1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nu Zigic gekocht, Sarpong en Guerrero verkocht. Heb nu 1.4m over waarmee ik ga sparen. Net van 2-0 terug gekomen naar 3-2. :cool:

    En El Hamdaoui scoorde eerder in een pot 4 (!)x! Het werd uiteindelijk ook 4-0.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelers uit de Copa Libertadores mocht je toch niet gebruiken ofzo? Dikkerdje Ronaldo kon je toch niet halen(meende dat iemand daarover klaagde hier).
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Jawel hoor, je kunt gewoon uit de Copa Libertadores spelers kopen?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    nvm! Tyrant

    Overigens kun je Ronaldo niet met MLO kopen, dus ik neem aan dat Shin gelijk heeft. :)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb me trouwens rot gezocht welk type PES ik heb ( i.v.m. de option file ), maar ik kan niks vinden: Niet op de zijkant van het pakje en niet op de CD zelf.
    Ik neem aan dat jullie net als ik de Nederlandse versie hebben, dus vertel me dan eens waar het bij jullie staat... :confused:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Jij had toch de Xbox versie?

    Maar je kunt bv. wel D'Allesandro kopen! En Varela heb ik ook gehad.
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik sta telken dik voor lul als ik een penaltie heb, hoe schiet je die dingen erin? en waarom ka ik ze niet trainen in het trainings menu?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]RIqVZyo06Ys[/yt]
     
  9. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moest ik me ook al weer inschrijven om tegen jullie te kunnen spelen?
    en wachtwoord? en leaguenaam ofzo?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Xboxworld (met hoofdletter X)
    pass: xbw
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wel trainen. Vrije trappen kiezen en dan een positie binnen het strafschopgebied kiezen.
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Mijn aanval ziet er als volgt uit.

    Dos Santos
    Benayoun

    Ozil

    Verder heb ik 60+ spelers op het middenveld en verdediging.
    Mijn bank bestaat alleen maar uit spelers van 20/25 :lol:
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah, dus als er een optiefile voor de Xbox-versie komt, speelt dat geen rol?
    Dan snap ik het :)
     
  14. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx Daz maar waar moet ik dat precies invullen? MLO? want kan het niet vinden tussen de opties daar...
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nee, dat is alleen voor PS3 gebruikers ;)

    En ingame penalty's heb ik nog nooit gemist btw.. Echt makkelijk!

    @Tricarico: nee bij Community en dan Online.
     
  16. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat allemaal best wel simpel MLO. Heb nu 653 punten en sta 10e in de rankings van D5. Ik heb niet eens een supersterk team, mijn duurste en beste spelers zijn Duff en Humberto Suazo bij elkaar krap 4 miljoen. Waren overigens mijn eerste impulsieve aankopen, maar ze doen het wel aardig samen.

    Wel jammer van de cheaters in de competities, snap niet echt wat er leuk aan is om zo snel mogelijk wereldsterren te hebben, zonder ervoor te hebben gewerkt. Het grappigste is dat die gasten niet eens kunnen spelen met hun Messi of Ronaldo. Ik win gewoon simpel van ze, omdat ze de game spelen als PES 2010 of welke vorige PES dan ook. Ze denken dat je al rennend met Ronaldo langs iedereen kan en zo kan scoren. Ik vraag me af of die gasten zelf doorhebben hoe slecht ze wel niet zijn, als ze weer eens verliezen van iemand met een team van simpele spelers.

    Had een grappige game tegen zo een cheater net. Hij scoorde al gauw zijn eerste eigen goal, daarna ging hij gelijk voor de 2e, maar ik wist de bal te onderscheppen. Ik heb vervolgens rond getikt tot eind eerste helft, zodat hij ieder geval wat kostbare tijd verloor om verder te cheaten. Anyway ik ben benieuwd in welke divisie ik nu kom, valt me wel op dat het niveau online echt bedroevend laag is. Ik tik mensen simpel weg, en het mooiste van alles is dat echt voetbal nu eindelijk eens loont. Degene die het beste voetbal speelt wint nu en niet wie C. Ronaldo in zijn team heeft en het hardst op RB drukt.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb ook niet echt een sterk team. Ik sta 11.200e van de 11.900 spelers :+.
    Ik ben alleen te wisselvallig. Zit nu op 550, maar verlies soms weer erg stom 8).
    Die gasten met alleen Messi in hun team zijn grappig ja haha.. En dan verdedigers van 30 omdat de rest verkocht is :lol:
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel mensen zijn er online? Speelbaar op de piekuren?

    En op de PS3?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Lol dat vraag je 3 dagen na de release? :F:
    Het is superdruk.
     
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op de ps3. Wat ik zag was dat er in D5 57.000 mensen zitten en in D4 15.000 registered users. Neemt niet weg dat veel van ze niet of nauwelijks MLO spelen. PS3 zijn er altijd minimaal 2500 mensen bezig met (quick) games in MLO, ik weet niet hoe het is met de andere gamemodes. Maar er is in ieder geval genoeg te doen, de competities zitten ook binnen enkele seconden vol, ongeacht het tijdstip.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina