1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zat ik nu ook al aan te denken. Klopt ook niet dat de rest dan niet gegroeid is hehe. Zat er naast idd.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Pff, koop ik het klassieke Nederlandse elftal blijken het allemaal neppe gasten te zijn. Ik dacht lekker spelen met Cruijff ofzo. :mad:

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet je gewoon even online kijken wie het zijn en dan die namen editten. Cruijff is echt gestoord, die kan elke positie spelen behalve Keeper 8)!

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ah oké, hebben ze wel een beetje echte gezichten dan? Had alleen naar de opstelling gekeken en had er toen al geen zin meer in. :+

Sowieso zijn de opstellingen en statistieken wel een beetje gaar bij PES. Sommige spelers zijn echt zwaar underrated terwijl sommige echt dik overrated zijn. Gelukkig kan je het veranderen in de edit mode.

5. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh, is er dan al een 1.0 OF uit dan? voor de xbox?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, van Daymos. klik

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Over onbegrijpelijke keuzes gesproken, er zitten 18 (England League)+18(PES League)+18(D2 league)+6(Spanish Liga)+1(Italian League)=61 teams in zonder echt logo..
    Waarom heeft PES2011 maar 42 slots for team emblems? Dit is toch compleet onlogisch. Waarom zou je een PES League + D2 league met allerlei neppe teams vullen, om het vervolgens onmogelijk te maken om deze te vullen met eigen gemaakte teams 8).

En dat terwijl er wel 600 slots beschikbaar zijn voor shirtjes.

8. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Met master league online heb je bepaalde spelers met een sterretje naast hun naam, bv nilmar djibril cisse enz. Kan iemand mij vertellen wat dat voorstelt ?

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Spelers met meerdere special abilities / player cards.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Speel nu eigenlijk alleen maar online met Manchester City (dankzij het toernooi) en dat gaat best goed eigenlijk. Zeker Barcelona is heerlijk om tegen te spelen met dat team vanwege het hoge fysieke gehalte (De hele verdediging, yaya Toure, Nigel De Jong, Adebayor, Tevez, Balotelli), heerlijk.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd of ik het red met mijn Ajax tegen jou sterren ensemble ;)

12. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook hoe je niet tegen 11 achter de bal in de eredivisie ML moet spelen? Of hoe je daar goed tegen kan spelen? Speel met twente + özil AM. Speel heel vaak 1-0 of 0-0 tegen fc knudde, terwijl ik in de uefa champ. leage 3-1 win van Tottenham. Tegen de teams in het linker rijtje bovin win ik ook met gemak, omdat die niet anti-voetbal spelen. . . . Heb nu het idee dat ik netzo veel moeite heb met Barca als Willem 2 |:-.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    451 spelen en counteren.

14. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje, maar link werkt niet??

edit
    laat maar, even gegoogled;)

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Er staan 2 http's, eerste ff weghalen.

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Man ik twijfel echt.

Zal ik Fifa11 verkopen, en dan PES2011 kopen? Ik haalde altijd fifa, om de licenties, en gameplay. Maar ik twijfel of PES2011 niet veel beter is dit jaar.
    8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Speel de demo?
    En de licenties hoeven je niet tegen te houden, tenzij je nogal gehecht bent aan de Noorse Tippeliga ofzo.

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    in de demo vond ik de spelers wat houterig lopen8) naja zal hem nog wel keer spelen als mn xbox terug is:thumbs:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nou kwdtje en Dyonko, weet niet wat jullie gaan doen, maar het wordt iig een all XBW final! Heb zojuist Notfield verslagen :p.

20. christakoff

christakoff Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee allemaal, ik ben nieuw hier.. Mooi forum, heb er al wat van opgestoken:)

Heb net nog even wat potjes MLO gedaan. Hoe kan het toch dat je steeds zoveel teams tegen komt in D4 met goede spelers.. Te goede spelers..

Moest net tegen een team met daarin oa: Eto'o, Silva, Cassillas, arshavin, gatusso, kedhira.. Ik ben allang blij dat ik affelay en liedson heb kunnen halen.
    Anyway ben je zowat heel de wedstrijd beter, maar die Iker houdt zowat alles eruit en mijn verdedigers zijn echt niet opgewassen tegen die spitsen, zeker niet bij standaard situaties..
    Hoe kan het dat zon team niet hoger staat? en wat kan je het beste doen tegen zon team?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina