1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, stuur maar per PM. Zal eens kijken of ik hem iets moois kan sturen.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Han mag ik op zijn minst van jou weten hoe jij het online vindt (ook t.o.v. pes2010) ????

    Hele week iederen zeiken: het hangt er vanaf hoe die online speelt en nu niemand die er iets over zegt, of 'ik wacht af tot een transferupdate' ... jezus, hoezo dat dan? Kun toch wel ff testen?....

    Anyway, Han, hoe vind je hem online?
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd of er verschil tussen PS3 en Xbox zit.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat je mijn posts ontgaan zijn waar ik schreef dat ik tot heel laat gisteren niet thuis ben geweest. Toen ik er half één wel was, was ik te moe.
    Vanavond ga ik het zeker proberen!
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    "Heb mezelf ook maar eens geregistreerd hier. Gisteren de hele avond MLO gedaan en sporadisch wat last van lag gehad. Dit gebeurde vooral aan het begin van de wedstrijd en alleen bij mensen met een rood verbindingsbalkje. Verder was het gewoon smooth sailing!

    Edit: dit was op de PS3 btw"


    Kan aan mij liggen, maar rood verbindingsbalkje??

    Er horen volgens het boekje rondjes te zijn die rood, geel of groen zijn (bij mij was die zoals gezegd steeds leeg/zwart) maar ik kreeg wel boven het rondje een fucking vierkantje met drie oplopende streepjes waarvan de eerste steeds rood knippert en de overige twee wit zijn. Daarbij is het onduidelijk of het je eigen verbinding betreft of die van je tegenstander.

    Dit is op de 360.

    (zoals gezegd, maatje van me uit Zwolle exact hetzelfde gezeik, terwijl hij ook een fiber verbinding heeft)
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    jouw posts ontgaan mij nooit. wil gewoon weten wat jij ervan vindt, niet dat ik ervan uitging dat je vanacht al getest had.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Logo's importeren uit 2010 duurt aardig lang, maar werkt perfect! Totdat de eerste OF's binnendruppelen heb ik al echte shirts en logo's :D.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga denk ik eerst maar wat losse wedstrijden spelen om beter te worden. Zodra er een goede OF is begin ik aan de ML :)
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    PS3 versie? Of bedoel je je OF van 2010 naar 2011? nice :)
     
  10. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook steeds dat ding wat jij beschrijft maar geen echte lagg ? maar had ergens gelezen weet niet precies waar dat er al wel een online patch iuit was voor pc ? miss komt die ook naar de console samen met die transfer updat ? maar al bij al belet me de lag (soms lijkt het 10 sec slomo) niet om mlo spelen, het is begin soms irrie maar als je eenmaal doorgaat wordt het zo vet :)
     
  11. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooo dit spel walst qua gameplay dik over fifa11 heen zeg ongelofelijk.Was fifa11 naar een paar dagen al helemaal zat puur omdat het zo nep aanvoelt allemaal.Pes11 is zoveel vrijer echt heerlijk gewoon, niet dat voorgeprogammeerde zoals bij fifa11.Het enige minpuntje is dat de transfers niet kloppen.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Hmm alhoewel er weinig veranderd is tov de demo moet ik heel eerlijk bekennen dat ik de demo wat toffer vond.
    Ik ga nog lekker doorspelen en post morgenochtend wel een klein overzichtje wat ik er van vind! :D
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dubio. Deze ook nog bestellen? :+
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    FIFA gisteren verkocht en net PES gehaald. Nu maar eens spelen.

    Tyrant, dat jij de demo toffer vind dat de uiteindelijke game baart me zorgen :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Daarom. Ik speel nog effe door. Ga gewoon ook nog wat potjes met Barca spelen, misschien lag het daaraan.

    Ik merk wel dat het schieter veel makkelijker is.. En op de een of andere manier meer fysieke duels wat ik niet heel tof vind.
    Maar ik durf nog geen uitspraken te doen dus ik ga verder spelen. En daarna gewoon nog ff de demo opstarten :p.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Tuurlijk and gelijk de wereldeconomie een steuntje geven! :+
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk een competitie begonnen met Ajax. Uiteraard even de transfers bijgewerkt daarvoor, belachelijk dat dat niet is aangepast. Maar goed, dat is een typisch Konami-kwaaltje. Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat je ook de CL kon spelen in die competitie mode, ik mocht gelijk aan de bak in de voorronde tegen Sampdoria(geen Kiev helaas :p). Vond ik erg vet, gelijk die CL hymne enz. En natuurlijk ook realistisch.

    Wedstrijd begon wat moeizaam, kwam enigszins ongelukkig al op 2-0 achterstand na een half uur. Toen echt de complete wedstrijd rond gepasst, hopende dat ik een gaatje vond in de defensie en toen rond de 75e wedstrijd zag ik eindelijk het licht. Met een subtiele hoge pass van Lodeiro zette ik El Hamdaoui vrij voor de keeper die hem hoog in de hoek erin knalde. Gaf echt een topgevoel. 2-1 dus. Tweede wedstrijd moest ik uit tegen Sampdoria en met 2 goals verschil winnen. Kwam al gelijk op voorsprong via El Hamdaoui waarmee ik goed profiteerde van een foutje van de tegenstander. Helaas knalde Pazzini niet heel lang daarna de gelijkmaker erin. Even later kwam ik echter alweer op voorsprong via een kopbal van El Hamdaoui(onrealistisch!) en domineerde ik verder de wedstrijd. Dat resulteerde in de tweede helft in een penalty die ik helaas keihard over schoot(snap die nieuwe penalty's nog niet) en ik dus de beslissing achterwege liet. Typisch natuurlijk dat ik rond de 80e minuut een schitterende vrije trap van Cassano om de oren kreeg en dus uitgeschakeld was.

    Moest wel weer even wennen trouwens, scoren ging in het begin nogal moeizaam. Maar het begint nu al wat beter te gaan, vooral het schieten gaat veel beter. Merk niet zoveel verschil met de demo, al ging het daar aanvankelijk beter dan in de full game maar dat kan ook komen omdat ik nu met Ajax speel en niet met Bayern.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    WTF, ik deed net een CL met Tottenham, ook tegen Samp :p.
    Ik verloor toen zelfs 4-0 8).
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Begon met Werder in de Champions League. 1e wedstrijd 2-2 tegen Real Madrid, 2e, 1-1 tegen FC Twente en daarna 0-0 tegen Brugge. Ja ben de koning van de gelijke spelen. Het is inderdaad wat moeilijker om te scoren maar goed ik vind dat wel weer een plus want als je scoort heb je ook echt een gevoel van ehm..yehaa:p. Ik heb ook even mijn oude option file geladen dus zo weer verder met echte shirts. 1 nadeel vind ik zelf: De tegen doelpunten die ik kreeg waren omdat ik zat te klooien met het kiezen van mijn verdediger...

    Even een vraag: Heeft iemand dit ook ondervonden? In de ML kon je altijd gewoon teams switchen van league. Ik begon dus nooit in D2 tegen FC Noburska ofzoiets maar zoals ik het nu heb gezien hebben ze dat eruit gehaald want ik moest in D2 beginnen met al die neppe teams omdat ik geen teams kon switchen. Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien anders vind ik dat wel een dompertje ( totdat nieuwe option file er is ).
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde wel op Professional btw. ;) Maar die aanval van hun is wel ziek, Pazzini en Cassano.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina