1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu net grootste minpunt van pes in de praktijk.


    Hoe beter je wordt wil niet zeggen hoe beter je gaat voetballen, maar hoe beter je gaat pessen.

    Er is niet 1 top speler die lobjes gaat doen als ie zeker weet dat draaien en kappen en dan fakeshot en in tikken beter werkt.

    Terwijl in echt voetbal dit makkelijk te verdedigen is en op momenten een lob juist het enige is wat logisch en mogelijk is. Het is helemaal niet nodig om alle skills te kunnen, als je de juiste maar kent en veel hanteerd.

    Maar ja, het is natuurlijk wel een game, toch zit ik in gedachten al bij footy's va over 25 jaar. Dat wordt zo vet. De vooruitgang gaat me te langszaam. (of ik begin nu echt snel een oude lul te worden, dat kan ook ;-) )


    Kijk wel erg uit naar 2012.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Inderdaad, er zit zoveel verschil tussen leuk voetbal en goed PES'sen. In ELKE PES zit wel een soort van 'glitch'. Dus al wil je écht goed zijn, benut je deze. Op toernooien gebruiken ze ook allemaal cutbacks en gaan alle corners en vrije trappen kort. Word je echt niet blij van.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Super vet, toch maar een keer het spel kopen. ;)
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, idd precies wat ik bedoel.

    Maar op zo een toernoi, ok, daar kan ik dan nog in komen, al zou ik zelf nooit zo spelen.


    Maar soms zit je lekker midden in de nacht, een potje pes, eerst wat chatten tijdens opstelling, een gast van 31 tref ik, uit catalunia.

    En vanaf de 1ste minuut zie je al hoe hij speelt: net als 98% van de andere tegenstanders online.


    Winnen, verliezen, dat gebeurd allemaal, maakt me niet uit, maar er is toch geen reet aan om zo te spelen? Al win je? Snap er niks van. EN als ze scoren altijtd dat '''HAHAHAHAHAHA"".

    Rare jongens die pessers, haha, ;-).


    Ik vind het juist vet om een spannende pot te beslissen met een lob of een andere mooie goal.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik ben blij dat ik online game voor m'n plezier, maar in vrijwel elke game word je beloond als je wint (op zich natuurlijk vrij logisch). Alleen nadeling side-effect is dat er mensen hun plezier opzij schuiven en er alles voor over hebben om te winnen. Dus nooit ff van 20m schieten enz, terwijl dat soms best vet is :p.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het ook niet om het resultaat(check m'n stats maar :lol:) maar ben vooral tevreden als ik mijn eigen spelletje heb kunnen spelen. Helaas is dat niet heel effectief online aangezien er soms mensen met 4 man tegelijk druk zetten waardoor je die bal eigenlijk gewoon naar voren moet rossen waar iedereen vrij loopt.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina