1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Iemand al de v1.1 OF gedownload? Ik wil namelijk weten of er nu minder lange laadtijden zijn en of er naast de aanpaste kits van keepers en Arsenal nog aanpassingen of toevoegingen zijn.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Be a legend is echt tof, 4de met Willem 2 na zo'n 25 wedstrijden dacht ik. Europees voetbal moet in ieder geval dus lukken, en zolang er geen boeiende club uit het buitenland aanklopt blijf ik lekker daar. Wel gaar dat PSV Sneijder heeft overgenomen. 8)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben nu weer effe klaar met MLO hoor, wat een onzin. Elk potje is opeens keiharde lag. Net ook een potje, ga de rust in met een 1-0 voorsprong en het speelde redelijk lagvrij, is het na rust opeens enorm laggerig en verlies ik gewoon 3-1. Niks lukte, alles duurde te lang en ging enorm traag..

4. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe geen lag niet veel dan
    ik heb nu 602 punten in d5
    gaat lekker

5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word er ook helemaal gek van van die lag....

Heb trouwens ook die spits gekocht die tyrant ook heeft. Quagarella ofzo. Wat een baas is dat zeg!

2 Wedstrijden 4 goals waarvan 1 geniale omhaal. Vind hem echt sterk aan de bal dat is echt heerlijk.

6. RINO

RINO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik heb een aantal vraagjes mbt PES 2011:

- Als je bijvoorbeeld met zijn 4en gaat spelen, heb je dan verschillende custom control slots? Zoals bij fifa custom a, b, etc. Of heb je alleen 1 optie aangepast zoals in de demo?
    - Als je van rond de achterlijn een voorzet geeft, geeft hij die dan automatisch? In de demo bijvoorbeeld zag ik dan steeds geen krachtmeter. Behalve als ik handmatige pass deed.
    - Is het erg laggy online?

Bvd voor de reacties!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil gewoon een quick match online doen, als ik dan naar data management ga dan kan ik er geen 1 laden. Weet iemand hoe het moet want anders moet ik echt heel veel veranderen elke keer.

Bvd

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    - weet ik niet hoe dat zit.
    - zit er nog steeds in, gebruik je de lt knop dan geef je een manual voorzet en kan je hem precies geven hoe je hem wil.
    - lag valt wel mee, sommige momenten loopt het soepel. Anderen momenten is het niet lekker spelen, waar de oorzaak ligt weet ikniet.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik word een beetje moe van die gasten die als je 3-0 voorstaat ofzo maar gaan proberen je spelers te blesseren. Echte kansloze kerels zijn dat :mad:.

Edit: moet toch helaas concluderen dat zelfs met een Open NAT de lag veel erger is als vorige week (toen ik nog een Moderate NAT had). De lag maakt de game onspeelbaar aangezien het puur om timing en timing draait. Nouja, dan is MLO een gesloten boek voor mij. Zonde, want ik had een heerlijk team en voelde me stiekem onoverwinnelijk :p.

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tyrant, weet jij hoe je je opstelling online kan laden via data management. Want heb een lekkere opstelling met ac Milan maar als ik online wil spelen dan ik hem niet laden bij data management.

11. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Hier gaat ML online ook niet lekker, vooral weer lag :mad:

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    BaL is fantastisch, behalve dan die transfers; Sneijder bij PSV en Messi en Xavi bij Real Madrid. :emo:

Tweede seizoen begonnen als spits bij Willem 2, eerste seizoen 4e geëindigd dus plaats in de Europa League. Dit seizoen daar afmaken en dan kijken of ik naar een mooie subtopper kan gaan met Champions League deelname.

Huh, Tyrant hoe speel jij MLO met een silver account? :+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Uitleg:

Ik startte toen ik thuis kwam m'n Xbox op, deed PES aan en toen ik een tegenstander ging zoeken kwam ik kwdtje tegen! Uiteindelijk 3-1 (toch?) gewonnen. (3x El Hamdaoui)

Maar wat een goals zeg, heb er twee opgeslagen, ik zal ze zo ff opnemen met de laptop en uploaden. Zelfs een omhaal! _O_

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nice, heb nog geen omhaal gehad..

Maar heeft er echt dan niemand last van lag? Snap er geen kut van dat ik wel de lul ben.
    Ga ff die OF verwijderen, maybe helpt het. Cache ff legen.. Harde schijf ff legen.

Ik stond weer ff 50e in D4! Maar toen zakte ik weer af.. Kom echt alleen maar gasten van 400 tegen. Is de D4 zover afgezakt ofzo?

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb ook alleen maar lag gehad, maar moet wel bekennen dat ik het later op de avond ook opeens heel erg had met Halo Reach, dus zou ook aan m'n eigen verbinding kunnen liggen.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als ik CoD speel ben ik vaak degene met de beste verbinding 8)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leeg je cache ff Tyrant, misschien helpt dat wel.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zoals belooft wat filmpjes:

Pegel van El Hamdaoui toen ik tegen Kwdtje speelde, heel toevallig dat ik hem tegen kwam.
    [yt]3f1Okp_UrbA[/yt]

Omhaal El Hamdaoui (niet letten op het prachtige camera-werk :lol:)
    [yt]fSrUixuS2s0[/yt]

En hier nog twee lekkere goals, een mooi schot van Lodeiro en een pegel van Enoh. (wie zegt dat hij niet kan scoren?)

[yt]3SENIW0ZfZ8[/yt]
    [yt]d9O77v6j5UY[/yt]

19. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Carlos eduardo is echt een top aankoop geweest voor mijn Mlo team, nu kan ik ruiz en huntelaar makelijk lanceren voor het goal. Ik kan helaas niet meer vinden wie dat had gepost maar toch bedankt voor je tip.

20. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo tering..................... wat een monsterlijk team ben ik tegen gekomen...:

Van der Sar
    Mascherano De Jong Stein? Marcelo
    Ambrosini Giggs Lampard
    Foggia Kerzhakov Rosina

pffff de waarde hiervan is meer dan 2 keer zoveel als mijn team....

uitslag.....

4-0 voor mij haha! :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina