Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  2. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jup me 2, laat het horen als V1.5 erop staat!

3. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst eens een paar potjes offline gespeeld.Nu ik weer mlo aan het doen ben valt het ineens pas op dat er nog super veel lag is.Offline en online is echt een wereld van verschil=(

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nu ik eindelijk vakantie heb staat mijn nat weer dicht:'-( dit is echt niet te geloven ik kloot er helemaal niet aan als ik school heb en moet leren doet hij het gewoon maar nee als ik vakantie heb gaat hij weer op closed|:-

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat betekent dat hij het IP-adres steeds wijzigt, want als dat hetzelfde was, zou NAT niet steeds open of dicht kunnen gaan. Tenzij je een virus hebt en je computer gehacked is.
    Kijk om te beginnen of IP-adres in je Xbox op automatisch staat, of dat er wel een IPadres is ingevuld. Als we dat weten kunnen we verder kijken.
    Ga dus naar het dashboard, tabblad settings en dan network settings. Daar kijk je bij configureren wat er bij het IP-adres staat.
    Laat het dan hier weten.

6. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik heb het opgelost na een paar keer de network test gedaan te hebben en alles herstarten etc.

Zit er iemand in de open masterleague competite? Zou leuk zijn een finale tussen XBW in een open competitie:thumbs:

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die wat online potjes wilt spelen tegen mij?

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net met Ajax wat CL gespeeld, offline speelt het echt VEEL lekkerder dan online.

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    GVD:mad: klote kinderen altijd weer krijg ik een 1op 1 gaat het ineens zo erg laggen maar hij tackelt mij net buiten 16 nog vol van achter...... dan krijgt hij GEEL:confused::confused::confused: en door die enorme lag had ik de power balk helemaal vol.. als je zo wil winnen mag je van mij echt aangereden worden idioten..

10. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zei ik net ook al.Online en offline is echt een wereld van verschil.Als je eenmaal offline hebt gespeeld is online zwaar kut.Ik zat alleen maar te vloeken en te tieren toen ik online speelde omdat het zo houterig ging en ik er opeens niets meer van leek te kunnen.Mag hopen dat ze er alsnog wat aan gaan doen maar dat zal er wel weer niet van komen konami kennende.Ja over een half jaar misschien, dat ze dan de lag volledig weggewerkt hebben:{

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, het is niet alleen die opzichtige lagg, het loopt gewoon niet soepel zoals jij zegt.

12. Mr.NrG

Mr.NrG Voetballen is kunst

Leuk Bevonden:
    0
    He allen,

De OF versie 1 staat er op. Iemand een link naar 1.1 en 1.2? En moet ik ze allen hetzelfde installeren als de OF file 1.0?
    En wbt de konami update: wat raden jullie daaromtrent aan?

Thanks!

13. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik ben er weer :)

Mijn vraag is,weet er iemand goeie spelers voor mij op mlo want ik heb mijn ploeg soms gereset en nu vind ik geen goeie spelers meer die ik kan betalen

grtjes

14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik er maar mee kap, Online loopt het echt voor geen meter meer. Alleen maar lag en het speelt totaal niet meer soepel.

Begin maar eens aan de CL ofzo.

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Beter gewoon ML
    met tottenham :) fckin beter team
    maar wel 32 spelers dus als je wil kopen moet je eerst verkopen:D

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is je budget?

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ongelooflijk.. net 1-1 gelijk ik had zo ongeveer 80 minuten ball bezit en 2 1 op 1 haalt hij me allebei neer zo vies van achter... en dan komt hij er nog 1 keer vanaf met een gele kaart ook echt hatelijk als je van die achtelijke mensen tegen je hebt die gewoon niet tegen hun verlies kunnen

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand hoeveel geld je krijgt als je met Ajax een ML gaat doen?

Voor diegene die het willen weten: 32 miljoen startgeld.

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Probeer het zelf eens? :) Gewoon een New Game opstarten en niet opslaan.

20. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waarom er opeens weer veel meer lag is in vergelijking met een paar dagen geleden.Die gasten van konami zijn ook echt een stel prutsers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina