1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat doen ze natuurlijk nooit. Want dan koopt niemand meer PES2012, je update gewoon alles vanaf 2011. Of de engine moet ZO verbeterd zijn dat het moet, maar als bv 13 dan tegenvalt koopt niemand dat.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Konami biedt die niet aan, gebruikers bieden dat aan. Ik mag best een FA logo namaken en gebruiken in mijn spel. Ik mag ook best een FA logo op mijn website plaatsen, of hier aan dit topic toevoegen mits ik daarmee geen geld verdien. Of te wel, alleen in combinatie met commerciele doeleinden is dit niet mogelijk.
     
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb hem net gehaald alleen ik heb geen idee wat ik heb gedaan maar ik speel met maar 1mannetje de hele tijd en speel geen be a pro. Ik kan wel de hele tijd op LB drukken om een ander mannetje te krijgen maar ik snap er geen bal meer van. Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Hm dat vraag ik me af, pesfan is ook op de vingers getikt door Konami omdat ze OF's aanboden met EPL materiaal!
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom niet? Dat is nu toch ook al zo? Ik heb PES 2011 ook niet gekocht. Omdat ik hem niet goed genoeg vindt. Als mensen voor PES10 een optionfile maken voor het seizoen 2010/2011, dan updaten ze het als het ware ook. Dus dat blijft hetzelfde.

    Feit is dan wel, dat Konami zich echt kan richten op de gamplay en niet ieder jaar shirts hoeft te maken, gezichten moet bijstellen, stats moet wijzigen, etc.

    De nieuwe game moet gewoon compatible zijn met de oude content. Enige wat je moet bijstellen is dan de editmodus (die bijv. hogere resoluties aankan ofzo).
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kan kloppen. Pesfan heeft een commercieel doel. Namelijk zoveel mogelijk bezoekers trekken om zodoende aantrekkelijk te zijn voor adverteerders. Tevens is het de "konami official pes fanpage". De naam Konami wordt daar dus gebruikt en dan wordt de indruk gewekt dat Konami dit zelf aanbiedt.

    Als mensen dit zelf kunnen maken in het spel, omdat die editor zo uitgebreid is, dan kan Konami daar niet voor aansprakelijk worden gesteld. Take2 wordt toch ook niet aangeklaagd, omdat iemand het logo van Apple heeft nagemaakt en die op een auto heeft geplaatst, dan wel verkoopt via de auction house? Je kan daar gewoon online mee rijden.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij bedoel je Turn 10 :+
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb serieus ook laatst over dat Auction House gebeuren nagedacht, leek mij ook een perfect idee :+
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil aan master league gaan beginnen maar ik moet gewoon even het geduld houden op een goede OF.:eek:
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitwerken in het Engels zou ik zeggen, je kan het altijd voorstellen namelijk.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Pff, dat systeem is in Forza 3 gewoon verneukt. :x
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt met de cursor-instellingen zitten knoeien, je weet wel, waar je kan kiezen voor de controller waarmee je speelt. Daar moet je op de blauwe knop drukken en dan zie je het vanzelf. Als je daar dan op select klikt, kan je de hulptekst erover lezen wat je opties zijn.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nee man dat is perfect.

    Oja wacht, meneer Yellow kan in Forza 3 geen design's meer van anderen jatten en die met winst doorverkopen... :emo:
     
  14. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Dankje:thumbs:

    Edit: Het lijkt wel of het niveau in de echte game stukken hoger is. merken jullie dat ook? ik speel nu tegen Barca op Topplayer maar dat is toch echt een maatje te groot heb in de 1ste helft al 3 wonderschone goals van messi om me oren gehad. Wel leuk om te zien zoals Barca speelt in de game het lijkt heel erg op het echte spel van Barcelona
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Jatten? Ik betaal er gewoon voor bij de importeur. :+
    Autohandelaar snap je? :9
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het ook moeilijker. Gisterenavond heel laat kon ik een paar potjes spelen, al was ik behoorlijk moe ( half één in de nacht en net thuis ).
    Ik kon op gemiddeld niet eens met Nederland van Oostenrijk winnen :x
    1x 0-0 1x 0-1 verloren door een vrije trap die er invloog. Kon er een schot tegen de lat en een buitenspel-goal tegenover zetten.
    Vandaag maar eens kijken of het me beter afgaat.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah kan ik doen, maar dan wil ik het rechtstreekse e-mailadres van Seabass.... Ga niet via via mailen.


    @Winterbase, bedoel idd turn10! :D
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan wel aan het email adres van Jon Murphy komen ;)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    O ok, en PES2011 heeft geen commercieel doel en daar wordt niet de indruk gewekt dat Konami dit aanbiedt? :p
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee? Konami zegt dat je de edit-modus kunt gebruiken om je eigen spelers en clubs te maken, incl stadions en logo's. Hiermee kun je de ML online spelen, blablabla. Ook kun je je teams/rosters en kits incl. artwork delen met andere spelers, etc. Als je de clubs in de UEFA CL en EL blokkeert, kan men alleen zelf competities/clubs/spelers toevoegen. Minder content in beginsel, maar meer als de community gaat groeien.

    Puur een feature. Dat er mensen zijn die dingen zoals het officiele FA BPL logo vet goed na kunnen maken en dat zij die kunnen sharen, zodat anderen die weer kunnen gebruiken, tjah... dat kan ook met de fantastische livery editor van Forza. Niets illegaals aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina