1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens voor de grote foto's...:eek: zal de post aanpassen zodra SammyR de pics gezien heeft.

    P.s zijn er nog request voor clubs in de Jupiler League OF V2 (including daymos Premier League,Tuur1986 Jupiler League, Schalke 04).

    Zelf zat ik te denken aan HSV of wellicht de hele Bundesliga als hier interesse in is...
     
  2. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? voor 15€ heb ik hem zelf gefix met youtube en de Formido kom je al een heel eind :D
     
  3. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
    Haha serieus (had je geen garantie meer?) wel goed bezig hoor...! Ik heb er nog eenteje staan dus ik hoor wel wanneer je langskomt ;)
     
  4. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    neej mijn xbox was van 2006 een van de eerste toen geloof ik.. maar bij microsoft zou het 90€ kosten denk dan probeer maar zelf en hij loopt weer heerlijk :) op youtube staan echt goede tutorials hoe je het moet doen... (maar ook verkeerde de zogenaamde "towel trick")
     
  5. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ziet er nice uit, zal wel chill zijn als je een face kan maken voor Eriksen, kan je dan ook die settings van de bouw en kapsel etc geven?
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goed, hier de vertaling:

    Ziet er mooi uit, zal wel leuk zijn als je een gezicht kan maken voor Eriksen, kan je dan ook die instellingen van de bouw en kapsel enz. geven?

    Tsjonge, Nederlands is een volwaardige taal hoor... _0/
     
  7. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Een ge-edited gezicht heet een face in PES. Etc wordt gewoon vaak gebruikt in het Nederlands. Voor de rest kan ik het inderdaad doen zoals jij het zegt, maar waarom maak je daar nou om druk?
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Han is nog van de oude stempel. 'Chill' is uit den boze. :+
     
  9. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk is hij ook ongelofelijk boos dat deze site xboxworld heet, en niet xboxwereld :p
     
  10. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    dag jongens.

    ik ben pas een begonnen met MLO omdat iedereen zei dat het leuk was, ik heb nu el hamdaoui gekocht en dos santos.
    Maar ik snap er niks van ik kom maar niet aan geld? ik nog maar 16 spelers en maar 2 miljoen? zijn er geen manieren om geld te verdienen ofsow?
    Of goedkope maar goede spelers.

    alvast bedankt
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wat dacht je van wedstrijden spelen? ;)
     
  12. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Jullie zijn lekker bezig!:x
    Gaan we het nu weer over Pes hebben? :)
     
  13. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat doe ik ook?
    maar ik zie sommigen met miljoenennn als die allemaal alleen maar op een eerlijke manier gespeeld hebben dan zijn ze wel erg lang bezig geweest.
     
  14. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen er nog mensen MLO? Ik ben na veel spelerswisselingen toch weer bij mijn centrale spitsen pato en klose uitgekomen, zijn toch de fijnst betaalbare naar mijn mening.

    Ben nu opzoek naar een goede spelers voor ongeveer 7 miljoen om of anderson (AM) of een van mijn 2 buitenspelers Dos Santos of Bastos te vervangen.. iemand suggesties? ik heb ondertussen al vele buitenspelers gehad:
    Robben (fijn maar te vaak geblesseerd) Robinho (vond ik niet echt lekker spelen) Quaresma (fijne speler maar niet goed genoeg) Walcott/lennon (snel maar verder kunnen ze niet veel) Nani (was ik eerst echt lovend over maar nu niet echt meer). Misschien moet ik toch maar blijven sparen voor Messi of Ronaldo*)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja je moet niet verwachten dat je na 10 wedstrijdjes opeens een sterrenteam kan kopen, anders is het principe een beetje verloren he. Ik heb zelf 200 wedstrijden gespeeld en heb alles behalve een superteam, dus je moet echt ff aan de bak wil je de allerbeste kopen.
    Met toernooitjes krijg je wel extra bonussen dus die zijn ook aan te raden.
     
  16. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op een gegeven moment meer wedstrijden en toernooien gaat winnen gaat het best snel met het geld, maar nooit snel genoeg natuurlijk.

    In welke divisie zit je? je kunt instellen dat je geen voorkeur hebt tegen welke divisie je speelt in snelle wedstrijd. Als je nu in d5 zit dan kun je bijvoorbeeld ook spelen tegen iemand in d3. voor deze wedstrijden krijg je meer geld. Hoe hoger de tegenstander hoe meer geld
     
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha, ik vind het best. Echt irritant, ik ben een ML gestart met Ajax en ik wil Huntelaar kopen, maar die kan ik niet kopen omdat hij geen club heb. Ook al zet ik hem bij een of andere willekeurige team, ik kan hem niet vinden. Iemand die een oplossing hiervoor heeft? En weten jullie nog een goeie nr.9 voor Ajax (aanspeelpunt.)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bendtner? Lacina Traoré? (Cluj)
     
  19. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Download zometeen versie 2 van mijn OF dan heb je Schalke 04... Zet dezein de pesleague / bundesliga en dan kun je gewoon klaasie, farfan, rakitic etc. Kopen
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Pas na 1 seizoen he!
    Tenzij je een nieuwe ML begint.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina