1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar precies kan je die auto slide afzetten? Ik heb er ook last van maar ik wist niet dat je dat kon uitschakelen. Ik heb ook vaak dat als ik een voorzet geef dat bv de spits aan de 2de paal ideaal geposisioneerd staat maar dat er dan een of andere middenvelder er voor komt met een zwevende kopbal die naast of over gaat. Is dit dan ook uitgeschakeld?

2. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh..hoe krijg ik m'n goal op youtube ?

niks over te vinden namelijk

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet hem zelf opnemen met je camera/webcam/capture card en dan moet je je dat bestand uploaden op Youtube. Of bedoel je iets anders?

4. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag je kunnen jullie bij online ml de wissels spelers zien zo jaa hoe doe je dat

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die staan boven aan de lijst als je je gameplan bekijkt.

6. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar precies kan je die auto slide afzetten? Ik heb er ook last van maar ik wist niet dat je dat kon uitschakelen. Ik heb ook vaak dat als ik een voorzet geef dat bv de spits aan de 2de paal ideaal geposisioneerd staat maar dat er dan een of andere middenvelder er voor komt met een zwevende kopbal die naast of over gaat. Is dit dan ook uitgeschakeld?

7. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 'management edit' en dan 'auto trigger setting'.

8. djoggoman14

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie het nog steeds niet

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je wilt je wissels zien voor de wedstrijd? Ga naar Gameplan, en links zie je een lijst van spelers. De bovenste 7 zijn je wissel spelers geloof ik.

En zoals beloofd:

Misschien niet perfect qua kleuren bijvoorbeeld, maar ik kan er zeker mee leven!

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  10. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die van mij stoppen weliswaar niet in het midden, maar toch. En heb de mauwen ook een rood randje gegeven omdat ik het mooi vond staan, hehe.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Hoe kun je daar 2 uur over doen, je pakt gewoon het Arsenal shirtje, een Nike logo en tada :+

13. djoggoman14

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet mij wissels zien maar van me tegenstander snapie online

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh dat kun je ook bij Gameplan aan de zijkant als het goed is..

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij vroeg, waarom een nike logo .. ;)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh ja tuurlijk, geen idee eigenlijk. Was makkelijker te doen met de Fly Emirates layer denk ik, daar zit standaard een Nike logo bij.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Je kan ook layers apart editten he.. ;)
    Dus bv een shirtje maken van chelsea met de sponsor van Everton, best makkelijk.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nou, Fifa is in mijn ogen nog 100 keer zo frustrerend, dus ik hoop voor je dat je een goede keuze hebt gemaakt.

Ik merk zelf helemaal niets van het verkeerd selecteren van spelers, echt nog geeneen keer gehad dat ik dacht : ''ik wilde een andere speler zijn verdomme!'' ;)

Ook die overtredingen van de AI komen mij niet bekend voor.

19. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar vind ik het als het spel is ingesteld in het engels. Is dit gewoon controllerinstellingen en dan half geholpen nemen ofzo? Anders vind ik niets terug

20. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat het overdreven vaak gebeurt dat de cursor ineens verspringt, maar het komt wel degelijk voor. Ik heb het ook al diverse keren gehad in mijn schat ik, 200 offline wedstrijden. Loop je met een speler op een bal af, springt net als je er bijna bent, de cursor over naar een speler die 30 meter verderop staat. Gebeurt ook wel eens dat als je op een losliggende bal afgaat en er komt een speler van jezelf van de tegenovergestelde richting die volgens de CPU dan dichterbij is, dat ie overspringt naar die speler. Maar doordat je zelf je stick net de andere kant op duwt, maakt die speler die dan aanspringt rare bewegingen en haal je zo die bal niet meer.|:-

Ik heb het ook al eens gehad met een corner die ik vlak voor tijd tegen kreeg, eerst stond netjes de cursor bij de goede speler, net voordat de bal er was springt ie ineens automatisch over naar een speler die aan de rand van het strafschopgebied stond. Je hebt dan geen tijd meer om zelf nog je goede speler te selecteren, met als gevolg dat ik een tegendoelpunt om de oren kreeg.:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina