1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    MennoO, als je geen fouten bij de Xbox-LIVE test krijgt, staat NAT open en heb je je probleem opgelost! Dat je niet op de PES-server kan inloggen zal inderdaad wel met onderhoud van PES te maken hebben. Ik zou verder niet meer aan je instelling knoeien...
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zooooo de update staat op marketplace. heb hem gedownload via de all games browse tab en dan zoeken naar PES2011
     
  3. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel Konami feliciteren met het online gedeelte, een hele verbetering tov 2010!

    @Tyrant: hoe heb je mijn gamertag gevonden :p?
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hele verbetering? Hoe bedoel je dat: wat betreft de mogelijkheden online of wat betreft de verbinding?

    Wat betreft de mogelijkheden vind ik dat je gelijk hebt (bijv. MLO), maar wat betreft verbinding...dat laat echt te wensen over. Zoals velen ook al zeiden zat er de laatste tijd (bijna) geen lag in PES 2010. Misschien komt dat ook wel omdat er minder mensen online speelden, maar toch. In PES2011 heb ik iedere pot wel minstens 1 keer irritante lag. Ik zou het pas een hele verbetering vinden als het online net zo speelt als offline.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Of ingame via extra content ;)

    Hartstikke leuk die DLC, maar Konami wordt aub eens wakker en fix glitches en frustrerende situaties.

    Ik vind het een geweldig spel, maar als ze net even wat meer moeite doen ( zeker nu en niet 6 maanden na dato ) haal ik er net wat meer plezier uit.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Konami moet gewoon eens een expert inhuren ofzo. Iemand die veel verstand heeft van p2p, en het eens once and for all fixen. Ikzelf heb best weinig lagpotjes, maar als ze er zijn erger ik me groen en geel. Kan daar echt niet tegen!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het is toch raar dat elk potje dat je online speelt aangeeft dat er een één bar rode connectie is?
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat ze die expert al hebben, maar vermoedelijk is de techniek niet afdoende voor zoveel mensen die een spel spelen. Ze moeten gewoon overschakelen naar dedicated servers, dat roep ik al jaren.

    @ Daz: Dat is raar ja, heb ik ook geen verklaring voor. Misschien een teken dat de servers overbelast zijn. Dat onderhoud van vanmorgen zal daar misschien mee te maken hebben.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pes 6 werkte toch ook op die manier en dat liep (vrijwel) altijd prima. Weet niet wat ze sindsdien veranderd hebben.

    Ik heb hetzelfde en heb (hierdoor?) nog geen online pot kunnen afmaken. Eerste helft steeds uitgespeeld en tijdens de rust vliegt de connectie eruit?
    Nu m'n 360 iets anders geplaatst waardoor connectie met router beter lijkt, al had ik met het spelen van Halo Reach 0,0 problemen online. Zou wel wat met dedicated servers ofzo te maken hebben?

    Is het onderhoud trouwens nu nog bezig? Kan online niet inloggen.

    Laatste punt. Op mijn marketplace staat ook de update nog niet :9
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    raar ik kan de update niet downloaden hij staat er niet tussen bij extra content..
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Net gedownload hoor. Ziet er netjes uit, die updated squads is erg uitgebreid! Plus werkt gewoon met je OF.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh jij speelt dus wireless? dat geeft inderdaad wel eens problemen met gaming.
    Ik heb mede voor gaming gewoon een gedrade verbinding.
     
  14. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Is online nu beter na de update? Minder lag enz?
    En zijn de teams bijgewerkt? Zlatan, robinho bij Milan?
    Straks maar is downloaden
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Teams zijn bijgewerkt ja. DLC heeft geen invloed op de online gaming lijkt mij.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoort weinig uit te maken, ik kan alles prima online spelen. Pes werkt ook goed maar heb wel altijd een rood streepje maar dat heeft iedereen.

    Vind jammer dat als je lag hebt dat je niet gewoon ff kan stoppen. Een wedstrijd met lag is niet leuk om te spelen en duurt lang.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, is onzin. Wireless is wel dusdanig doorontwikkeld dat het lagvrij kan zijn. Bij Halo Reach heb ik 0,0 lag. Pes 6 (wat ook p2p werkte?) was ook vrijwel altijd lagvrij.

    Bedraad zal wel altijd beter blijven maar het hoeft niet zo te zijn dat ik elke wedstrijd eruit gekicked wordt.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat is het andere uiterste, maar je houdt met wireless toch wel wat ruis, wat vaak door anderen in je omgeving wordt veroorzaakt. Gedraad is gewoon een beter signaal.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ach, wireless is tegenwoordig van zulk hoog niveau dat ik vaak de host ben ik Call of Duty, minder last van lag heb in PES en ik hoge downloadsnelheden heb met demo's downloaden.
    In theorie zal bedraad altijd wel ietsjes beter zijn, maar dat van ruis is dikke onzin. Wireless is prima en erg goed!
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Poeh na ongeveer 4uur met me NAT kloten doet hij het\o/ Iedereen die me geholpen heeft heel erg bedankt!:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina