1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die had ik eerder al. Maar om een of andere reden krijg ik het daar mee niet aan de praat. Wanneer ik de usb terug in de xbox stop, krijg ik te horen: 'unformatted drive' (net zoals iemand anders hier ook al had). Dus dacht ik: even versie 31 proberen.

2. The Hunter 25

The Hunter 25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  3. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    julien je moet de 0000001. file rechtermuis knop en dan inject folder.
    als je de 0000001. file opent dan moet je ze 1 voor 1 doen ja..

4. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar dat werkt ook niet. Volgens mij zit er gewoon geen inject folder functie in versie 31 :confused:.... Heb jij het wel met v31 voor elkaar gekregen?

5. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. die knakkers van Telstar hebben elke week een andere sponsor... succes ermee_0/

Maare zoals al eerder gezegt: kan ALLEEN chestlogo aanpassen... mouwen, broekje, sokken kan ik niks mee doen.. alleen templates en kleuren aanpassen. Helaas!

6. The Hunter 25

The Hunter 25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja klopt, ze hebben bijna elke wedstrijd een andere sponsor, alleen tata is voor het hele seizoen. Sorry van die mouwen, had ik nog niet gelezen, maar sowieso al een super staaltje werk van je.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Julien, waar heb je 3.1 gedownload?
    Dan kan ik het even checken nog.

8. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet meer precies waar, maar hier is een link: http://x360c.com/index.php?/files/file/859-xtaf-usb-gui-v31/

Ben inmiddels ook al heeeeeeeeeeeeeeel ver met het handmatig injecten trouwens. Cd'tje opzetten en hersenloos 300 files injecten, wat een kutwerkje. Ik hoop niet dat jij er nu achter gaat komen dat je tóch wel voor 'inject folder' kan gaan :).

edit: WTF??? Ik heb alles handmatig inject gedaan (behalve de edit-data file, maar die moet toch niet? Dan raak je je GP kwijt) en ik heb helemaal geen Jupiler League. Wat een teringzooi: zit je anderhalf uur lang voor niets die kutfiles te injecten. Het enige dat mij bij mij veranderd is, is dat in de PES League 1 teamnaam is veranderd: VFB Stuttgart. Daarnaast heet de tweede nepleague (die met een 2 als logo) Npower Championship.

Nou, ik ga er vandaag in ieder geval geen moeite meer in steken. Vanaf nu maar weer de focus op afstuderen. En voor degenen die willen prutsen: handmatig injecten werkt dus niet. Probeer het dan ook niet, tenzij je je heel erg verveeld ;).

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij start heel dat xtaf programma niet op, ik wil echt eens goed aan de slag met een goeie OF

10. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je hem uitpakken met winzip|:-_O_

11. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Binnenkort dus V.2

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    What the hell....

Jon Murphy vandaag op twitter...

13. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Julien... Ik zit net jou stuk op mijn gemak te lezen, kom er nu achter dat edit data file ook moet!!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Je GP zit opgeslagen in je Option file, niet je edit data.

15. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ga ik zo nog even die edit data file er bij zetten. Zien of dat de laatste stap is die ontbreekt. Ben in ieder geval wel mijn GP kwijt, omdat ik dus wél die option file heb overgeschreven :p (terwijl Tyrant laatst ook al had gezegd dat de GP opgeslagen zit in de option file). Stom van me |:-.

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Oh yeah worship zover was ik inderdaad nog niet |:-

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag om 15.00 krijgen we de details te horen van de aankomende patch, ben benieuwd.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben echt blij dat ik 70/80% vd potjes geen lag heb , want als ik sommige reacties lees..

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Heb al 2 weken geleden niet online gespeeld, sinds ik bijna degradeerde na 3x lost connection... En dus 3-0 verlies.

20. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0

Als toevoeging... de details worden bekendgemaakt op de Facebook pagina van Pes!

-------------------------------------------------------------------------

Daarnaast heb ik een USB terug gehad van ik denk; Ghoulio?

Dniworrum en D'n Ingel die van jullie waren ook terug onderweg?

D'n Ingel... kan ik de update (Versie 2) naar jou toe sturen?

P.s. ik ben voornemens om nog een tweede divisie te maken (dit wordt dan versie 3 ) bijvoorbeeld Serie B of tweede spaanse divisie... of misschien wel de Belgische Jupiler League...graag zou ik zien waar de voorkeur naar uit gaat.

Offtopic: Tot slot wil ik nog even diegene bedanken die een donatie gestuurd hebben via paypal... bij deze!:thumbs:

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina