Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje gespeeld tegen iemand die het schijnbaar niet kon verkroppen dat die met 0-1 achter stond tegen mij.Ik kwam in de 40e minuut op 0-1 zonder lag.Vanaf minuut 60 ongeveer stotterde het beeld zoals het ik nog nooit heb gezien.Kon geen enkele bal fatsoenlijk wegkrijgen alles ging rechtstreeks naar mijn tegenstander wat uiteindelijk in de 80e minuut resulteerde in de 1-1.'Vreemd' genoeg speelde het na de 1-1 weer soepel....

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat bedoel ik dus... Dat zou je met dedicated servers niet hebben.
    Hoe heet-ie? Altijd goed om te weten wie je ontlopen moet...

3. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zwaar irritant, helemaal omdat ik alleen maar tegen mensen moet die met veel goede spelers spelen.Hij heet HowkDown maar het was op de ps3,dus ik denk niet dat veel mensen hem hier tegenkomen ;)

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Als de tegenstander wat betere spelers heb speel ik ook beter. Het klinkt misschien raar maar als ik tegen nog een standaard team zonder aankopen speel heb ik weliswaar veel balbezit en redelijke kansjes maar de echte kansen komen er niet omdat ze bijna allemaal verdedigen is het heel moeilijk om goede kansen te creëren. En als de tegenstander wat betere spelers heeft gaat het ook wat meer voetballen en komen er grotere kansen.

5. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tot op zekere hoogte klopt dat wel wat je zegt.Maar zodra de tegenstander met een Cristiano Ronaldo komt aanzetten en dan nog Suarez erbij of iets in die richting kan ik weinig beginnen met Boulahrouz,Stremer,Ruskin en Moubarki:+

6. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat klopt wel weer wat je zegt maar die spelers zijn bij elkaar al iets van 14 miljoen. Dus is de rest van het team vrij zwak tenzij je natuurlijk tegen een cheater speelt. Ronaldo en Suarez zorgen wel voor de nodige dreiging maar vaak win ik die wedstrijden door gewoon strak erop en ruw spelen en niet met de zachte hand langs Ronaldo lopen om de bal af te pakken want dat verlies je toch. Omdat de rest van het team ook zo slecht is domineer jij op het middenveld en hun verdediging.

7. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is in de gewone ML niet veel anders, daar zijn veel slechtere teams ook erg verdedigend ingesteld. Ik creëer tegen sterkere teams die willen voetballen, ook veel meer kansen dan tegen zwakkere teams die hoofdzakelijk verdedigen.

De Graafschap is daar een goed voorbeeld van, als ze zelf de bal hebben gaan er nog redelijk wat mensen mee. Maar ontfutsel je ze de bal dan moet je de bal eigenlijk met een lange haal naar voren spelen in de hoop dat de bal bij een van je eigen spelers aankomt, want als je een aanval opbouwt vanuit je eigen verdediging, dan liggen ze weer met 9 a 10 man voor hun eigen strafschopgebied en is er bijna geen doorkomen aan.|:-

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kwalificatie, is dat de 3 beste resultaten op rij of de beste 3 in totaal?

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    het is 3 op een rij

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net twee potjes online ranked gedaan. Eerste pot was Real Madrid - Inter (ik) en eindigde in 0-1 voor mij. Vooral Eto'o speelt echt lekker! Snel, behendig en een goed schot. Daarna tegen iemand anders en die pakte Aston Villa toen ik Ajax pakte. Uiteindelijk 2-1 gewonnen. Ik had echt moeite met scoren, 12 schoten in totaal, 10 op doel en 2 goals. Wel een heerlijke goal gemaakt met El Hamdaoui, buitenkant rechts geschoten en de bal belande op de binnenkant van de paal. :)

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  11. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de competities ook +1 wegens GMT+1?

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    De competities zijn onze tijd dus +1? In ieder geval de tijd in Nederland is de tijd van de competities

13. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand nog een goede speler(rond de 2,5 miljoen) die een lekker schot heeft zodat ik het doel ook wat meer van afstand kan beschieten. Vaak in de competities heb ik het betere team en staat zijn verdediging helemaal muurvast en kom er dan niet doorheen|:-

14. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op engels staan en wou dus de 18:30 competitie beginnen op ps3, alleen ik kon er niet inkomen. . . .

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan je ook ergens een Europa League toernooi opzetten zoals je dat met de CL ook kan?

Geen zin meer in BAL, al die gare transfers verpesten het echt. Sowieso is de AI ook niet heel erg slim, ze kunnen echt amper de bal afpakken en meestal blijft het ook 0-0 omdat de tegenstander niks creëert en de AI te dom is om goed over te spelen. Be A Pro en BAL klinken in praktijk erg tof, maar vind dat in beide games de AI te dom is om het leuk te maken.

16. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf Humberto Suazo, en al heel wat heerlijke strakke afstandsschoten erin liggen. Die man is slechts 1.7 miljoen en loopt bij mij 82 goals in 102 wedstrijden. Aardig gemiddelde vind ik zelf, alleen maar al om deze reden zal ik em nooit verkopen. Hij heeft definitief zijn plek in mijn team veroverd.

Ik zit met het volgende, ik kan redelijk makkelijk promoveren naar D3. Ik zit nu dus D4, maar merk dat tijdens het D4 toernooi bijna al mijn tegenstanders een veel zieker team hebben. (ik win nog wel vaak, maar veel minder dan in D5) En als ik dan tegen een D5 team een quick match speel en het eindigt in een gelijkspel dan daal ik gelijk met -15 punten! Dus ik zit te denken of ik nog een weekje in D4 blijf, of gewoon doorga naar D3. Voordeel van D3 is denk ik wel dat de toernooien minder snel vol zullen zitten. Welke divisie zitten jullie? En ga je promoveren/degraderen?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zit in D4.. Ik stond dik over 530, dus ik dacht ik promoveer wel.. Maar sinds connection lost problemen en dergelijke sta ik nu op 490.
    Ga dat morgen niet meer ophalen dus ik blijf wel lekker in D4. Ik zou wel naar D3 willen btw want dan ben je al die cheaters kwijt. Die halen D3 nooit.

18. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha heb hetzelfde als jij, ik ging in 1 dag van 550 naar 460. (oke ik speelde 2 coach mode toernooien, die ik dik verloor) maar was echt niet mijn dag vrijdag. Heb het vandaag een beetje omhoog geschopt. Denk dat ik rond 11 uur nog een toernooi pak en dan kijk ik wel waar ik sta.

En wat cheaters betreft, heb je gelijk. De meeste van ze zijn te slecht om naar D3 te gaan, maar degene de cheaters die PES wel beheersen en in D3 zitten. Die zijn echt lastig. Ben al een paar in D4 tegen gekomen, maar ja ik merk het morgen wel waar ik sta. Een weekje langer in D4 is geen straf I guess.

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je dat zelf bepalen of je wilt promoveren/degraderen? zo ja waar kan je dat doen?

20. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Oke ik zal eens kijken dat is zekers een mooi gemiddelde voor een aanvallende middenvelder. Ik heb nu Palacios gekocht heeft alles wel rond de 80 zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina