1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem ook al 2 weken niet aangeraakt. Vanavond weer met 2 maten eventjes spelen. Dan vind ik het het leukst. Achteraf is die me toch een beetje tegen gevallen!
     
  2. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die OF hebben ontvangen op USB willen jullue aangeven of het werkt?

    Ik hoorde dat op sommige usb's de dlc was meegekopieerd... Deze verwijderen van de usb en dan alsnog alle data kopieren naar je Hdd zal het probleem oplossen! Succes!
     
  3. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus problemen met die V1.2 update van daynmos heb alles van de usb naar de Hard drive gecopyed dan start ik de game dan staat er

    [Bewerk gegevens]

    Het laden is mislukt omdat de gegevens van een andere versie zijn.
    Download nieuwe inhoud om gegevens bij te werken??.

    heb deze gedownload http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=80357 dat is toch de goeie V1.2? heb geen nieuwe tenus etc weet iemand wat het probleem is?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Voor 1.2 heb je allebei de Konami Updates nodig.
    Heb je die op je harde schijf staan?
     
  5. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je? ik heb die bij Extra contents gedownload??

    of bedoel je dat ik die V1.1 + 1 ook erbij moet doen?
     
  6. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar het is al gelukt !
     
  7. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuur Super bedankt voor de USB stick met de OF...

    Eindelijk met MVV spelen!!! ook er leuk en nice dat je wat extra stadions hebt gemaakt!!

    ziet er allemaal erg goed uit vind ik!!! _O_

    2 kleine nadeeltjes zijn:

    -Tom Daemen (MVV) is 1 van de betere spelers bij MVV maar in deze OF is hij 1 van de slechtste ten opzichte van de rest van het team, maar dit heb ik zelf al opgelost :D

    -Hier kan Tuur niks aan doen lijkt mij maar door dat je met "mindere" Clubs speelt en dus ook "minder" goede spelers. Zijn sommige spelers in het Jeugdteam al stukken beter dan je eigen spelers.. Maar dat ligt meer aan het spel denk ik daar zal weinig in te veranderen zijn.

    Maar echt TUUR MIJN DANK IS GROOT EN ZAL OOK ZEKER IETS AAN JE OVER MAKEN!!!!! _O_

    En ik zie iedereen "klagen" over spelerskeuze enz.
    Maar waar ik me al 2jaar over erger is die 4mans muurtjes bij vrije trappen van 50m+ voorheen kon je die nog weg halen maar nu niet meer alleen maar groter maken..
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat het gelukt is!! :) Heb je hem nog geprobeerd op de computer te zetten met USBXTAFGUI? Enne vergeet je hem niet door te sturen naar WAYNE ROONEY;)

    En om in te haken op je muurtjes... dat slaat idd echt nergens op! kan ze meestal ook niet weghalen.. blijven er altijd wel 3 staan!

    Ik ben zelf ook met MVV Master League begonnen ben nu halverwege... heb zelf (maar) twee spelers aangetrokken (Van Beukering, transfer) en Daley Blind (gehuurd).
    Ik sta nu 2e met MVV (Sparta 1) gevolgt door Fortuna, Volendam en Zwolle. Sterkte is dus wel ok...

    Ging ik kijken waarom Fortuna zo hoog staat, zie ik dat ze 2 spelers hebben gekocht van 70+... redelijk frustrerend... zeker omdat ze salihamidic gehaald hadden:x:+ Dacht ik ook... *K*T* PES! Maak ik slechte teams... koopt zo een team gelijk een ster! Gelukkige heb ik de transfers / market activity op LAAG gezet zodat dit weinig gebeurd.

    Jeugdspelers slaat idd ook nergens op.... 81 voor een jeugdspeler... typisch PES, maar daar maak ik ook geen gebruik van!

    Daarnaast ander frustratie moment... is dat aan het begin van mijn ML de sterspelers werden bekend gemaakt uit de Champions League... Tot mijn verbzing zie ik opeens een vage naam staan bij verdediger van het CL toernooi... nep naam van een nepteam... (heb ik wel aangepast door deze spelers met hoge stats 94 enz... van de nep teams uit de PES LEAGUE een ''vrije status'' te geven (komen ze niet meer in je ML meer voor). Maar je houdt er natuurlijk 16 per team over... deze PES league teams doen nu (jaar 1 ML) wel mee in EUROPA LEAGUE EN CL LEAGUE.. veranderd dit.. in Jaar 2... als de ''geplaatste'' teams bekend zijn vanuit de competitie??? :confused: Iemand een antwoord / idee???


    P.s voor diegene die de OF hebben ontvangen.. waarschijnlijk is JACK TUYP (Volendam) nog een neger... die moet je dus nog even blank maken! (als je het veranderd, wijzigt het ook mee in je reeds begonnen ML) :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  9. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt van die Nepspelers en Nep teams heb ik ook gemerkt maar denk dat het het 2e jaar niet meer gebeurt.

    Zelf heb ik de Pes League met de Nep Teams veranderd in de Euro League: dus alle overige Europese Teams daarin gedropt dat kom je die dus ook tegen in de CL en EL want anders zal Bayern nooit mee doen aan de CL als je dat team niet actief in de ML hebt zitten volgens mij.

    En ik ga het zo even proberen nog online te zetten eerst Go Ahead Eagels 0-0 MVV af spelen... \o/
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hee mensen,,
    al een poos niet meer op t forum geweest,,
    ik vind het nog steeds een goed spel, soms wel een beetje vaag qua besturing etc. Maar het is een goed concept en 2012 wordt denk ik echt helemaal af. Maar ik heb zowiezo geen spijt van het kopen van 2011.
    Nu ff mijn vraag; komt er nog n update voor de voorzet bug,, of is die er al lang??(me xbox is niet met live maar dan moet ik hem ff verplaatse, daarom weet ik het niet)
     
  11. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe mooi he... die jupiler league derby's:thumbs: Welk niveau speel je? Enne houdt me svp even op de hoogte over je resultaten... en uitslagen van de andere (dan kan ik nog wat gaan rommelen met de sterkten van de teams)

    Wat jij zegt over de Europese teams heb ik ook gedaan (stond idd nog niet op jou OF) is goede tip voor andere die ook de ML spelen.

    Voorzet Bug is volgens mij opgelost... als ik nu dribbel zonder renknop wordt de hoek afgeschermd en kan ik vaak maximaal een corner halen.
     
  12. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo het is eindelijk gelukt (Hoop ik dan)

    http://www.mediafire.com/?8k9apqlj3zzp621
    _O_ Jupiler League OF made by Tuur1986 _O_

    Om het te openen kan je beter USB Xtaf Gui V31 downloaden. V32 of andere blijven steeds vast hangen bij het openen. V31 heeft dat probleem niet.

    Ik hoop dat hij het doet en anders hoor ik het wel dan probeer ik wat te veranderen eraan.

    Ps. Tuur ik speel op Prof momenteel en 0-0 gebleven.. toch een puntje :D
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Nice!
    Jammer dat het 253 files zijn en daarom bepaalde kits het niet doen (Sevilla etc).
    Morgen ff proberen.
     
  14. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? dat het niet in een mapje staat ofzo? anders verander ik het wel even als dat het probleem zou verhelpen.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Kijk eens bij Uniform Data... Als het goed is doen zijn een paar kits bij 230 corrupted.
     
  16. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! Komt omdat hij maximum overschreid? ...
    Palermo thuis en sevilla thuis! Volgens mij nog 1 of 2 uit de laliga (embleem en logo op shirt doet het wel)
     
  17. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig!!! Iemand even checken of het werkt?
     
  18. dniworrom

    dniworrom Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn USB is inmiddels ook binnengekomen en heb hem vanavond even geprobeerd. Superwerk heb je er van gemaakt! Het enige is dat de shirtsponsors niet worden geladen, en dat er bij mij om een of andere reden svb stutgart (ofzo) in de jupiler league heb zitten, maar deze heeft nog wel het logo van WE United.

    Maar voor de rest is het heel knap wat je allemaal hebt gemaakt, ook mooie stadions!
    De USB gaat zo snel mogelijk retour
     
  19. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: hier heb ik totaal geen last van gehad hier werkt het echt prima :) Misschien iets niet goed gegaan bij het overplaatsen? van usb na xbox?
     
  20. dniworrom

    dniworrom Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    oke raar dan, ik heb de updates verwijderd die op de usb stick stonden, omdat hij het eerst helemaal niet deed. Toen heb ik op transfer data ofzo gedrukt en alles werd goed geladen. Maar geen shirtsponsors...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina