1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga zometeen ook maar is mijn mooiste goals opnemen, zitten paar leuke tussen.

Wat is trouwens jullie (legaal) grootste afstand waarvan jullie hebben gescoord?

Hier 48 meter:cool:

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst sinds december weer MLO gespeeld. Mijn team kan echt niet meer mee, niet normaal dit. :lol:

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Is het niet mogelijk om je saves (mooie doelpunten/acties) vanaf xbox op een usb te zetten en dan een programma die formaat veranderd?? of kan dit niet door ook het (camera)menu dat erbij zit?

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vriend van me die ook op dit forum zit (Stoempfel) wil ook wel meedoen met het PES11 toernooi.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Nee dat is het zure. Lekker in het donker met je camera filmen :emo:

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar even kijken wie er nog meer komen. Hij is welkom.
    Ik heb een paar berichtjes op Xbox LIVE gestuurd waar ik nog antwoord moet krijgen.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik lag nog echt te hard om deel te nemen aan een online toernooi.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar jij hebt altijd al met PES lag gehad hè? Kan het aan je router/modem liggen? Van de anderen hoor ik geen klachten meer over lag. Ikzelf incluis.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met andere games weinig tot geen problemen. Het is ook niet zo dat het onspeelbaar is maar wel merkbaar. Misschien ben ik een mierenneuker, maar ik wil gewoon online lagvrij spelen :)
    Pes 6 had dat prima voor elkaar. Heb daar volgens mij meer dan 1k+ matches online gespeeld.

Speel wel via draadloos maar mag geen excuus zijn, omdat andere games wel lagvrij zijn :)

vraagje erbij. Heeft iemand ooit wel eens een andere icoontje dan rode streepjes voor de verbinding?

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    [yt]PTCMbDhK5eI[/yt]

Mijn 11 leukste/beste goals in PES 2011 , zeg maar wat jullie ervan vinden. Ik weet dat het heel krot is gefilmd, camera had beetje weinig geheugen over dus kon niet te lang filmen:+.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten echt een paar gruwelijke goals tussen. Die actie bij die eerste goal. _O_

Oh ja, dit overkwam mij net:

Kan er nu wel om lachen omdat ik uiteindelijk heb gewonnen, maar op het moment was ik vrij pissed. Man man man. Die keeper ook nog: 'nou dan schiet ik hem er maar in'.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha shit moest gewoon hard op lachen van jouw goal.

Zelf ook nog een paar aparte dingen opgeslagen (100% buitenspel goal van Tomasson, bal die ik recht door de buik van de keeper schiet, Arshavin die zichzelf 3x in z'n gezicht raakt in 10 seconden tijd etc etc).

1e Goal was inderdaad geweldig, die maakte ik gisteren tegen een vriend.

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107

#5 is echt geil gewoon, maar dat was jij niet toch?? Je speelt volgens mij met ajax en dit was psv??
    #8 had ik vond ik toch wel wat hoger gemogen, of is willekeurige volgorde??

Verder veel lekkere goals hoor ;)

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh die volgorde van goals moet je niet serieus nemen, dat is geen top 11 ofzo hoor.

Nummer 5 kreeg ik inderdaad tegen me toen ik tegen een vriend speelde, maar hij was zo mooi dat hij er wel bij moest.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Die van Hamsik woow echt heerlijk :D. 4 en 5 ook erg tof, 6 en 7 vind ik altijd een beetje glitchy dus die sla ik nooit op :p.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat die laatste vraag betreft: Nee, dat heb ik niet.
    En inderdaad, draadloos spelen kan problemen geven, zie ook het online-portal van PES 2011:
    http://www.konami.jp/we/online/2011/?tg=nl&pf=x360&pg=faq

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt natuurlijk aan pes dat je met draadloos veel problemen hebt en bij andere games niet.

Maar toch lees ik overal dat pes met draadloos gewoon bijna altijd meer problemen geeft dan met draad. Dat is wel vervelend voor jou, maar toch, momenteel ist nie anders.

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Na het zien van deze filmpjes kan ik niet snappen dat er nog mensen zijn die fifa spelen :)

Er zitten mooie dingen tussen

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hee Appie, heb je ook zin om met een toernooi mee te doen? Ik ben aan het orienteren hoeveel daar aan willen meedoen....

20. christakoff

christakoff Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook wel mee toernooi :)

Trouwens al heel lang geleden dat ik hier ben geweest. Zal binnenkort ook eens een filmpje uploaden van mijn mooiste goals..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina