1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ging ff naar me mlo resultaten kijken. Schrok er toch wel van.

    Winst 37.9%
    doelpunten voor en tegen per wedstrijd 1.07 en 0.72

    Maar heb nu 3D achter elkaar gewonnen en dat is me record. Zo door blijven gaan, speel ook wel erg lekker nu.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, Copa Santander Libertadores met Corinthians behaald op gemiddeld :+. In de finale in de 92ste minuut met Ronaldo de 2-1 gemaakt, sprong toch even in de lucht van blijdschap. :+

    Morgen transfer update + even option file doen en dan een tandje hoger zetten en aan de Champions League beginnen.
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al zijn opgeslagen formatie online gebruikt en zo ja, hoe?
    Heb even zitten klooien maar kan het nog niet vinden..
     
  4. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    wow relax man, ik zeg alleen maar dat je 64 goals maakt met 1 gast dat dat veel is :lol:. hieruit concludeerde ik dat je alleen met hem scoorde, pardon
     
  5. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is Pes competitie en D2 competitie.
    klopt de namen van D2 zijn al die uit de tweede Engelse divisie (wss gaat hij hier volgende keer aan beginnen) en hier staat idd een rode streed door heen. Overigens zit VFB Stuttgart er ook al in, althans de tenues en naam. Nog niet het logo!
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Na bijna 2uur met die klote NAT bezig te zijn heb ik zin om al die zooi me raam uit te smijten... wie maakt er nouw zo iets vaags en is er niet gewoon ene optie om ervoor te kiezen hoe je je NAT wil:mad:
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  8. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het trouwens wel erg jammer dat Konami de individual player tactics eruit heeft gehaald (pijltjessysteem). Dit werkte altijd erg goed in de voorgaande delen. Wat ik op PESFAN lees is dat je in de Edit mode wel een aantal dingen kan veranderen maar dit hoort gewoon in het formation menu te zitten, kom op Konami!! |:-
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Jelen heb ik ook ff gehad! Goede stats, maar ik was persoonlijk niet zo gecharmeerd van hem... Quagliarella al geprobeerd? :p
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Reina bij Heerenveen bij mij. :+
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jelen begint bij mij goed, speelt beter dan zigic dus ik hou hem nog ff. Quagliarella nog niet gehad. Die haal ik later misschien nog wel.
     
  12. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Werkt nog steeds niet ik vind het echt waardeloos hoe kan dat klote NAT uit zichzelf veranderen.. mag het van mij part wel weer uit zichzelf terug veranderen naar open...
     
  13. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    1 tip: begin niet met ml in de pes competitie, ben alleen nog maar 5-4-1 tegen gekomen, tikken zeer veel en hebben 2 schoten in de hele wedstrijd (bij mij) waarvan er iig wel 1 altijd in gaat :'-(.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik vind MLO erg tof maar heb nu zoiets van, ik heb het leukste gehad. Heb nu een team met allemaal leuke talentjes van allemaal onder de 3 miljoen. Dan moet je echt gaan zoeken naar wie past er goed in het systeem etc. Als je nu een stapje hoger zou kijken krijg je allerlei sterren. En ik speel liever met een Zairi dan een Messi, dan vind ik gewoon toffer :+.

    Eigenlijk is het een soort Pokemon, dat is ook alleen tof in het begin :p.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet natuurlijk niet wat je geprobeerd hebt.
    Heb je de poorten geforward? Ik neem aan dat je weet om welke poorten het gaat; dat is al eerder hier geplaatst.
    Verder zou ik voor het gemak in de Xbox IP op 'automatisch' zetten.

    Volgende vraag: Plaats hier een screenshot van je poorten zoals die in je modem staan.

    Voorlopig eerst dit maar even bekijken...
     
  16. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind juist dat het leuke nog moet gaan komen! dat je zoveel spaart om elke positie je basiself te verbeteren! Ikzelf wil graag Juventus bij elkaar kopen en dan een beetje kijken wie ze volgend jaar gaan kopen en of verkopen :)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zometeen de D5 Competition die van start gaat. Ik sta al klaar om op join te drukken. :p
     
  18. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    me 2 \o/
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Daar heb ik dus helemaal geen zin in! Ik wil helemaal geen Messi, Aguëro, Ronaldo of Etoó in m'n team.. Ik speel zelf altijd met 'mindere' teams. Ga eens een potje online doen, ik durf 10 euro te wedden dat je tegenstander Barca of Real kiest. Wat is daar leuk aan? Gedverdemme zeg, nu wordt het eerder 'wie koopt als eerste een team van 50 miljoen'. En dat is zonde.

    Ik hoop dat er een league komt speciaal met teams onder de 19 miljoen euro ofzo, dát is echt tof voetbal. Een league waarbij het eigenlijk onmogelijk is om een speler van boven de 80 te kopen, aangezien je dan weer ergens anders inlevert. Dat zorgt voor tof voetbal met mooie aanvallen, en geen afstandschoten van die overrated voetballers die per se elke stat in de 90 moeten hebben omdat Konami dat denkt.

    Maarja, wie ben ik :p. Als er een patch komt met Championship teams ben ik weg. Lekker offline ML spelen.
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een kneuzen zeg, die cheaters die eigen goals scoren. Echt zielige, zielige kutlui.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina