1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Aan voelen heb je niks, dat is iets suggestief, onmeetbaar. Maar goed ik zou zeggen, halen als je Fifa niks vind.

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Pff jammer net uitgeschakeld in kwart finales D4 competitie:): Kreeg iets van 390.000 als bonus voor het bereiken van de kwart finales

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan me heel goed vinden in datgene wat Sammy R opnoemt. Ikzelf heb heel veel Fifa 10 en World Cup 2010 gespeeld, op een gegeven moment ben je zo'n game gewoon zat omdat je keer op keer dezelfde goals maakt. Ik noem een actie diagonaal naar binnen trekken om vervolgens met een precisieschot in de hoek te knallen. Met FIFA weet je al gauw van te voren wanneer een goal gaat zitten of niet, en krijg je telkens dezelfde acties.

Met PES is dat niet zo, dit komt mede omdat de positie van de speler en de bal echt precies bepaalt hoe de bal geschoten zal worden. Dit is heel bepalend voor de gameplay zelf. Zo zijn schoten, veel schoten (bijna alle) niet hetzelfde, en weet je nooit van te voren of de bal er in gaat en hoe dit zal gaan. En bij FIFA is dit anders. Dan kan het nogal repetitief werken.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat juist om het gevoel, en dat is zeker meetbaar.

5. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Zoals ik al eerder zei, het ''gevoel'' hebben in een spel is iets persoonlijks, wat voor eenieder anders waarneembaar kan zijn. Dus suggestief. Beide spellen zijn feitelijk gezien 'scripted'.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2010
  6. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Je zegt het goed, Fifa 10 en World Cup 2010, laten we het nu net over Fifa 11 hebben. Een totaal andere spel.

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Fifa fanboy, nu weer terug in je hok. Je vindt PES niks, dat is nu wel duidelijk.

OT: Die nieuwe commentator is echt om te huilen zeg. Wat een saaie gast en hij lult steeds door die andere heen. Hebben jullie dat ook? 8)

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dit is een heilloze discussie. Hugomoncler heeft duidelijk een uitstapje uit het FIFA topic gemaakt om ons te vertellen dat FIFA beter is. Dat is ongeveer hetzelfde als een Ajacied in discussie gaat met een Feyenoorder. Kansloos!

9. RINO

RINO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand antwoord op deze vraag??
    - Als je bijvoorbeeld met zijn 4en gaat spelen, heb je dan verschillende custom control slots? Zoals bij fifa custom a, b, etc. Of heb je alleen 1 optie genaamd aangepast zoals in de demo?

10. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Infantiele idioot, ik ben je moeder niet. De wijze hoe jij tegen mij praat ben ik niet van gediend. Ga zelf terug in je hok mafkees. Als je te dom bent om deel te nemen aan een discussie doe jezelf dan een plezier, in plaats je domheid te profileren kun je beter zwijgen.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dure woorden gebruiken lijk je alleen maar dommer door.

Dit is het PES-topic. Er is een apart topic voor jouw spelletje.

12. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Ik geef onderbouwd aan dat ik het niet eens ben met iemand zijn argumenten. Of het nu hier is, het COD topic of APPLE topic, dat maakt geen zak uit. Maar van beledigingen ben ik niet van gediend, klaar.

13. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Je bedoelt dat je niet capabel genoeg bent om ze te begrijpen. Meneer ''lijk''. Daar kun je niks aan veranderen, je bent nu eenmaal beperkt in je kunnen.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat jij wil meneer de intellectueel. Ik kom hier voor info over PES en ik hoop dat je kan begrijpen dat ik er dan niet van hou dat er om de dag een fifa-speler het nodig vind 20 berichten te posten over fifa.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou mij niet verbazen als het Achillus is. Overigens ben ik zo'n discussie wel beu, laten we nu maar weer over PES 2011 gaan praten.

16. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Allereerst, ik ben hier niet om vuil uit te spuien. Ik reageer op iemands negatieve mening over een spel. Ik geef onderbouwd aan dat ik mij niet in zijn kritiek kan vinden en geef vervolgens daarbij aan dat hij gewoon het spel moet kiezen wat hem het meest aanspreekt. Vervolgens kom jij je domheid uiten en dien ik jou van repliek.

Valt de lag trouwens mee op de ps3 online? Misschien dat ik PES er ook bij haal. MLO lijkt me echt leuk. Met divisies, beter als toernooien zoals in Fifa Ultimate Team.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2010
  17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind pes wel leuk deze keer. Fifa speel ik niet. Maar ik vind pes ook heel erg gescript hoor.

Ik zie de goals ook van mijlenver aan komen. Ja, vaak weet je niet nog niet hoe dat ie in het netje valt, maar je ''voelt'' gewoon dat het mis gaat. En het gaat dan ook vaak mis, zonder dat je daar wat aan kan doen.

Op die momenten coachen we elkaar hier dat ''de zuigmachine op volle kracht staat''.

Deze pes is veel leuker en beter dan vorige net gen pessen, echter de situaties waar goals uit komen zijn gewoon nog precies dezelfde. Offline heb ik het dan over he, ik heb zelf nog niet online gespeeeld.

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je snapt dat jij 'm nu niet meer mag halen hé :eek:

ontopic: Vanavond weer MLO , hopelijk is de verbinding nu weer goed..

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ben het helemaal met je eens. Er zijn gewoon nog steeds van die momenten dat je, hoe graag je ook wil en hoe erg je je best doet, niet in kan grijpen. Je kan drukken wat je wilt, supercancelen et cetera, maar helpen doet het niet. Behoorlijk frustrerend!

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor de deelnemers van het Digitaalgras-toernooi: Zondag is de loting ( 15.00 uur ) en maandag begint het toernooi. Vanaf dan krijg je per wedstrijd ongeveer 4 dagen om je wedstrijd te spelen.
    Zie verder HIER

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina