Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo die achievement van een losse CL spelen ook binnen. Nu die CL nog winnen en ik heb die andere ook binnen. Dan meteen die ZA CL doen en ik ben voorlopig wel ff klaar met de game.

2. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad::confused: pfff wat heb ik steeds als ik aan een nieuwe divisie begin:confused:
    je hebt standaard 500 punten speel ik 2 x tegen de zelfde gast uit de 5de divisie
    2 x verloren door steeds lag als ik balbezit had:confused: en die gast kon gewoon aardig ballen als hij de bal had:confused:
    hahaha zat hele tijd te vloeken :p

ik ging van 500 naar 420 punten door 2 verlies potjes tegen een 5de divisionist
    speel zelf 3de mjaa is absurd veel als je het mij vraagt
    maar daarna zag ik dat de competities in de 3de div gewoon niet vol zijn :D dus heb ik mijn punten weer opgehaald tot 475
    ik ga voortaan als ze leeg blijven natuurijk competities spelen krijg je makkelijk punten en gaan er ook minder af
    als ik telkens tegen een 5de div moet krijg ik er 1 punt erbij als ik win en als ik verlies of gelijk speel minimaal 20 punten gaan eraf

wat mij is opgevallen in de 3de div:| ik ben volgens mij de enige ploeg die geen superteam heeft
    iedereen heeft een ronaldo een villa of een xavi en dat allemaal in 1 team:confused:
    moest net tegen een gast
    met robben robinho ibra in de voorhoede
    en daar achter lampard gerard zokora
    en daar weer achter alves ferdinand vermaelen maicon :|

en idd kansloos verloren met 5-0
    achjaa op een dag(H) heb ik ze denk ik ook wel hahaha
    kwestie van tijd

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dude, speel de game eens! Jij bent meer bezig met achievements dan met spelen..
    Je hebt je nog geeneens gewaagd aan MLO bijvoorbeeld? Zonde.

4. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naast 1 80er (Krasic) ook geen topper, mjah kijk die mensen hebben never nooit niet dat gehaald zonder te cheaten en nu ze een goed team hebben, spelen ze uiteraard beter

5. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kwam net een gast tegen uit divisie 5 :confused: met een heel sterren team. Lijkt mij dat hij allang in D4 of D3 moet zitten, maar ja overduidelijk een 'oud' cheater. Anyway de game begon en ik kwam vrij simpel op 2-0 voorsprong, vervolgens kwam zijn oude cheater aard naar boven en wilde hij eigen goals scoren om de game maar zo snel mogelijk te beeindigen. Na zijn 1e eigen doelpunt onderschepte ik de bal. Heb de hele 1e helft rond getikt en 2e helft nam ik de aftrap en ging ik rustig verder met rondtikken. Uiteindelijk heeft hij maar gedisconnect :lol:. Ik snap dus echt niet waarom zulke gasten PES uberhaupt kopen. Je cheat en verliest alsnog simpel. Dan waar doen ze het eigenlijk voor?

6. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Nu ongeveer 8 matchen erop zitten met Master League offline. Ik ben Everton FC en ik sta 1e plaats. In het begin had ik nog wat moeite maar het gaat steeds beter. Ik speel op professioneel.. dus misschien dat ik na dit seizoen toch al op het moeilijkst ga spelen. Ik heb Riquelme gekocht, deze heeft geweldige stats maar is wel erg duur. Ook is hij niet de snelste en is hij al in het begin van de 2e helft erg moe steeds.. beetje een miskoop. Quagliarella heeft eigenlijk ook iets te weinig laten zien maar scoorde de laatste match wel een fantastische geplaatst schot.. dat is ook zijn sterke kant geloof ik.. Saha kan wat harder schieten heb ik het idee..

Dit voetbalspel zal mij een jaar zeker gaan vermaken ondanks zijn minpuntjes.

Toch even hier een lijst van verbeteringspunten of toevoegingen wat ik graag in PES2012 wil zien.. PES2011 is een goed begin maar moet wel beter.

Sfeer/grafisch
    - Supportersgeluiden worden door patchmakers zo goed gemaakt (PC/PS:cool:.. waarom kan Konami er standaard nooit een belevenis in geven? Als je goed speelt of aan het drukken bent wil ik die reactie van het publiek horen.. want op dit moment heb ik al weer mijn eigen muziek opstaan.
    - De stadions ogen allemaal sfeerloos en grijs. Laat aub wat meer stadions worden gemaakt en ook onderscheid tussen thuis- en uitvakken. Het uitvak bijvoorbeeld omringd met stewards..
    Ook wat meer bekleding van het stadion zou geen kwaad kunnen. De stadioneditor in PES is leuk maar helemaal niet uitgebreid.
    -Weerseffecten! Ik roep het ieder jaar! Je ziet net dat het regent maar is er geen mogelijkheid dat je de weerseffecten van F12010 kunt overnemen hehe? De sneeuw was in een paar PESS-en terug sjiek.. ook dit is weggehaald? Regen en in kleinere mate wind moeten veel meer een rol gaan spelen, het veld moet gewoon na een tijdje eruit zien alsof er op gebikkeld is!
    - Ballenjongens en geen onderbrekingen meer. Als de bal uit is zie je hoe je de bal terugkrijgt en je kunt het spel weer hervatten ipv die onderbrekingen.. lijkt me moeilijk voor KONAMI maar ik nu toch bezig ben.

Gameplay
    - Als ik nu wel eens paar meter voorsprong heb op een (langzamere) verdediger word ik nog in de korte tijd alleen op de keeper ingehaald door deze verdediger? Ik vind het een beetje op FIFA lijken.. ik snap dat ze de Messi's etc niet willen overraten maar op dit moment is het echt overdreven tegenhouden van snelheid als je de bal hebt.
    - Ik heb nu al 3 gescoord uit de corner met een speler die ik niet geselecteerd had, dus eigenlijk had de CPU gescoord. Ik vind het selecteren van de mannetjes bij corners en voorzetten nog niet erg zorgvuldig gaan.
    - De schotkracht is verhoogd, dit is wel positief maar ik heb al gehad dat ik met mijn eigen keeper in mijn eigen 16 keihard de bal over de andere goal schoot, zo ver kwam ik.. soms erg onrealistisch.

Competities
    - Mogelijkheid om in ML offline aanbiedingen van andere club krijgen voor jouw positie.

Kleine puntjes in de gameplay verbeteren en voor de rest concentreren op de sfeer (die nu echt niks is, net als PES2010) en toevoegingen van stadion etc.. en PES2012 wordt een toppertje!

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je snapt toch wel dat die onderbrekingen er niet voor niets zijn, hé. Als je deze weg zou kunnen laten, hadden ze dat echt wel gedaan hoor. Dit is gewoon laadtijd ;).

8. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat zal ook niet mogelijk worden maar nu ik toch bezig was.. dat was ook de minst belangrijkste:+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha vet ik heb zo'n cameraatje binnen en heb nu m'n eigen ML team gemaakt! Sweet!

Zodra er een Championship OF komt ga ik aan m'n ML beginnen met Penfield County (zelfverzonnen team btw :p)

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geniaal. _O_

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb alleen nog een goede sponsor nodig, plus een leuk design voor een shirtje.. Ideas?

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Had dan Pedobear gedaan :eek:!

13. Mr.NrG

Mr.NrG Voetballen is kunst

Leuk Bevonden:
    0
    Hej mannen (en evt de schaarse vrouwen hier :)),

Ik word helemaal leip (om het maar even zo uit te drukken): mijn spelers bewegen als een stelletje achterlijken over het veld (ze stotteren en doen de halve moonwalk vooruit!) als ik de speelsnelheid op +1 zet.
    Ik vind de +1 nodig om beter te spelen. +2 stottert ook een beetje maar, 0, -1 en -2 geeft geen probleem.

Ik wil graag +1 spelen en weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb geprobeerd op 0 te beginnen, dan +1 aanzetten, maar het werkt niet.

Kan iemand, maakt niet uit wie, mij helpen met de gouden tip hieromtrent? Ik word er echt knettergek van, en ben ik staat de controller door mn mooie tv heen te smijten (excuse my language).

Nogmaals- alle tips zijn welkom, want ik wil zooo graag op +1 NORMAAL spelen, maar op deze manier word ik echt gek.

Thanks, Mr.NrG aka Daniel
    (Srry voor de repost, maar de eerdere aangediende oplossingen werkten niet, dus misschien zijn er meerdere mensen met die probleem, dan wel ideeën :))

14. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou misschien denken aan je TV? maar aangezien je zegt dat je een mooie tv hebt lijkt me dit dan niet het geval. Ik heb geen idee heb je het al gegoogeld?

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laat Konami maar 's de voordeel regel leren. Zeker bij buitenspel. Dan geeft iemand voor of passt en krijg jij de bal in je bezit zonder dat de tegenstander hem raakt, ren je 5 meter naar voren wordt je alsnog terug gefloten wegens buitenspel. Erger me elke keer weer dood aan!

16. Mr.NrG

Mr.NrG Voetballen is kunst

Leuk Bevonden:
    0
    Google gaf geen hits, en ik ben geen 'lotgenoten' tegen gekomen. Mn tv ligt het niet aan, omdat hij het soms ook gewoon doet. Het heeft volgens mij echt met die +1 te maken; die is behekst! Kan het een fout zijn op de cd?

17. Nky1988

Nky1988 Guest

kan je in mlo alleen geld verdienen met spelers vrijgeven en wedstrijden spelen ?
    En ga je meer verdienen als je hogerop komt of blijft het bij die gierige tienduizendjes ?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je eerste vraag kan ik iig beantwoorden; Ja je krijgt alleen geld door spelers te verkopen en wedstrijden te spelen. Maar je krijgt meer geld voor een wedstrijd als je in competitieverband speelt. Al helemaal als je hogerop komt in de competitie. (denk aan de halve finale/finale etc)

19. Nky1988

Nky1988 Guest

oke tnx man, maar voor die competities moet je op bepaalde tijden spelen ofzo toch ? want er zijn d5 toernooien maar ook hele competities ?

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja competities = toernooien. En die zijn op bepaalde tijden ja, voor verschillende niveaus. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina