1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChaseDubZ

    ChaseDubZ Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een andere team kan kiezen MLO?
    Ik koos barca maar ik wil een ander team hebben..krijg het niet voor elkaar..:mad:

    Alvast bedankt
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Hoe bedoel je?
    Je begint standaard met de ML spelers (Minanda etc) anders is het een beetje oneerlijk he ;)
     
  3. ChaseDubZ

    ChaseDubZ Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel master league online.
    Ik koos Barca om te proberen hoe het er uit zag maar volgens mij zit er nu aan vast.
    Ik heb liever een kleine cluppie die ik groot kan maken.

    Het is online dus ik denk dat ik er aan vast zit.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Welk dubio?
     
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe kan deze game nou minder zijn dan de demo, dat is toch onmogelijk?
     
  6. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Net 3 potjes offline gespeeld tegen een maat. Ik was de thuisspelende ploegen.

    Shaktar-Twente 1-1
    Celtic-Rangers 0-0
    AZ-Feyenoord 0-0

    Heerlijk moeizame duels, we moeten beide nog veel leren.. ik vooral het afwerken.. de passing heb ik al aardig onder de knie. Ik speel op -1.. dit vind ik het fijnste spelen.. ook bij de tactics doe ik steun spelers hoger zetten... dan lopen je teamgenoten wel de ruimtes in gelukkig.

    Nu hopelijk zo snel mogelijk een OF voor de 360.. zodat ik met de Master League kan beginnen.

    ps: Mijn maat was trouwens een FIFAspeler.. maar vond dit veel meer vrijheid hebben en was al na 2 potjes verkocht. Alleen de animatie van de duikeling van een speler op hem gemaakte overtreding vonden we beide overdreven en eentonig worden (hadden wel iets meer variatie in die overtreding op jou val-animaties mogen brengen)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Online kan ik dus wel schudden voorlopig. Mijn NAT is strict en dat probleem hebben ik en mijn broertjes eigenlijks al heel vaak gehad. Je kan wel lekker je modem ff loskoppelen en 30 seconden wachten, maar WTF is dat toch? Misschien moeten we een andere en beter internetverbinding hebben, maar zo slecht is die van ons nu ook weer niet. Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? Online kan ik wel vergeten, alleen een quick match of zoiets kan ik doen in deze game.
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb precies hetzelfde. Wat is je provider? Met KPN en hun Thomson routers schiet het niet op...
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat lijkt mij idd wel een persoonlijk probleem. Wel zuur, aangezien ik deze game 100% voor multiplayer koop. En dan voornamelijk online.

    Hoe is de game verder online? Zijn er geen lag issues? Is ook daar de speelsnelheid in te stellen door de host?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    KPN. :emo:
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan schudden we elkaar de hand... :'-(
    Heb je UPnP al geactiveerd en de modem herstart? Of zonder UPnP en porten forwarden? Heb zelf van alles geprobeerd, maar niets lukt helaas... misschien heb jij er nog iets aan, al zal je dit alles ook wel geprobeerd hebben.

    Ik heb ook een aantal quick matches gespeeld. Ging gisterenavond nog best lekker. In het begin koos ik net als de tegenstander nog wel eens een topclubs, maar inmiddels speel ik alleen maar met Feyenoord en kan ik al prima weerstand bieden tegen de top.
    Ik heb ook het probleem van hully: zwart balkje met rood streepje, volgens mij staat dat los van mijn NAT.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik weet wat me te doen staat in december als het contract met die Klote Pruts Nederlanders afloopt. ;):+
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar jullie hebben hetzelfde probleem met andere online games neem ik dan aan?
     
  14. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nee dat is het hele punt
     
  15. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er ook last van. Bijzonder irritant! Heb 1 rood balkje en hij happert soms echt heel erg dan duurt het echt 5 seconden voordat die reageert. Terwijl het bij andere games altijd goed gaat.

    Nu maar even master league spelen dan.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zojuist 3 potjes gedaan tegen Daz.. Lag viel nog mee, stotterde wel iets.. Maar ik vond het te doen.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb zelf KPN gehad en ook met het Speedtouch Thompson modem ( type 789 ) en ik kon wel met open NAT spelen. Daar moest ik wel drie dingen voor doen:

    1. De volgende poorten open zetten:
    Xbox TCP 80
    Xbox UDP 88
    Xbox TCP 3074
    Xbox UDP 3074
    Xbox TCP 53
    Xbox UDP 53

    2. UPNP aanvinken

    3. In de Xbox 360 IP op AUTOMATISCH zetten.

    Mocht hij het dan nog niet gelijk doen, reset dan het modem en kijk opnieuw of hij het doet. Dat moet werken.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb voor de komende toernooien alvast een online gemeenschap voor Digitaalgras aangemaakt.
    Je kan alle info daarover HIER vinden.
    Omdat hier een aantal zitten die op digitaalgras aan toernooien willen meedoen, heb ik dit berichtje hier ook even gezet.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Top, bedankt voor de tip. :thumbs: Heb ook de Thomson 789 hier.
    Moet 'gebruik steeds hetzelfde IP adres' nog steeds op 'ja' staan in de router?
     
  20. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor ps3 of alleen xbox?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina