1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen bezig Nederlandse stadions te bouwen? Zoja, mag ik eens wat screens zien aub?
     
  2. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er goed uit!

    Enige kanttekening bij MVV, Verdellen hoort in de basis ipv Kulga, maar Kulga zit er wel dichtbij, maar dat is dan eerder ten koste van Aafjes. Smeets heeft nog geen basisplaats op het middenveld, Voorjans wel.. dus ook die mogen worden omgewisseld.. maar dat doe ik anders zelf wel handmatig.

    Kijk er naar uit! Jammer dat mijn clubje dit seizoen kwalitatief weinig voorstelt.
     
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo ik dacht ik probeer eens een 3-5-2 opstelling en er is echt iets magisch gebeurd het is echt niet normaal. Ik domineer nu elk potje en creëer kans na kans. Net een potje kreeg ik snel de 1-0 om de oren door een counter in de eerste 10minuten. Maar de andere 80minuten was ik bijna alleen maar aan bal en heb er 7!! gemaakt echt geweldig:b:
     
  4. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua stats niets veranderen? Ik heb in de line-up je wijzigingen doorgevoerd!:)
     
  5. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    La Rosa, Timmermans en vooral Boateng mogen wat hoger.

    Olsen en Bah mogen lager ;)
     
  6. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    FC Den Bosch en FC Dordrecht

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu Quality time! :b: Later meer...........!
     
  7. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Is xbox live vernieuwd? Heb al 3 updates achter de rug en de achtergrondafbeelding is ook veranderd, opstartscherm ook, hmm even wachten op de volgende (en hopelijk laatste) update....
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja Xbox live is veranderd.. ;)

    Enne, kun je nog wat shots laten zien van die logo's? Thanks.
     
  9. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat en welke teams wil je zien?
     
  10. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangepast!! (boateng niet te veel) want die heeft snelle groei stats in Master League... En dan is het binnen no-time robben
     
  11. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Uitstekend_O_

    Doe jij trouwens ook lengte/gewicht/huidskleur of is dat te veel werk?
     
  12. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard!!! en natonaliteit, hairstyle En heel soms basrd/gezicht (lucius, yildirim)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  13. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel meer spelers die last hebben van een hele snelle groei.:p Ik ben zelf aan mijn derde seizoen ML met Ajax bezig en bijvoorbeeld v. d. Wiel zit al op 95, Anita op 85, maar ook Sulejmani, Emanuelson en de Jong zitten tegen de 90 aan. Terwijl Suaréz en Enoh amper groeien.

    Ik vind het op zich wel jammer dat veel spelers in zo'n korte tijd zo snel groeien. Het lijkt er een beetje op, dat PES 2011 een beetje dezelfde kwaal heeft als Fifa 09 had. Heb daar heel veel met Leeds United gespeeld en daar zat je ook heel snel met spelers die eerst in de 60 zaten, op een rating van 99. Alleen gold dit in Fifa 09 voor alle spelers, in PES wat minder.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  14. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip, en eerlijk gezegd gokte ik daar zelf ook al op. Heb dus de jongere spelers automatisch wat minder gemaakt.. ook al zijn ze beter in Real life.
     
  15. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe speel je dan precies en met welke spelers, wil zoiets ook wel eens proberen:thumbs:
     
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    _O__O_
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ligt er ook aan of je dynamische groei hebt aanstaan, dat is namelijk onrealistisch. Beter speel je met normale groei.
     
  18. emek10

    emek10 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    geen MLO meer voor mij!
    voortaan alleen maar offline spelen, ...verbinding:mad:
    telkens lag:confused: het meeste waar ik me aan erger is dat het lijkt alsof ik heel veel lag heb als ik balbezit heb en balbezit tegen loopt alles soepel:confused: maargoed zal mijn 'gevoel' zijn die ik dan heb tijdens een potje online

    maargoed zijn er talenten aan te raden voor ml offline:D?
     
  19. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat me in het begin ook af te vragen wat het precies inhield, maar het zou er inderdaad mee te maken kunnen hebben. Ik zag net dat ik inderdaad voor dynamisch heb gekozen. Vind het overigens wel vreemd dat Suaréz, die in feite de potentie heeft om een nog veel betere speler te worden, na twee jaar maar twee punten is gegroeid en dat bijvoorbeeld een Blind die bij mij amper speelt, al 15 punten is gegroeid en Anita zelfs 17. Nu speelt Anita bij mij wel vrijwel alle wedstrijden.:p
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb pas 3 potjes online gespeeld, maar allen waren zonder enige lag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina