1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aghanog wat heeft zieke stats hoor :eek:

Maar Ajax met Suarez / Hammie / Urby / Mido is ook niet verkeerd ;)

2. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Aston Villa... maar zat er, mede gezien mijn Franse roots, aan te denken om met Bordeaux/Marseille/Lyon/PSG te gaan spelen.

Marseille is iig veel sympathieker dan Juventus! :)

Abonglahor (ofzo) ja...die is wel goed. Maar er zitten ook genoeg mindere spelers in het team. Maar Juve..., in de standaardopstelling hebben zij allemaal minstens geel of oranje getalletjes.

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fransen en Sympathiek? :eek: ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoeveel keer mag je switchen? :p
    Marseille heeft wel een toffe voorhoede.
    Jammer dat Ben Arfa weg is

5. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen wat betreft stats dan he. Wat betreft karakter zijn wij niet zo sympathiek! :+

Volgens mij mag je onbeperkt switchen :)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik bepaal vanavond wel. Ik stuur Han wel een PM'tje want ik durf niet meer in die topic te reageren :lol:.

7. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, ik vond het vet vermakelijk om die discussie te lezen :+

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  9. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, dat zou ik ook net posten.

edit: V1.5 komt binnen 7 dagen (als het goed is). <-- heb ik toch ook nog een nieuwtje gepost. :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jup, en hopelijk komt V2 ook binnen een maand uit.. Eindelijk een Master League starten :p.

BTW, viel me op dat met de laatste DLC J. Hernandez (MANU) nu Chicarito heet.. :F:
    En er lopen weer veels te veel mensen met roze schoenen na DLC wtf.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Marin wil ik nu ook halen ja, mijn beoogd nieuwe linkshalf/buiten. Alleen moet ik eigenlijk eens een keertje mijn verdediging gaan vervangen, heb nog Ruskin, Stremer, Valeny en El Moubarki erin staan. :lol: Maar mijn motto is hoe meer je aanvalt, hoe minder je hoeft te verdedigen! En Stremer is gewoon een cultheld, als je er 10 seconden voor nodig hebt om de meest simpele ballen onder controle te krijgen en je soms 30 meter achter de bal aan moet rennen wegens een slechte aanname dan ben je gewoon een cultheld.

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Poeh.. wat een geluk heb ik weer na 2dagen spelen is me NAT weer Strict:{ wat is dat nouw toch elke keer... hebben meer mensen last van dat hun NAT opeens veranderd zonder aan de instellingen te klote?

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Routers zijn een groot mysterie. Gelukkig zit ik nu weer in een periode waarin hij gewoon op Open blijft, al kan hij natuurlijk elk moment zomaar op Strict springen. Echt, er zal vast een logische technologische verklaring voor zijn maar die routers gaan echt nergens over.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Praat me er niet van :+
    Vannach heb ik hem op Open gezet, al heb ik geen idee hoe dat nou gedaan is.
    Hopelijk springt hij niet opeens over op Moderate ofzo.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Misschien staat je Xbox op IP-adressen verkrijgen op automatisch en dat hij niet altijd IP-adressen krijgt waar hij wat mee kan. Dan zou het helpen een vast IP-adres te gebruiken, die je dus op manual moet zetten. Verder ben ik er niet zeker van dat alleen UPNP gebruiken genoeg is. Ik forward de poorten en vink daarbij UPNP aan. Dan heb ik geen probleem.
    Een betere oplossing is als je DMZ hebt. Dan zet je daar je Xbox in en ben je overal vanaf.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Maar portforwarding en DMZ/UPnP kunnen conflicteren met elkaar. Ik had blijkbaar portforwarding én UPnP aanstaan, wat ervoor zorgde dat ik Moderated was. Dus het is of of.

DMZ is ideaal maar moet nog effe uitvogelen hoe ik dat aanzet.. Wat vul ik bij Public en Host IP in bv?

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Owh haha ik heb DMZ wel maar elke keer als ik dat gebruik kom ik helemaal nergens meer in dan doe ik denk ik iets verkeerds?

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je eigenlijk zien wat je NAT status is? Bij de xbox network settings?

19. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, omdat servers er uit liggen ga ik bal doen voor het eerst. dus maak een aanvallende middevelder aan. eerste wedstrijd voor wigan scoor ik 2 x. mag jij rade waar ik de volgende wedstrijd sta ???? centraal verdediger :confused: wtf

20. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    :eek: liggen de servers er uit? dan had ik blijkbaar geen probleem met mijn NAT wat stond er bij jou als je MLO wilde doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina