1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij wel regelmaat. Altijd enige lag. Ik herkende het al (als enige in de wereld volgens mij) tijdens de MLO beta.

2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er een tijdje tussenuit geweest en heb het forum dan ook niet zo intensief gevolgd als voorheen.

Bij deze dus een klein vraagje; Ik weet dat er een tijdje geleden discussie was over de looplijnen na het spelen van de demo (waarin de looplijnen leken te ontbreken). Is er inmiddels al meer duidelijk hierover? Is het al dan niet in te stellen, en/of lopen spelers automatisch vrij (bijv. op de flanken wanneer er ruimte is)?

Bij voorbaat dank voor het antwoord.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het ligt aan je instellingen of je spelers de ruimte induiken. Je hebt iig geen pijltjes meer om de looplijnen te kunnen instellen. Ik heb me behoorlijk verdiept in de taktieken in PES 2011 en over het algemeen gaat het redelijk zoals ik het graag zie. Toch gebeurt het regelmatig dat er een gapend gat is maar dat je speler toch blijft staan. Ik geloof niet dat er ergens nog iets in te stellen is dat ik nog niet heb gevonden.

Het is iig niet zoals het zou moeten zijn, de AI valt een beetje tegen op dat gebied.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Begin me er ook steeds meer aan te ergeren als een speler blijft staan, terwijl er echt ruimte voor hem ligt.

Ik wil zo graag van dit spel genieten, ik doe het ook regelmatig maar er zijn oh zoveel erger puntjes. En dan is er ook nog eens geen enkele reactie van Konami betreft een patch :F: Jon Murphy is opeens verdwenen van twitter en op forums zijn er geen reacties meer te vinden van Konami mensen... zucht.

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  5. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle antwoord Cyrax. Ik zal de demo nog eens grondig doorspelen en dan besluiten of ik de game er alsnog bijhaal. Ik ben voor Fifa 2011 gegaan, en hoewel ik me er prima mee vermaak mis ik toch het PES gevoel (met name tijdens het schieten op doel).

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze die Italianen niet van XBL gooien? :+ Altijd als het een beetje laggy is dan is dat tegen een Italiaan.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nice, heb net 2 potjes zonder lag gespeeld, heerlijk.
    Heb wat geld verdient en Dirar verkocht... Langella in de plaats.. Eindelijk een linksbuiten die ook weet hoe die af moet ronden :D.

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nvm kwam omdat ik max aantal spelers heb :)

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor mensen met een structureel slechte verbinding: Dat kan misschien aan torrents liggen:

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was dat niet allang bekend? Althans, ik heb altijd lag als ik torrents aan heb.. Speel dan ook nooit als ik wat download.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als je er over nadenkt, ligt het ook wel voor de hand, maar voor de mensen die het niet weten is het een "eye-opener" :)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Downloaden terwijl je online gamed is sowieso geen goed plan. ;) Maar idd, een handige tip voor degene die het niet weten.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, :).

Nouja, dat wordt wachten totdat ie in de budgetbak ligt. Die gasten kunnen gewoon geen fatsoenlijke netcode schrijven.

Jammer hoor.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er ook klaar mee, erger me dood aan de slechte verbinding, klote ai, collision detection en de fucking player switching.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Over dat torrent verhaal, je zult het niet geloven, maar ik speelde altijd met uTorrent aan.. Nooit problemen mee gehad!

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe ging je wedstrijd voor het toernooi? Had je geen goede verbinding? Die wedstrijd heb je toch ruim gewonnen en nu lees ik dit.
    Jij was de laatste tijd toch heel positief over PES dus ik ben een beetje verbaasd :confused:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die player switch begint mij laatste dagen ook ma-te-loos te irriteren. Echt onbegrijpelijk waarom je niet kan instellen dat hij alleen bij het passen automatisch switcht.
    Dat kon in PES6 wel en nu opeens niet? :emo:

18. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel vaak dat hij de verkeerde selecteerd, terwijl de andere speler moeite moet doen om de bal niet te krijgen. En dan is natuurlijk de verdediger eerder. |:-

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je wint is het allemaal nog wel leuk, maar ik heb nu zoveel potjes verloren door die erger puntjes dat ik er ff mee ophou, dit was voor die wedstrijd voor het toernooi trouwens :)

Ik ben zwaar teleurgesteld in Konami, omdat er gewoon nog veel dingen makkelijk op te lossen zijn via een patch maar dat er gewoon geen gehoor aan gegeven wordt, terwijl EA laat zien dat zij wel druk bezig zijn. Baal ervan, ga me nu richten op SP of andere games :)

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    EA kan wel druk bezig zijn, ze hebben Fifa dit jaar gewoon verneukt, naar mijn mening dan.

Jammer dat ook Pro Evo ergernissen heeft, maar ik kan me niet voorstellen dat ik nog gefrustreerder ga raken dan bij Fifa 11.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina