010