Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Legus vond ik erg goed!

BTW, weer 3-0 verloren wegens connection lost.. Stond 3-0 voor godverdomme! Waarom krijg ik dan weer straf. Uitermate kut dit, jezus... Verpest het weer echt voor me :mad::mad::mad:

2. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Poeh. Echt een heerlijk team nu, lekkere snelle spelers. Net ook mooiste potje ooit gehad. Stond 1-0 voor en was de hele tijd beter alleen miste veel kansen. Hij maakt een lelijke 1-1 en loopt uiteindelijk (met mazzel goaltjes) uit naar 1-3. In de 81e minuut maak ik de 2-3 en ik win uiteindelijk nog met 4-3. Heerlijk! Ben direct gestopt, kan nu met een goed gevoel gaan slapen.._O_

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vies vuil goor kut hoeren hoeren hoeren hoeren spel.. jezus ik kan het gewoon niet meer spelen?! Terwijl ik niks veranderd heb.. :'-(
    2x disconnects, sta nu dus weer op 502. Stond vnv nog op 520 ofzo.. Godverdomme mijn dag is weer naar de klote.

HOE LOS IK DIT IN GODSNAAM OP. Teringzooi.

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb ook een poos problemen gehad met mijn verbindingen. Dit kwam uiteindelijk omdat ik mijn NAT had open staan op een bepaald IP adres alleen je Xbox vervangt 1 keer in de zoveel tijd dat IP adres dus moest ik dat ook in mijn router veranderen ofzo. Heb hierbij hulp gehad dus weet het ook niet precies..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb UPnP aanstaan dus dit zou niet moeten uitmaken lijkt mij.

God waar kan ik dit in hemelsnaam oplossen. Weet niet of ze in het topic op XBW daarvoor een oplossing weten.
    Ik kan gewoon nu niet gaan slapen omdat ik pissed ben. 2x 3-0 verloren wegens internet, 1x 0-0 door een wedstrijd die serieus 2 seconden lagde. Pfff.

6. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Als ik jou was zou ik nu gewoon gaan slapen dan en morgen kijken of het probleem er nog is. Misschien ligt het wel helemaal niet aan jou.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jawel want ik heb het sinds gisteren opeens gekregen.
    Moet morgen weer 7 uur op.. Probeer maar wat te slapen :p.
    Maar wordt waarschijnlijk balen in m'n bed.

8. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zet je je instellingen dan? Breed/smal Speelveld? Druk naar voren/Geen druk ? Aansluiting van spelers veel/ weinig?

Ik weet echt niet wat daarvoor goeie instellingen zijn, Ik stel altijd maar zo wat in zonder enige gedachtengang.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tyrant, waar haal jij alle tijd vandaan om zoveel te spelen zeg. Zie je de hee dag door posten oo het forum :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou ik ben vannacht gewoon nog ff gaan zitten kloten aan de router hoor 8).
    Uiteindelijk NAT test gedaan, geen foutmelding! Snel ff Warfare opgestart, NAT open volgens die game!
    Dus ik zou en moest nog een potje spelen voor het slapen gaan :emo:
    Nou uiteindelijk 1-0 gewonnen, maar helaas speelde ik weer niet lagvrij.. Beetje vreemd, aangezien m'n NAT nu wel open is..

@fcdanny: post gewoon zo nu en dan als ik aan het spelen ben en moet wachten op m'n tegenstander ofzo :p.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gister geen lag, alleen af en toe slomo's. Volgens mij heeft dit niks met de connectie te maken maar met de gfx, hopelijk komt daar een fix voor :)

Je merkt het trouwens wel als je met iemand van 20 in je team speelt, wat een ellende ! :D

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb laatst gehad dat ik een keeper wilde komen, dus ik verkocht Ivarov. Kwam ik erachter dat ik 20.000 te kort kwam. Dus stond ik een wedstrijd te spelen met een speler van 20 op doel, hilarisch :lol:

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :D haha ik had het dus als dmf, 10 wedstrijden mee gespeeld en het is niet te doen :D

Gatusso is trouwens ook goed om erbij te hebben, werkpaardje! En die pedersen is ook een goeie! :)

Nu sparen voor Marko Marin.

14. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    MLO: waar kan je ook al weer zien hoeveel je spelers gescoord hebben/hoeveel assists ze hebben gemaakt? Was er gisteren naar op zoek, maar kon het niet vinden.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    My team -> Squad List -> RT/LT.. Zie je aantal wedstrijden, assists, blessures en goals. Is ff lastig zoeken, maar leuk om te weten.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Squad list en dan kan je van pagina wisselen met RT/LT/RB/LB ( ligt aan je knoppen instelling ;))

17. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie beiden!

Btw Tyrant: waarom ben je opeens Juventus met het DG-toernooi? Ik dacht dat we/kwdtje/jij/ik een punt wilde(n) maken door alleen maar met sympathieke clubs te spelen. Juventus is veeeeeeeeelste goed! ;)

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hm ja ik twijfel nog :p.
    Welk team heb jij dan?
    Wat vind je van Marseille?

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Ajax, maar Aston Villa lijkt me ook leuk :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Aston Villa, leuk team maar in PES heeft het me nooit kunnen bekoren helaas. Maar ik zag dat Carew dit deeltje al heel wat meer snelheid had! Helaas is Villa al weggeven.
    Ik ben trouwens Aston Villa in MLO.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina