Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Geld verdienen hoeft niet per se gelijk te staan aan alles winnen!
    Als je veel speelt krijg je geld, ongeacht of je alles wint.

2. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ziet er goed uit... Ik heb nog geen OF gedownload, ik wacht op eentje waar ik nooit meer verder iets hoef te doen. Zijn er echt hele goeie waarvan jullie zeggen dat je die echt moet hebben?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nouja Daymos is toch wel handig, dat zijn iig alle Premiership teams in goede kwaliteit.

5. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Daymos is idd top! Super strak en elke mini sponsor zit op het shirt....

Ik gebruik ook die van Daymos... maak mijn eigen jupiler league zie.. foto's en import dan in de PES league de bundesliga... (ook deels van daymos).

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat gaat lastig worden, als jij nu de Jupiler league maakt kun je niet de update van Daymos downloaden want dan ben je de team logo's weer kwijt.

7. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    goed bezig Tuur:thumbs:

8. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik eerst ook... gezien het tekort aan slots... zal ik er dus een paar missen.... (Logo's) Maarja wel de duitse teams of championship teams kloppend.. moet nog even kiezen :D

Maar dat neem ik dan voor lief... speel toch ML NL competitie!

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee niet gezien het aantal slots, je raakt gewoon al je zelf gemaakte team emblems kwijt ;).
    Dus die kan je beter nog niet maken :p.

10. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0

Hmm... daar heb ik geen last van gehad? Weet je nog mijn eerste screen / proefversie? De OF van Daymos was toen nog niet uit... option file van Daymos erop geknalt.. en nu ben ik bezig met bewerken / bijsnijden van de eerder gemaakte foto's....:{

11. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf de eerste PES t/m PES6 was Pro Evolution Soccer het voetbalspel waar ik wekenlang naar uit keek... PES 4 en PES 5 waren top (met name PES4)!!

Dit jaar PES 11 weer geprobeerd, nadat ik al de minimale veranderingen aan Fifa wel een beetje heb gehad...

Het valt me tegen.. Zwaar tegen. Het is mij veel te arcade, veel bugs in het spel, de looplijnen van spelers is dramatisch, het geluid is nog steeds om van te huilen, altijd buitenspel staan, alleen maar KANONKOGELS..

Gisteravond brak mijn klomp... Achtste finales tegen OM. Eerste wedstrijd uit.. Na 89 minuten 0-0. Ik moest nog een corner nemen... De keeper ging mee en scoorde uit de hoekschop.. Ik kon simpelweg niet juichen.. Waar gaat dit in hemelsnaam over???

Ik ben weer terug bij Fifa.. Geef mij maar wat meer realisme.. Ik wil me altijd graag identificeren met de werkelijkheid en hou niet van fictie... PES 11 is geen voetbal, het is fictie...

=(

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Alle team emblems worden opgeslagen in je Edit Data file. Als je die vervangt heb je geen Team Emblems meer.

13. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0

Si! Hier nog even een update van wat werk van heden middag!

Cambuur en Almere City F.C.

http://yfrog.com/08img0111xjj

Ik verwacht dit weekend alle teams af te hebben. (shirts, embleems, etc).

Qua spelers zijn alleen Sparta en RKC op dit moment gereed.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe doe jij die logo's? Maak je die helemaal zelf of is er een manier om die te uploaden zonder een gemodde Xbox te gebruiken?

15. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas ik doe het eenzelfde als Daymos, alleen wat minder professioneel... groot formaat foto zoeken op internet, dan foto maken met de xbox live camera en dan bijsnijden

16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Goed bezig kerel, als je geupdate MVVspelers-lijst moet hebben, contact me maar

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ook zo'n Xbox live camera, maar die heeft hele rare verkleuringen, waarschijnlijk door de belichting. Misschien heb jij een betere camera?
    Ik heb de mijne namelijk al twee jaar en wie weet is er ondertussen een betere uitgekomen.

18. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Nou idd de camera is gewoon shit!!:x

Heb ook echt super veel respect voor die kerel daymos. Hoe hij het zo mooi krijgt snap ik ook niet.

Anyway
    Goede belichting is stap 1! ik zit hier in het donker met mijn spot gericht op mijn beeldscherm... enige manier om enigzins fatsoenlijke foto's te maken...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je zal altijd wel een rare schaduw hebben...
    Heb zelf ook wat zitten oefenen, en je kan later altijd nog bijwerken.
    Ik heb ff Bundesliga logo gemaakt:

Deze heb ik gewoon later nog helemaal zelf beter gemaakt met de hulp van de editor.

20. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij die kunt toesturen graag! Hetzelfde geldt voor andere teams.. als iemand up to date spelerslijsten beschikbaar heeft...

Ik gebruik nu de seizoensgids van VI. Echter deze is voor de transferperiode gedrukt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina