1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha

2. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet controller instellingen en half geholpen.
    Je moet eerst naar gameplan gaan en dan strategy. Dan kom je via 'management edit' (het plaatje met een coach er op) in het scherm waar je kan aangeven hoe je wilt spelen als je voor/gelijk/achter staat. In dat menu vind je de knop 'auto trigger setting', waar je 'auto slide' off kan zetten (staat standaard 'on').

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarop staat je cursor instelling?

4. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die staat op semi oftewel, half gehopen.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Raar, want ik heb dat wat jij beschrijft nog nooit meegemaakt. Wel dat ik zit te kutten met verdedigen en het selecteren voor het juiste poppetje, maar niet als ik naar de bal toe wil etc.

6. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Als warm houdertje:

hier nog wat aanpassingen... in de OF ...zo zag ik dat Sparta sinds twee weken een niieuw tenue heeft:

http://www.sparta-rotterdam.nl/Nieuws/Default.aspx?id=6080

Daarnaast heb ik het competitie logo verder aangepast wat ook eventueel op het shirt kan worden gezet! *)

Morgenavond ga ik proberen om de OF te uploaden...

EDIT: moet ik eigenlijk ook de datapacks mee kopieren...? of opent hij hierdoor niet?

Ga het nu even in twee porties proberen van 150

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vreemde tweet van Jon Murphy:

Nu ben ik geen kenner van netwerken, maar zou dit niet betekenen dat Konami dus niet in staat is online te repareren??
    Ik heb geen Twitter, maar misschien kan iemand deze vraag aan Jon Murphy Tweeten:
    Hi Jon, You just said that online-quality depends on the connection between players:
    Does that mean that Konami is not able to improve the current online-quality?

Iets anders dat Jon Murphy zei is weer wèl positief: De patch komt binnen twee weken!

8. Mr.NrG

Mr.NrG Voetballen is kunst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet maar eens OF versie 1.1 ev gaan downloaden ;-) Staat nog steeds alleen maar 1.0 op :D

9. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke..gedoe..ik hoor het alweer

Toch bedankt Daz!

10. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee waaruit die patch gaat bestaan? Of zullen we deze keer worden verblijd met schoenen met regenboog-opdruk? *)

11. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* krijg de OF niet van de USB naar mijn compu! :x

Elke keer loopt hij nog enige tijd vast (foutmelding: reageert niet).

Evengoed het ligt niet aan de USB (lukt namelijk wel met 'lege' PES OF) en ook laden vanaf de USB bij mij lukt. Waarschijnlijk is de file te groot ofzo... al lijkt mij dat eigenlijk ook niet kunnen omdat ik het ook in twee partijen van 150 bestanden heb geprobeerd.
    Iemand een verklaring / oplossing??

Dus wie een Premier League / Jupiler League OF wil... graag even mij een mail sturen of PM dan stuur ik je een USB stick met de OF. (USB stick graag retour;))

Postief is wel dat ik nu eindelijk aan mijn ML - Jupiler League ben begonnen. Echt pittig. Ik ben begonnen met MVV. Eerste 5 wedstrijden, 7 punten vergaard op Professional niveau...
    Helmond Sport - MVV 1-0
    Volendam - MVV 3-1
    Telstar - MVV 1-2
    Sparta - MVV 1-1
    MVV - Emmen 2-1

...en het speelt veel smoother dan online merk ik... ook al hebben mijn spelers de draaicirckel van een vrachtwagen:lol:

12. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe doet Allez Laurent het, bestormt hij de hele rechter flank?_O_

Ik hoop dat het je lukt om nog op de PC te krijgen, anders houd ik me graag aanbevolen voor de USB stick per post!:thumbs:

13. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt nu -1 in de competitie stand.. ;)

Maar Toevallig ook een inwoner van maastricht? want dan kan ik wel even de USB stick komen ophalen.. en anders hou ik me ook aanbevolen via de post..

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Paar dingen die ik weet zijn betere online ( zeggen ze :D ) en verbeterde spelertjes - selection . Ook nog andere zaken, maar die weet ik niet. Dit zijn de belangrijksten.

15. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    haha Castellana is een beest! _O_ maar vooral Timmersmans speelt lekker.. ook al heeft hij lage stats...

Evengoed PC gaat zeer zeer waarschijnlijk niet lukken.. zoals ik al zei.. geen idee wat ik nog kan proberen.. en op USB werkt hij gewoon. Stuur hem net zo lief op.. als ik hem retour krijg.

Ik woon niet in maastricht... maar Wayne Rooney wel toch? dus als ik hem naar een van jullie stuur... kunnen jullie hem afhalen bij elkaar.. en dan retour sturen naar mij?

Laat maar even weten, dan doe ik er morgen al wat op de post. (PM of mail!)

16. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heel goed! Spelertjes-selection verbeterd zou bij mij een deel frustratie uit het spel weghalen. Ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je daarbij Han? Ik heb het nog nergens gelezen!

18. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal contact opnemen met D'n Ingel via PM, bedankt Tuur!!!!!

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het gelezen, maar ik weet niet meer waar. Ik weet wel dan Jon Murphy ook gezegd heeft dat die zaken in de lijst van te fixen dingen stond. Paar weken geleden.

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraag over het overzetten van een option file.
    Ik heb gister Pro Evo gekocht en ook gelijk een usb stick voor de option file. Eigenlijk ging het bij stap 1 van de tutorial al niet best, mijn xbox zei eerst dat het configureren niet lukte, ik probeerde het nog eens en toen lukte het wel, maar volgens de xbox zou de performance oid onder de maat zijn. Ik heb wel de pro evo savegame naar de stick kunnen kopieren, dus toen ging ie d epc in, nadat ik het programma heb gedownload. Nu kan ik dit programma niet opstarten door het te openen en de usb stick zelf geeft aan dat er niets opstaat. Kan iemand me vertellen wat hier fout gaat en wat ik zou moeten doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina