1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Mijn speculatie:
    paar schoenen, 2 nieuwe kapsels en een roster update. :p

2. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    + nieuwe wallpapers *)

Roster update zou wat treffender zijn na de transferperiode, IMO ;).

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nieuw MLO team:

A.Guardado(81) - Hoarau(80) - Quaresma(82)

Matuzalem(79) - Pjanic(77) - Arteta(78 )

Vertonghen(69)- Majstorovic(74) - Cuellar(75) - Cicinho(78 )

Robinson(80)

Loopt overigens nog niet heel goed, gisteren in een competitie 3x de 1-1 tegengekregen in het laatste kwartier door een corner. Alle 3 keer achter elkaar gewoon, soms kan dit spel me zo kwaad maken 8).

Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    pff hoop dat ze in dat rooster ff wat veranderen:confused:
    ik speel nu met tottenham beker finale en heb meteen daarna een CL finale :confused:
    en die interlands zijn ook altijd zo kut gepland

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is Guardado niet een (centrale) middenvelder?

6. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Krijg je nog steeds zo weinig geld met MLO? ben op een gegeven moment maar gestopt want het geld kwam er maar niet bij en moest elke keer tegen ronaldo/messi etc spelen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Trouwens tip: koop voor de DLC snel ff wat spelers die in PES minder zijn dan dat ze IRL zijn.
    Iemand had bijvoorbeeld voor de update Kroos, die was niet heel goed (en niet heel duur), met de dlc werd hij opeens veel beter.

ff zoeken dus :cool:

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    jamaar er zijn zoveel slechte spelers :confused: dus welke moet ik kiezen?? want ze zijn vast niet allemaal beter geworden ;) of ik koop gewoon alle slechte spelers \o/

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Iemand die het de laatste tijd onwijs goed doet..

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    jamaar er zijn zoveel slechte spelers :confused: dus welke moet ik kiezen?? want ze zijn vast niet allemaal beter geworden ;) of ik koop gewoon alle slechte spelers \o/

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee is linkshalf die ook goed als linksbuiten kan spele. Kan alleen totaal niet afmaken :+.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ternalboa / ternalbao
    heb ik met tottenham hotspurs gekocht en een killer :D
    wel in ML offline dus

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Is inderdaad geweldig, maar ik probeer die neppe spelers zoveel mogelijk te vermijden ivm realisme :p.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pff ik zit nu wel echt op een punt waarop ik mezelf gewoon wil laten degraderen naar d4, die d3 competities slaan echt nergens op. Iedereen heeft alleen maar voorhoedes met Ronaldo/messi/Forlan/Aguero etc etc. Word er helemaal gek van, zeker omdat het lijkt alsof dat soort teams gewoon alles mee hebben. Perfecte sliding op de bal, penalty tegen. Corners gaan er altijd in , krijg altijd kutdoelpunten tegen. Nogal frustrerend.

Vraag me sowieso af hoe al die gasten aan zulke teams komen, ik speel best veel en alsnog hebben die gasten een team dat ongeveer 4x de waarde van mijn team is. Hoe fucking veel heb je dan lopen spelen 8)!

Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Tja het is natuurlijk al vanaf wedstrijd 1 duidelijk dat er een 'einde' zit aan de MLO. Op een gegeven moment zijn je teams zo ziek dat het niet meer leuk wordt. Misschien dat er daarom in 2011 een algehele reset aan zal komen. Lijkt mij iig wel leuk.
    Of competities of basis van je team strength.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Competitie op basis van waarde van teams zou perfect zijn. Ik wil namelijk ook helemaal geen team met uiteindelijk messi- ibrahimovic en ronaldo in de voorhoede. Vind het veel leuker om met subtoppers te spelen.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Als ik echter kijk bij mijn team strength ranking sta ik 12000e van de 14000 8)
    Dat zouden wat easy wins voor mij zijn zeg.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nog steeds een matige ploeg, PES 2011 al een maand niet meer aangeraakt oid. Moet me eerst even richten op FIFA 11 ivm een toernooi, daarna komt PES 2011 wel weer. Heb wel weer zin in de MLO. El Hamdaoui _O_

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb m'n team weer een beetje veranderd. A.Guardo is ingewisseld voor Hulk die beter én goedkoper is (super snel, erg sterk en een vlammend schot). Guardado kon voor geen ene meter afmaken, dat irriteerde me toch wel. Ook is Pjanic vervangen voor Van Bommel. Speel nu dus met de punt naar achter met 1 VM en 2 CM (matuzalem en Arteta). Arteta bevalt me erg goed trouwens, scoort makkelijk en heeft een heerlijke pass in huis.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Weet niet of er veel mensen zijn die BaL spelen?! Kan iemand me vertellen of de penalties hetzelfde te nemen zijn als die in andere modi? (ML, Toernooien, oefenwedstrijden etc.) Ik krijg namelijk geen penalty op doel en dat is best vervelend :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina