1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou El Ham niet achter de spitsen zetten. El Ham is echt een killer maar dan wel als diepe spits. Voor een behendig type achter de diepste spits kan je beter denk ik een speler als Elia,Affelay nemen.

2. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel niet als AMF hoor, maar ik heb 2 spitsen die achter elkaar spelen in mijn systeem.En als minst diepe van die 2 wil ik el hamdaoui hebben.

Castillo

El Hamdaoui

of denk je dat dit geen succes gaat worden, hij lijkt me beter dan Ordaz:p

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Zet hem is op 720p. Dat geeft een stuk rustiger beeld.

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja tuurlijk is hij beter dan Ordaz;) Maar El Hamdaoui is niet heel erg behendig/snel. Hij moet het hebben van zijn sterkte en zijn meesterlijke schot. Ook is hij redelijk lang waardoor hij goed kan koppen. Tuurlijk zal hij daar wel goed zijn omdat je dan ook iets meer van afstand kan schieten maar ik vind het meer een diepe spits en dan een bewegelijke man erachter. Je moet het natuurlijk zelf weten. Je kan misschien ook even testen op die positie maar als hij dan tekort komt op behendigheid zou je hem altijd nog als diepe spits kunnen zetten. Op het moment speel ik zo:

------Toivonen--------El Ham--------

Dat is ook een aanrader allebei CF en dan Pjanic en Palacios erachter voor de steekpasses.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik irriteer me mateloos aan mensen die druven te zeggen dat FIFA realistischer is dan Pro. Net zat ik weer in een party en die gasten zeiden dat je in PES over het heel veld kon rennen en dat het easy shit was, volgens mij is het juist andersom en is PES juist een uitdaging en FIFA waar je 1 diepte pass geeft en je schiet op goal.

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107

Mijn probleem met me OF is dat ik geen La Liga en serie A logo heb, en dat de logo's van d2 het niet doen(en voorbeeld van een naam in d2 is ?don)

okee thanks,, dan morgen maar ff update :D

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    City heeft inderdaad een probleempje dat het niet goed geladen is.. Thuisshirt moet het wel doen, uitshirt heeft geen sponsor..

En als je logo's mist ff op je HDD zetten.

8. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer je jezelf kan aanmelden voor die online competities? Keek om 19.00 voor die van 20.00 uur en kreeg te zien; Deelname is gesloten. Hoeveel tijd vantevoren moet je inschrijven?

9. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @donwesje , als er staat 20.00 gaat hij om 20.00 open en kan je je dus vanaf dat moment inschrijven :)

Eindelijk weer iets gevonden wat lekker speelt en wat ook zeker een aanrader is !
    Tevens kan je dit meteen vanaf het begin doen met een standaard team.
    4-2-1-2-1

-----------Djibril Cissé------------ Teamstijl :
    Ben arfa-----------------Di maria- Steun door spelers 15
    --------------------------------- Steunbreedte 12
    -----------K.P. Boateng---------- Positiewijziging 13
    --------------------------------- Aanvalsstijl 10
    -------Dodo----------Iouga------ Druk 10
    --------------------------------- Defensieve linie 12
    Van den berg Jaric Valeny Stremer Compactheid 11
    ---------------------------------
    ------------Zamenhof------------

Het werkt bij mij echt prima. Vooral met counters over de flanken.
    Cisse is een geweldige finisher. Met boateng, di maria, ben arfa kan je cisse vaak alleen voor de keeper zetten met steekpasjes

Leuke spelers voor een beginnend team (naar mijn mening)
    Nilmar 79 € 3.208.189
    Elia 71 € 2.006.602
    Lodeiro 69 € 1.293.748
    Affelay 76 € 2.707.039
    Downing 75 € 2.070.695

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Kan iemand mij antwoord geven op de volgeende vraag
    als je in je formatie rb drukt zie je ipv de namen van spelers pijltjes.
    Deze pijltjes zijn voor conditie;
    •pijltje omhoog goede conditie en naar benede slechte conditie??
    •En als je speler slechte conditie heeft; rust geven of wedstrijd ritme geven??

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1: Wat denk je zelf? :p Pijltje omhoog ( rood ) is (geloof ik ) ongeveer stats +16%, pijltje helemaal omlaag (paars) is (geloof ik) stats - 16%.

2: Maakt niet uit, volgende wedstrijd zijn de pijltjes weer compleet anders :) Vroeg had je in ML offline regulate condition, waarmee de conditie verbeterd werd bij slechte condities en verminderd bij super condities (zodat iedereen rond de groene pijltjes zit) ,weet niet of dat er nog in zit.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Okkee thanks, ja ik dacht al dat omhoog beter was,, maar zeker weten deed ik niet dus denk check het even.
    (h)

13. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    kwdtje: Wanneer kan jij een potje voetballen in het kader van het Digi-toernooi? Ik kan namelijk alleen nog maar vandaag (vanochtend, vanmiddag en vanavond en morgenvroeg/morgenmiddag. Daarna ben ik het hele weekend niet meer beschikbaar (pas maandagavond weer, maar volgens mij moeten we dan al gespeeld hebben).

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt maandag zelf ook nog om te spelen. De deadline is 23.55 uur op maandagavond...
    Maar inderdaad, een beetje speling kan geen kwaad, dus speel het zo vroeg mogelijk.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er vanavond na 7-8en :)

Is wel mijn laatste toernooi, t speelt namelijk voor geen meter. Speel liever MLO omdat dat nog wel leuk is, maar lag / slowdowns gooien roet in het eten.

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met mlo heb je ook teveel lag vind ik. Je mag gaan juichen als je eens een potje lagvrij hebt.

17. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, ik moet vanavond eerst sporten van 19.00 tot 20.30. Daarna kan ik de hele avond! We zien wel ff... ;)

Ik had trouwens helemaal geen last van lag toen ik tegen Daz speelde...

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Lag blijft bij PES toch een ongrijpbaar iets. Net als je links en rechts hoort dat het nu toch wel lag-vrij loopt, komen er weer klachten over lag. Er zit geen enkele regelmaat in :confused:

19. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nog toe is El Hamdaoui een schot in de roos.Zojuist even 2 wedstrijden gespeeld in de mlo en hij schoot er direct 3 in in 2 wedstrijden.Maar dat hadden er met gemak 5 kunnen en ook eigenlijk moeten zijn.

20. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Net een potje 3-1 gewonnen had nog een penalty maar keeper had hem eruit gehaald. Toivonen 1x Lat en 2x Paal dat geluid als hij de paal raakt is wel een zalig geluidje alleen zie ik hem er toch liever ingaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina