1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan. Heel veel plezier met PES! ;)
     
  2. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje vanavond rond 21:15-21:45?
     
  3. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan wel voeg me maar toe gamertag is: Ventieeeeee
    Speel je met of zonder headset?
     
  4. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ben vandaag gek geworden door pes, ik speelde online er was zo extreem veel lag ik kon niet eens normaal een tackle inzetten of een pass afgeven.
    Normaal valt die dan uit en staat er omdat de overdrachtsnelheid..blablabla wat sommmige cheaters ook wel eens doen.
    Vandaag viel die niet weg en had ik verloren!

    en wanneer komt die patch uit van de wintertransfers? weet hier iemand wat van want ik wacht er op:p
     
  5. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dacht ik altijd begin 2de week in Februari
     
  6. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeeh dat gaat nog even duren dus mja bedanktt
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai ai ai ai ai ai.

    Ik heb het dieptepunt in mijn PES leven nu wel bereikt. Voor het eerst in 20 jaar is er een avondje met maten en bier en een voetbalgame afgezegd, omdat............

    het meerendeel van de deelnemers, die dus al jaren en jaren mee doen, PES echt een schijtgame vinden.

    Het gaat niet door omdat pes niet meer leuk is.

    Zwarte dag.

    We gaan nu zuipen en tafelvoetballen. 2 deutsche meisters gehuurd. Ook fantastisch, maar met pes gaat het nu hard achteruit in mijn vriendengroep. Er is ook amper plezier mee te beleven.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  8. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game van het weekend verkocht via Marktplaats en heb daar die andere footy aangeschaft.
    Er moet heel wat gebeuren wil ik teruggaan naar PES! Ik zie het niet meer gebeuren eerlijk gezegd.
     
  9. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Opvallend al die negativiteit opeens :mad:

    Ik speel PES sinds deel I en zie veel ups en downs in de serie, maar vind hem dit jaar toch een sterke stijger! Ook ik speel met vrienden elke woensdag een avondje, en we vinden hem allemaal te gek.

    @ Ventieeeee: ik add je wel even om misschien later deze week ff gamepje te spelen :)

    @ All: weet iemand hoe je de vrijgekochte spelers zoals b.v. Makaay naar Klassiek Nederland kan verplaatsen?
     
  10. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie sterke verschillen in lag: de ene dag is het verschrikkelijk en speel ik maar offline BAL, en soms gaat het super. Kwestie van geduld ;-) En op de een of andere manier heb ik altijd lag vs Italianen!
     
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Het doet me pijn te lezen dat er nog altijd last van lag is met PES, ik speel de game sinds ISS 98 op de psx, maar ben dit jaar overgestapt naar fifa 11. Is me echt goed bevallen, als ik de reacties zo lees, zie ik mezelf helaas ook niet meer zo snel terug naar PES gaan. Volgend jaar wordt de laatste kans voor Konami.
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel sinds kort even PES6 op de PC met patch en kitserver omdat PES2011 voor mij niet meer te patchen valt.

    Het is voor die tijd echt nog een zeer goed spel.. alleen ook daar zitten zoveel ergernissen in dat PES2011 toch wel meevalt. Bij PES6 heb je allemaal zo zachte kut pasjes en minder bewegingsrichtingen. Ook staat de camera (wide view) voor mijn gevoel nog veels te dicht op het veld zodat je weinig overzicht hebt. Daarentegen is er toch iets waardoor ik steeds ene na de andere match blijf spelen.. ik denk dat dit te maken heeft met de leuke variatie aan aanvallen.
     
  13. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vergeet dan ook nog te melden dat PES6 iets van 37 stadions (waarom zit de Kuip bij PES6 erin en ziet het er schitterend uit en is het erna nooit meer teruggekomen?) heeft (met superpatch kun je er honderden hebben!). Ik weet dat PES2011 een stadioneditor heeft maar die mochten ze van mij wel uitgebreider maken en doe aub die onzin de volgende versie eruit.

    Ook leuk dat je bij PES6 sneeuw kunt kiezen en dat je verschillende scheidsrechters hebt.. en dat de ene wat sneller fluit (japanner bv.) dan de andere (engelse bv.)

    Grafisch is het wat minder natuurlijk.. PES2011 is vooral vooruit gegaan op lijkende spelers. Maar de sfeer in het stadion is bij PES6 echter beter dan PES2011. Tifoacties, vuurwerk.. ga maar zo door..

    Hopelijk wordt PES2012 een verbeterende versie van PES2011, doe er eens wat fucking sfeer in dat je na paar maanden nog niet de entrance scenes wilt doorklikken en meer mogelijkheden van weer (plensbuien of motregen, sneeuw, velden die moderig worden gedurende match) en meer stadions (geen arena's maar leuke stadion zoals Sampdoria, Kopenhagen, de Kuip, Goodison Park, St. Liege etc).

    En dan vergeet ik ook nog de onderscheid tussen thuis- en uitvakken. Bij PES6 kun je dit allemaal instellen en zelfs instellen hoe vol het vak zit. Ik speelde laatste FIFA (absoluut niet mijn ding) maar ik keek wel mijn ogen uit naar de uitvakken.. echt overduidelijk en ook nog juist.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  14. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve het woord 'fucking' ben ik het met je eens ;-) . PES scoort nooit echt hoog qua ambiance, en zeker op het gebied qua sfeer kunnen ze meer en meer aanpassingen doen. De gameplay is wat mij betreft steeds beter geworden, en in PES 2011 ook weer.
    Ik weet eerlijk gezegd niet of er in de OF van Tuur ook stadions in zijn opgenomen..

    Weet jij misschien hoe je vrijgekochte spelers/ unlockte spelers kan plaatsen in een team?
     
  15. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb geen idee kerel, ik houd me eigenlijk alleen bezig met random friendly matches steeds.:b:
     
  16. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0

    Too bad.. Thanks voor je reactie :)
     
  17. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn OF heeft inderdaad wat extra stadions iemand versie 2 al gedownload?? Doet ie het en wat vinden jullie ervan??
     
  18. The Hunter 25

    The Hunter 25 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    @Tuur, Ik heb hem net gedownload en geprobeerd om de HDD te zetten. Maar als ik dit gedaan heb krijg ik een foutmelding. Misschien dat dit komt omdat er geen 0000001 map bijgevoegd zit in het Zip filetje. Heb jij misschien een oplossing?
     
  19. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja lastig te beoordelen kun je specifieker zijn? Al geproveerd te laden vanaf USB ipv direct overschrijven...
    Ik zet de file nml zelf ook niet online, dat geeft d'n ingel voor mij gedaan... Bij mij werkt programma maar deels... Wellicht is het bij hem gelukt of @tyrant al geprobeerd?
     
  20. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik probeerde vandaag nog even de demo te spelen voordat ik het echte spel ga kopen maar ik als ik de bal kwijtraak kan ik niet meer lopen met het mannetje dat ik geselecteerd heb, het lijkt alsof hij vast zit ofzo.. Iemand die dit ook heeft gehad en komt dit ook in het echte spel voor?

    Verder komt het bij mij ook vaak voor dat als ik op doel schiet vanaf de 16 het schot niet strak gaat maar in een soort zacht boogballetje. Ik schiet altijd met RT ingedrukt maar het lijkt meer op een lobje ofzo. Ik ben ook wel fifa gewend dus het kan daar ook door komen.

    Als laatste puntje, kan je ook het automatisch wisselen uitzetten? Af en toe worden er zomaar spelers gewisseld terwijl ik niks heb veranderd?

    Edit: Automatisch wisselen heb ik al gevonden en schieten gaat ook al een stuk beter;)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina