1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan wil ik van jou wel horen wat je dan wèl gebruikt?

2. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu een soort 4-4-2 er staat 4-2-2-2 en heb dan steun door spelers op 18 steunbreedte 18 en positiewijziging 16 aanvalsstijl 7
    Heb nu dan El Hamdaiou als afmaker verder Douglas gekocht rest nog orgineel,
    Bedankt voor de hulp!

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zegt hij toch 8)

Meelopen, schouderduwtjes, bal onderscheppen door precies te timen met je looplijn. Het kan allemaal zonder de vervloekte A knop.

4. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel nog ieder avond online! soms nog ff wenne, maar het is toch een prima game geworden.

Af en toe winnen en verliezen, schommel tussen de 500 en 550 punten.

Met speelsnelheid 1 krijg ik ook storingen, dus blijf mooi op 0.

Moet nog ff kijken hoe ik een goal op dit forum krijg...

tjauw mensen

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het besturen van je verdedigers is super! Om een schouderduel aan te gaan heb je bv helemaal geen knopje nodig. Met sterke gasten als Douglas of Rozehnal kun je vrijwel iedereen (behalve de Ibra's en Rooneys) simpel van de bal zetten door er een paar letterlijk tegenaan te beuken.
    Zo kun je ook gewoon vrije trappen tegenkrijgen zonder dat je een enkel knopje gebruikt. Dus op jouw vraag zou ik moeten antwoorden: het pookje :p

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat meelopen lijkt me lastiger als je verdediger trager is dan de aanvaller.
    Zoals ik het doe is dat ik het meeste verdedigende werk doe met mij VM's ( 2 stuks ). Dan laat ik de verdedigende lijn zoveel mogelijk in tact.
    Op die manier echter, staat mijn mannetje wel vaak recht voor hem en dan kan je ook niet goed meelopen, dus dan lijkt me dat je dan wel de A-knop moet gebruiken...
    Ik denk dat ik wel veel anders verdedig dan anderen, daarom vroeg ik het me ook af :)

EDIT: Tyrant reageerde ondertussen ook: Het pookje! Okee :) Dat betekent wel heel erg goed timen dan....
    En de vraag blijft openstaan: Wat, als de aanvaller recht op je afkomt? Blijven staan en opvangen? ;)

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  7. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bij ps3,de mijne toch,word het niet gelijkgsteld

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je verdediger is op papier vaak langzamer dan de spits, maar in de praktijk wordt vrijwel geen enkele verdediger er finaal uit gesprint, dus dat werkt niet.

Wat ik vrijwel altijd doe bij een aanval door het midden, is dat ik 1 centrale verdediger gewoon 5 meter ervoor (!) gewoon terug richting doel sprint. Degene met balbezit zal door deze afstand nooit voluit sprinten. Vaak heb ik dan gelegenheid, om desnoods met (X) je DMF terug te halen.. Als mijn DMF dan die spits/AMF inhaalt wordt het inderdaad (A) gebruiken, dat is true.

Zo haal je niet alleen veel steekballen eruit omdat je achter je verdediging nog die centrale verdediger hebt lopen, maar ook de snelheid om je tegenstander niet sprint.

Ik moet zeggen dat het mij wel vrij goed afgaat.. Speel daarom ook met een gerust hart 451 en laat de tegenstander komen.. Vaak >45% balbezit, maar toch geen enkel schot op mijn doel en gewoon 1 of 2-0 winnen :p.

9. Mr.NrG

Mr.NrG Voetballen is kunst

Leuk Bevonden:
    0
    Een medestander! Wat voor storingen?

Heb btw een nieuwe xbox gekocht net. 250 gb, zwart, slim.. Moest er maar van komen :)

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Op de PS3: R2 en dan naar achter lopen en dan kun je makkelijk meebewegen.

11. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn spelers reageren gewoon niet goed, het leek alsof mijn knoppen niet goed stonden. Ik naar het configuratiescherm, maar alle knoppen stonden goed.
    Toen dus maar weer op 0 gezet en toen werkte het weer goed.
    Online wordt ook op 0 gespeeld, dus ik wen er maar aan.

Heb ook de slim, 250 aangeschaft, lekker rustige machine.
    De oude elite staat nu boven op de slaapkamer.

tjauw

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is dus hetzelfde als op de nieuwe manier A ( PS3 x ) + linker stick richting eigen doel bewegen?

13. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Hierboven Hoe doe je een schouderduw dan? Wat ik wel mis is voor een tegenstander gaan staan zodat ze de bal niet voor kunnen geven, soort afdekken wat Fifa wel heeft of is dit er wel maar ben ik te noob dat ik dit niet weet? :D

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, met R2 (PS3 ) kun je achterwaarts en zijwaarts meelopen als verdediger.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er tegenaan lopen, dan krijg je een fysiek duel, daarnaast kan je voorzetten ook gewoon afdekken door ervoor te gaan staan ;)

16. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ML is echt frustrerend nu 10 quik online gedaan in de ML alles verloren!!! Heb Douglas', tiote en El Hamdaiou gekocht en speel 4-3-1-2
    Maar het lukt totaal niet wie kan me helpen??

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien offline beginnen tegen de computer? :)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, leer eerst de principes van PES, en ga dan online. Vergeet alles wat je weet van PES2010 of FIFA.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tyrant, ik heb nog één vraag over jouw manier van verdedigen:
    Als je met je verdediger naar de aanvaller toeloopt ( hij is dus nog niet in de juiste positie ) doe je dat dan gewoon met de linker stick of stuur je hem er toch eerst met A heen? In dat geval stuurt-ie 'm namelijk automatisch in de goede richting.

Jouw antwoord hierop graag :)

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die goeie goedkope spelers aanraadt? Ik ben net namelijk een OML begonnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina