1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja ag, we zien wel ik namelijk nog meer verdienen en volgens mij verdien je meer in D3 dan D4....

Een vraagje over de OF, ik heb V1.1 niet gedaan vond het niet echt waard maar als ik V1.5 erbij neemt, moet ik V1.1 dan ook nog op mijn harde schijf opslaan of zit hij zeg maar al in de V1.5?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Voor 1.5 heb je geen 1.1 nodig nee.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had ik in de demo en aan het begin van de full game. Toen de game snelheid op +2 gezet en zo even gespeeld. Na een wedstrijd terug gedaan naar 0 en nu heb ik er geen last meer van.

4. Mr.NrG

Mr.NrG Voetballen is kunst

Leuk Bevonden:
    0
    Dank Fiasco, even kijken of dat het is.
    Gekke is wel dat het te maken schijnt te hebben met schijnbewegingen..

@ Tyrant: ik gebruik de L1 button + rechter analoog idd. Snap er niks van. Doordat ik ook een option file wiste, ben ik ook mn klassiek teams kwijt, dus kan die opnieuw halen. De enige manier of "PES geld" te krijgen, is winnen van cups, en matches spelen toch?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, online telt wel lekker aan (50gp per match).

En je moet ook niet op +2 spelen joh :p.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee maar dat was de enigste mogelijkheid, op al die andere standen begonnen mijn mannetjes te spacen en te stotteren. Had ik in de demo ook de hele tijd, begin potjes bij de full game ook. Nu staat ie weer op 0 en heb ik het gelukkig niet meer.

Schwalbe is eruit trouwens hé, sloeg eigenlijk nergens op in de voorgaande delen omdat de scheids toch altijd affloot maar mis het een beetje. Zit ook geen sneeuw in volgens mij, jammer. In PES5 speelde ik altijd in de sneeuw, geniaal was dat toen! zag je zelfs spelers ademen en rook uit hun mond komen. :+

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  7. Mr.NrG

Leuk Bevonden:
    0
    Speel +1, maar online is een probleem. Mn xbox pakt 'het' niet op de een of andere manier, dus wordt het offline spelen voor mij.

In ieder geval bedankt voor al jullie ideeën. Nu nog die OF downloaden ergens, en erop knallen. Hopelijk doet ie dan!

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Fuck. Ben halverwege het eerste ML seizoen met Ajax en tot nu toe elke wedstrijd gewonnen, dacht ik tenminste. Zit er één bij die ik heb verloren :+ Ik wil de ""The Invincibles" achievement! :emo:

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in 2012 hopelijk weer sneeuw, maar als je in PES 2011 in de winter speelt zie je nog steeds "rook" wolkjes hoor :)

10. Mr.NrG

Leuk Bevonden:
    0
    Schwalbe zit wel bij de schijnbewegingen die je kan instellen :)

11. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 1st fifa gekocht en daarna pes en tot nu toe geen minuut meer fifa gespeeld :)
    Wil nu aan de ml gaan beginnen, kun je 1st offline een seizoen doen en dan met dat team online spelen of zijn dat 2 verschillende aspecten offline/online

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee dat is compleet verschillend!

En btw, schwable is makkelijker te doen door beide pookjes in te drukken. Lukt bijna nooit tho' :p

Kwam er btw gisteren achter dat random team eruit is gehaald :mad:
    Waarom doet Konami dat toch altijd, toffe features eruit halen :mad:

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je hoeft het niet in te stellen. Druk maar eens beide pookjes in, dan doe je een schwalbe.

14. Mr.NrG

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk.. D0H :) Dank!

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    t valt mij op dat hij niet bij elke swalbe fluit wat inde demo wel gebeurde.

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Thanks tryant maar als ik nu met 1.0 OF ga bginne e straks 2.0 download ben ik dan me save kwijt??
    ---
    en nog iets over de pijltjes(conditiepijltjes) als het pijltje naar rechts wijst of nog meer naar onderen, moet ik ze dan rust geven of juist wedstrijd ritme laten opdoen?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je bent niet je save kwijt (MLO ofzo?), wel al je zelfgemaakte spelers, aangezien je een nieuwe Edit krijgt.

BTW, volgens mij is sinds die laatste update Bastürk ook verdwenen uit MLO. Maat van me kan hem ook niet meer vinden :cool:.
    Collector's Item!

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  18. Mr.NrG

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een shortcut naar de OF? Een linkje?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  20. Mr.NrG

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Tyrant, wederom voor je hulp :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina