1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb precies ditzelfde probleem bij het installeren van Jupiler League OF en heb het ook ongeveer via deze manier proberen te installeren, nog geen oplossing gevonden helaas.

2. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken jullie wel de ''nieuwe'' download link die D'n Ingel heeft aangemaakt..?

ook al de aangeraden versie gebruikt van xtaf??

3. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben even aan het neuzen om evt. alle Jupiler League teams kwa sterkte aan te passen aan FM 2011. maar dat is nog niet zo simpel als ik het zo zie..

Maar hou jullie op de hoogte als ik meer weet maar hier wil ik me wel mee bezig gaan houden, aangezien het verschil tussen de JL nu te klein is met de Eredivisie. (naar mijn id dan)

Iemand anders misschien nog een ID hier over?

Moet nog 4 weken thuis zitten dus wil graag in combinatie met Tuur1986 hier wat tijd in gaan steken om het speel plezier te gaan vergroten.

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb Xtaf version 31 en 32 gebruikt beide werken niet. Ik heb inderdaad de nieuwe link gebruikt. Had dan ook de hoop dat het zou werken. Maar als het bij de meeste werkt moet het bij mij ook werken...

5. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm Geen idee, probeer het nog even. En zodra je het zat bent met proberen stuur mij dan even een P.M met je adres gegevens. Dan stuur ik je z.s.m. USB op met de OF + de ''nieuwe files''.

Heb je als eerste Zwolle en telstar; mazzelaar :lol:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Toch vreemd, bij mij ging alles perfect binnen 1 x.
    Zat Jupiler league binnen 2 minuten te spelen 8)

7. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Tyrant. Kan jij uitleggen wat jij specifiek doet? misschien doe ik een stap wel minder of verkeerd want anders weet ik het ook niet meer. Weer geprobeerd, weer de melding Unformatted device...word er nu beetje moe van...Aangezien het jou in 1x gelukt is.

8. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zal je deze dlc kunnen downloaden? Heeft iemand beide dlc's op internet gezet, denk dat mijn problemen van de shirtsponsors hier in zit...

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Eh ik download die file, en sla het op als 0000001Jupiler (omdat ik meerdere OF's op mn PC heb staan :p). Ik zet gewoon 1 file op mn stick (bv tenue data 1), stop hem in mn PC en start XTAF op.. Daar verwijder ik vervolgens 00001 uit het PES foldertje (iets van 4DB nog wat). Daarna doe ik inject folder, kies die 000001Jupiler.
    Daarna rename ik het naar 000001 zonder Jupiler, doe Close Drive, en haal dan pas mn stick uit de PC. Daarna ga ik naar My Memory, Copy content (geen transfer oid) en overwrite alles.

Zodra ik btw die 000001Jupiler inject ga ik gelijk naar een ander tabblad en wacht ik 2 minuutjes zodat ik zeker weet dat die klaar is. Pas daarna klik ik XTAF weer aan.

10. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    absoluut, als je deze niet hebt inderdaad... ook al een gebanned xbox?? 8)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kut Marseille:+

12. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets:+ maar waar is deze te downloaden, want heb alleen de laatste, niet de 1e dlc

ach ik geef het op, boeit mij die shirtsponsors nou...

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Misschien is dit nog interessant voor je Tuur:

[yt]fswT4G3GD0s[/yt]

14. The Hunter 25

The Hunter 25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal top uit Tuur, alleen 2 vraagjes.De eerste is, klopt het dat als ik het alleen van mn USB laad, ik de logo's van La Liga en Ligue 1 niet te zien krijg in de menu's en de tweede wanneer komt je update uit. Heb wel zin een seizoentje te doen met de Witte Leeuwen :) En volgens mij is Telstar sponsor inderdaad goed, alleen op de mouwen staat in het klein een logo van Tata steel.

15. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx KJH alias the hunter!:p

Vraag 1): Klopt, sponsors en bepaalde logo's (Jupiler League, Ligue 1 etc.) zie je niet. Overschrijven op je HDD en het is opgelost.

Vraag 2a): ASAP... in principe deze week, hangt er vanaf of er nog requests zijn m.b.t. het editten. (Zwolle en Telstar zijn namelijk af, zie screens vorige pagina's). Ga vandaag beginnen aan het WK en EK Logo. Daarnaast ben ik afhankelijk van D'n Ingel... want ik krijg het zelf helaas niet online door crash van xtafgui. (moet dus eerst mijn usb terug hebben, het daar opzetten en dan sturen naar D'n Ingel).

Vraag 2b): Je kunt gewoon met (versie 1) Telstar beginnen in ML. Wijzigingen worden namelijk meegenomen. (Wel je savegame bewaren uiteraard).

P.s. Tyrant had het filmpje gezien via twitter van Daymos... tsja.. jammer dat hij niet alles laat zien en alleen maar screens...

16. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien de officiele foto's / logo's / afbeeldingen van de volgende tournooien: ????? (Zodat ik deze badges en logo's kan maken)

- Logo FIFA World Cup 2014 Brasil
    - Logo Uefa Euro 2012 (polen & oekraine)
    - FIFA World Cup CLUBS

eventueel:

- Asia / Ocianion Cup (echte naam?)
    - American Cup (echte naam? --> copa liberatod??)

ALVAST :thumbs: BEDANKT!!!

17. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je met v31 van USB Xtaf alle files 1 voor 1 moet injecten? Ik heb daar helemaal geen zin in namelijk :).

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Nee, gewoon inject folder.

@Tuur:
    WK:

EK:

Ik heb beide logo's ook al als LCEMBLEM.bin, om gelijk te gebruiken.
    Net als de Asian Cup.

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  19. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, maar waar staat dat dan? Als ik rechter muisknop doe, zie ik alleen maar 'inject' staan. Niet 'inject folder'.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Heb je dat programma uit mijn startpost gedownload?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina