1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Kan je uitzetten he! ;)
    Ik vind die cursor selection vele malen irritanter.

2. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk, zal het vanavond es opspeuren die instelling. thx

3. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook zo irritant dat de scheidsrechter vaak fluit voor een sliding terwijl ik hem perfect op de bal maak..
    Dat gebeurt nogal vaak en ook in de 16 meter

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gruwelijk irritant inderdaad , dan maak je echt een perfecte sliding maar wordt er toch een overtreding voor gegeven (je krijgt er overigens nóóit een kaart voor dat wel).

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt extince, dat is wat ik bedoel, gewoon die hoekjes maken, kappen ed. Probeer maar. Je kan ook zoeken naar finales tussen grote spelers op youtube, die doen dat tot in het extreme.

-

Om toch in de aanloop naar 2012 wat pes in de benen te hebben, heb ik zojuist pes 6 voor de 360 gehaald. Die schijnt online nog steeds goed te werken.

Ik hoop zo dat 2012 echt tof wordt.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat gaat veranderen! In de press-release staat dat je met PES 2012 met de rechter stick mag kiezen welk mannetje je onder controle wilt hebben.
    Beetje jatwerk van FIFA eigenlijk... 8)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ja ik moet al die videootjes nog eens bekijken, zat vanmiddag op werk :D.

Enne, jatwerk, ach, FIFA heeft ook heel veel uit PES. Dus niemand die daar over valt lijkt me..

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach als het spel er beter van wordt vind ik het prima.

9. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Video is prima Alleen sfeer lijkt even brak, waarom verbeteren ze dat nooit eens.

Ik wil ook Gvd in kletsbuien spelen en dat het effect heeft op de bal en ook soms meer wind etc etc

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Misschien beetje vroeg om overhaaste conclusies te trekken.
    Ik heb wel het idee dat ze in vergelijking met 2011 meer op de details kunnen werken en alles wat meer finetunen.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het is ook moeilijk om in een voetbalspel iets nieuws te stoppen. Ik zag wel een flits van nieuwe modes in de online-community voorbij komen. Stond helemaal achterin het filmpje. Ik zag iets over een community legends match staan, mogelijk kan je dan met die speler tegen een een andere on-line bal-speler.

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Han, ik kan veel nieuwe zaken op noemen die deze generatie voetbalgames ontbeert, en die wel heel tof kunnen zijn.

Wat ik zelf eigenlijk al wel had verwacht, is dat het spel steeds door gaat. Bv, de bal gaat over de lijn, 1 speler loopt of rent en pakt die bal op om in te gooien, andere spelers nemen positie in, dat je zelf kan bepaken of je snel in gooit, of rustig aan doet. En dit gewoon heel de pot, dus ook met vrije trappen. Dat het spel steeds door gaat ipv ineens naar een situatie springt.

Dat zou de game zoveel meer levendiger maken. Maar om 1 of andere reden zal dit wel heel moeilijk ingame te maken zijn.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk juist dat dat op den duur irritant wordt. Je staat achter en je wilt door, maar dan zit je te kijken naar een man die de bal bij een ingooi ophaalt.
    Zulke toevoegingen houden het spel juist op en afgezien van de eerste dagen ( wanneer je er naar kijkt als nieuwigheid ) zullen niet veel mensen dat op prijs stellen, denk ik.

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zou kunnen. Maar kwa snelheid moet het niet zo heel veel uit maken. Ik denk dat het juist vaak sneller gaat, want je kan eindelijk eens profiteren van een snelle inworp ed.

Bovendien, heel belangrijk vind ik, dat niet ineens alle spelers in een totaal andere positie lopen.

15. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat de tegenpartij de bal in het publiek ramt en dat je als speler een beetje heen en weer loopt om de bal terug te vragen :)

Nee, maar wat Bertje zegt ben ik het wel mee eens, de snelheid erin houden en profiteren van de situatie van de spelers.
    Alle spelers worden weer terug gezet zodra er een ingooi, conrner etc. is...dat is soms super irritant.
    Ze hebben gelukkig wel al het 'snel nemen van een vrije trap'...dat gebruik ik niet vaak, maar zoiets is precies wat we bedoelen

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Dingen die ik hoop die in 2012 komen
    • Met bal wel kunnen sprinten
    • Dat je bij een ingooi/vrijetrap/corner verder gaat als hoe de spelers stonden
    • Dat er meer weer types komen en dat die ook effect hebben
    • Meer licenties
    • Een veel betere scheids
    • Meer tactieken <3
    • Meer fun dingen om 1 vs 1 tedoen (zaaltje ofzo)

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Niet helemaal een pes-onderwerp, maar ik hoop dat jullie me toch even kunnen helpen:

Mijn Xbox heeft het begeven en nu denk ik erover om een nieuwe te halen, bijvoorbeeld deze:
    http://www.bartsmit.com/xbox-360-4-gb-spelcomputer
    Nu vraag ik me af of ik de 80 GB ( dacht ik ) -harddisk die ik op mijn oude ( witte ) Xbox heb zitten kan overzetten naar deze nieuwe. Weet iemand dat? En kan je dan met hetzelfde profiel ( hanterp ) werken of is dat gelinkt aan het serienummer van de oude Xbox?

18. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ja hoor, al de data die gelinkt is aan die gamertag kan je gewoon met een transferkabel (kan je vast wel lenen van een game/elektronicazaak of je kan er gratis eentje aanvragen via microsoft) overzetten of nog makkelijker; met een USB-stickje, gewoon je profiel kopieren (wel de usb even configureren als xbox-opslag en wellicht moet je voor sommige games nog even kijken naar de licensies via xbox.com)!

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik moet nog ergens een transferkabel hebben toen ik de nieuwe harddisk erop zette, schiet me nu te binnen :)

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze moeten die grafanimiaties ook eens aanpassen. Samen met de super onnatuurlijke overgangen van bewegingen. Dat kan echt niet meer.
    Daarnaast mogen ze nog is proberen om het online voor elkaar te krijgen.

Maar alleen de balphysics van pes maakt de game al zoveel lekkerder dan Fifa :)

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina