1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Hoe groot is je USB stick?
    Ik heb het vermoeden dat die niet 1gb is...
     
  2. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee klopt hij is 4gb
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    O ok, nouja dat is groot genoeg.
    Maar als je xbox zegt dat hij niet goed genoeg is, ligt het aan je stick.
    Probeer eens een andere zou ik zeggen.
     
  4. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok ik zal ff kijken wat ik heb liggen (karig wel, net dat ding gekocht) maar hoe gaat dat met dat programma, opent die automatisch als die stick goed is?
     
  5. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook Xtaf_Release gedownload? om de OF te kunnen zien op je PC?

    ik zal het nog mooier vertellen ik had geen USB stick hier en heb het met mijn digitale camera gedaan.. *) dus lijkt me dat het met de USB stick van jou dan zeker moet lukken...
     
  6. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb dat programma uit die tutorial van de eerste pagina gedownload. Maar als ik die probeer te openen (met of zonder stick in de pc) zegt dat het fout is en dat ik op ok moet klikken om het af te breken.
     
  7. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog als toevoeging:

    1) D'N Ingel zijn USB is op de post.. die gaat dan door naar Wayne Rooney en dan svp retour ce moi! :thumbs:

    2) Ik heb net van Julien nog een ''andere'' manier gekregen om de OF zichtbaar te krijgen... dit ga ik even proberen.

    Lukt dat niet dan gaan vandaag nog OF op de post naar Dniworrom en Ghoulio

    De rest zal helaas even moeten wachten tot dat ik weer USB's geretourneerd heb gekregen!:):

    P.s. ik heb ook even een paypal link aangemaakt als je mijn Edit werk nog wat stuivers waard vind:p zie onderaan dit bericht.

    Tot zover!_0/
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    TOM EN MAX DIE VAN JULLIE ZIJN OOK VERSTUURD!:)
    Helaas net na zessen... dus ben bang dat hij pas zaterdag bij jullie op de mat ligt!

    Julien... check je P.M please!:)
     
  9. dniworrom

    dniworrom Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw bedankt!
    Ik stel ook voor dat iedereen die de USB stick opgestuurd heeft gekregen, eventjes gaat kijken of het hem lukt om de OF op de computer te krijgen, zodat iedereen van de OF gebruik kan maken.

    maar nogmaals bedankt tuur1986!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Iemand deze game al 1000/1000? :+
    Misschien een stomme vraag, maar was wel ff benieuwd.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik heb alleen nog maar MLO gespeeld en een beetje CL..
    Dit spel moet je ook niet spelen voor de achievements Yellow :+
     
  12. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het eens proberen als ik hem vanmiddag binnen heb! \o/
     
  13. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima... ik hoor wel wat je ervan vindt :D

    Maare... als het lukt (wat ik niet denk=()... en je upload hem op een download site.. knal dan wel ff mijn naam (in het bestand) erbij s.v.p enne de paypal link..._O_...

    voordat een of andere lapSchwans er met mijn uren werk er vandoor gaat!


    EDIT (''Off-topic''): Wellicht te overvloede... maar de Premier League van Daymos zit ook in mijn OF... ook hij heeft paypal.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  14. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik zeker! _O_
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik hem straks ergens kan downloaden zal ik hem zeker checken en je een donatie sturen ;)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    [​IMG]

    :eek:


    Ik heb een tijdje geen online meer gespeeld, maar ik hoorde van een nieuwe cheat?
    Pauze knop misbruiken oid?
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo, doe ik! ;)
     
  18. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    En al binnen? En beter gezegt: doet hij het??... Of zit je stiekem te spelen en ben je ons vergeten...:p
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Even los van de OF die ik vooralsnog niet aan de praat krijg, ik ben nog niet overtuigd door het spel zelf. Ik was in 2008 na ruim 4 jaar pro evo 4 en 5 overgestapt op fifa, en de tijd leek rijp om weer terug te gaan naar de serie waar ik het meest van heb gehouden (5 is de beste voetbalgame ooit imo) , maar met name het passing systeem is nog wat onwennig. Er lijkt een zekere willekeur in te zitten, de ene keer geef je met een miniscuul tikje op a een lullig balletje, de andere keer gaat ie snoiehard naar iemand die 20 meter verder staat. Dit soort dingen moet ik misschien aan wennen, dus mijn oordeel is nog lang niet definitief. Wat ik wel wist is dat de animaties soms ronduit lelijk zijn, met name de dribbelanimaties zijn soms afzichtelijk (misschien omdat ik op -1 speel, maar het is net of ze hinken). Maargoed, ik heb tot eind 2008 pro evo 5 op de oude xbox gespeeld (d-pad!) en toen klaagde ik ook niet. Verder hoop ik nog op tips voor de OF, en ga ik nog veel meer spelen om mijn skills weer terug te krijgen.
     
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tyrant, dood aan de culprits! ;-)

    ---------

    Ik heb hem een tijdje gespeeld, en ik kan er niet meer in komen. Dus ik sla een jaartje over, fifa vind ik ook niks. Ik ben een competatieve gamer, dwz, ik wil skills ontwikkelen en dan zo online zo hoog mogelijk te staan. Maar dat kan pes me gewoon niet geven helaas. Volgend jaar beter.

    Pes al weken niet gespeeld. Gistereavond was er een maat bij mij, en hebben we samen een competitie gespeeld. Bier erbij. En jongens, het was een fantastische voetbalavond! Wat hebben we gelachen, en wat hebben we lekker gevoetbald. Niet gestoord aan irritante zaken in het spel.

    En ineens doorzag ik het: dit is hoe je pes moet spelen, af en toe een avondje met je maten, daar is het gewoon een topgame voor.

    Competatief gamen met pes? Nee, dan ga je je echt irriteren aan bepaalde bugs/dingen. Maar het is de perfecte game voor een avondje bieren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina