1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je kan niet het shirt veranderen van PSV omdat die al gelicenseerd zijn...
    Je kunt wel een eigen Philips stadion maken met de editor!

2. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het ook mogelijk om bijv andere shirts van psv of andere team toe te voegen omdat ik soms hier op dit forum mensen zie die jupiler league spelen

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je kunt teams die geen licentie hebben aanpassen (zoals de Engelse competitie), plus er zitten 2 competities helemaal aanpassen.
    Nederlandse competitie is compleet gelicenseerd dus kun je niet editten.

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben met PSV begonnen nu en Ryo en Fer gekocht. Fer is erg handig omdat hij ook als back kan spelen. Verder heb ik Berg, Maza, Koevermans, Engelaar te koop staan. Sarabia van Real Madrid is best een goeie speler. Die heb ik weten te kopen en wordt mijn toekomstige vervanger van Doedelzak. Verheug me trouwens ook op de bundesliga option file van daymos. Ziet er erg goed uit. Was hij dit weekend of volgend weekend er nou klaar mee?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dit weekend waarschijnlijk.

6. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook mogelijk om alleen het europa league toernooi te doen net als de champions league of kan je de europa league alleen doen in ML

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Alleen in ML helaas.

8. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah jammer wilden met psv EL doen omdat de champions league eigenlijk te moeilijk is. heb het spel net gekocht en weet nog amper hoe ik een gericht schot en een hard schot kan doen. verder vind ik passes geven moeilijk en voorzetten

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zoals mijn grootvader zijn na de geboorte van zijn 5e kind: oefening baart kunst!

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lukt dus hier ook niet.

Binnenkort weer een toernooi op digitaalgras trouwens?

12. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met maken van een stadion. kan je ook hogere hoeken in je eigen stadion krijgen want ik kan nu alleen maar hele kleine hoeken neerzetten.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als er genoeg interesse is, kunnen we dat wel weer doen.
    Hoeveel op XBW zouden dan mee willen doen? Misschien interessant dat in dit topic even te melden. Met minder dan 12 deelnemers doe ik het trouwens niet; dat is niet de moeite waard.

Ik heb ook moeite een stadion te maken met vier ronde hoeken. De hoofdtribune staat steeds los van de zijtribunes.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die de Online master league spelen hier? Ben van plan om daar weer mee verder te gaan. Fifa ben ik echt helemaal zat en nu ik (redelijk) lag vrij kan spelen online met pes wil ik hier mee verder gaan.

15. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik speel de online master competitie maar ik vind er eerlijk gezegd nog niet veel aan. ben vandaag begonnen en heb alleen nog maar die slechte strater spelers. en heb pas 1.2 miljoen euro om iets mee te kopen. iemand tips hoe ik sneller geld kan krijgen???

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gewoon spelen.
    MLO is niet bedoeld om structureel geld te verdienen, anders is na 2 maanden die hele spelmode waardeloos.
    Dus heb geduld en doe goed aankoopbeleid.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen. Nee het is leuk om na een paar wedstrijden gelijk de wereldtop binnen te hengelen. 8)

18. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel tof. Vooral het op zoek gaan naar onbekende goede spelers is tof:thumbs:

Iemand nog tips voor een Sterke balvaste spits die ik als aanspeelpunt kan gebruiken?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dembele, Gudjohnsen, Mido, Chamakh, Mandzukic, Traore? Moet je maar even checken, weet niet van allen nog hoe goed ze precies zijn.

20. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0

Oke ga vanmiddag even kijken, Wat zijn de belangrijkste posities als je 4-2-3-1 speelt om te versterken.

Verdediging is redelijk hoeft eigenlijk niet versterkt te worden. Vraag me af of het verstandiger is om de 2 VM te versterken of de vleugelaanvallers/ links-rechts half.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina