1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Owja klopt, ga dadelijk eens aan de gang.

Ik zal je ook dezer dagen iets doneren:thumbs:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Als je de updates niet hebt kun je deze OF niet gebruiken.

3. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
  4. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit bevestigen?

Heb je nog grotere foto's... ik denk zelf dat dit het shirt van vorige jaar is.... mede gezien de laatste link (09/10).. en ook omdat de VI gids spreekt over HUMMEL als shirtsponsor en hier duidelijke te zien is dat het nog BELTONA is....

5. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
  6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Vraagje: Alles gedaan, option file op USB stick gezet. Wil ik laden vanaf mijn USB stick. Krijg ik te zien: Unformatted bij de USB stick. Wat is er nu mis gegaan? Gewoon alle stappen gedaan etc. Ik heb een USB stick van 2 Gig. Is de file groter dan dat?

Iemand?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Moet genoeg zijn.. Je hebt wel je stick geconfigureerd op je Xbox? En toen een file op de stick gezet voordat je hem in de PC deed?

8. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik zal even vertellen hoe ik het doe. Eerst zorg ik dat mijn USB stick leeg is. Daarna doe ik de stick in de Xbox en configureer hem. Dan start ik PES op en zorg ik dat er een file op staat van PES op mijn USB stick door de game te starten en USB stick als opslag te kiezen. Dan haal ik de stick eruit. Doe ik jou tutorial , en dan verwijder ik de 0000001 map zodat ik alleen nog de 4B4E081D over. Dan ga ik zeg maar in de 4B... map staan en daar doe ik inject folder. Ik ga naar de map van jupiler league en dan kies ik de 0000001 map en inject deze dan. Dan heb ik alle files erin staan en haal ik de stick eruit en start ik PES op met mijn usb stick als opslag. Niks ( ook niet als ik het op de harde schijf van de xbox 360 zet ). Nu doe ik het met de nieuwe file en krijg ik Unformatted melding bij icoontje van mijn USB stick..vreemd. Het rare is doe ik de daymos etc file en ik doe het ook op deze manier dan doet alles het wel.

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  9. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Moet ik de laatste update van Konami hebben en/of de laatste update van 360 dashboard?

Ingel, ik denk dat je het niet hoeft te sturen want ik heb het via de link goed binnengekregen, nu alleen de vraag nog of het gaat werken bij mij.

Van mij mag je de USB dus terug sturen naar Tuur.

ps: de daymos OF heb ik wel een paar weken werkend bij mij gekregen.

Ik ben nu bezig de konami update werkend te krijgen via deze link: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81067

10. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je m.i. nog kunt proberen is in plaats van USB stick als opslag te kiezen, je HDD leeg te halen, PES vanuit hier op te starten. Dan HDD data kopieren naar USB en dan dezelfde riedel als je deed.

P.S. ZIJN ER EIGENLIJK NOG REQUESTS VOOR EDIT DATA?? Ik zat zo te bedenken... WK Logo, EK Logo bijvoorbeeld ook te maken. En dan over een week V.2 uit te brengen i.p.v. twee kleine aanpassingen van Telstar en Zwolle.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Misschien wat logo's verscherpen.. Of de kleuren verbeteren van bv MVV en RKC?

12. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Zal kijken wat ik kan doen:

Hier F.c. Zwolle*):

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ff gestopt met MLO. Ff geen zin meer om weer te gaan sparen voor een nieuwe speler en Pazzini die ik net had gekocht viel een beetje tegen.

Speel nu normaal online met de Spurs. Best wel ziek aanvallende opstelling:

------Defoe--R.Keane-----
    Bale------VdVaart--Lennon-
    ----------Modric----------
    A.Ekotto-Dawson-King-Hutton
    ---------Gomes-------------

Bij vlagen speel je hiermee de tegenstander weg, je bent alleen wel vrij kwetsbaar in de counter.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik vind de Spurs echt raar spelen, het lukt me totaal niet.

Als ik online ga neem ik Marseille.. En dan Valbuena en Ajew compleet aan de buitenkant. Gewoon op de zijlijn! En dan kun je werkelijk alles breed geven. Met Gignac in de punt als afmaker heb je zo echt een kneiter goed team.

15. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ff Vraagje aan Tuur, is het ook mogelijk om een Sponsor op het broekje te krijgen? of kan je maar 1 sponsor verwerken? dat zou evt nog mooier maken door broekje sponsors.

ps. Tussenstand in Jupiler League na 9 wedstrijden op Pro:

1.Volendam 19pt
    2.MVV 18pt
    3.Eindhoven 18pt
    4.Veendam 17pt
    5.Go Ahead 17pt
    6.Emmen 16pt
    7.Fortuna 14pt
    8.Den Bosch 12pt

14.Rkc 9pt
    15.Telstar 8pt
    16.AGOVV 7pt
    17.Cambuur 7pt
    18.Almere 5pt

Wel 1 TIP voor diegene die aan een ML jupiler League gaan beginnen zet Transfers op LAAG, anders speelt na 1 week Chivu bij Emmen en Kalou bij Telstar.. :confused: op laag hou je dit nog een beetje in de hand.

16. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de stand!

Wat betreft je vraag: Je kan alleen maar Chest Logo's maken (en het embleem). Dus helaas alleen de voorkant van het shirt. Veel jupiler clubs hebben namelijk ook nog andere sponsors op de rug... had hier al naar gekeken... maar is (bij mijn weten) helaas niets aan te doen.

Ik weet wel dat het in de laatste PES zat die ik speelde (PES 2008) Daar kon je bijvoorbeeld een Nike logo opslaan in een Slot en deze dan vervolgens voor elk team en positie (bijvoorbeeld broekje) gebruiken. Nu moet je helaas ook elke keer opnieuw de locatie bepalen aan de hand van de puntjes... (waar je voorheen dus gewoon kon slepen.... typisch pes (iets dat goed werkt veranderen)|:-

EDIT: Enne transfers inderdaad op LOW... ook al heb je dan nog salihamidic bij Fortuna.... ;)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Dat kan nog steeds hoor, gewoon Image laden ;).

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan. Sommige teams liggen je gewoon niet, hoe raar dat ook klinkt. Vorig jaar met FIFA kon ik ook niet met Arsenal of Barcelona spelen. :+

19. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    dan veranderd alles mee... als je bijvoorbeeld Arsenal laad.. zit je ook aan fly Emirates vast...

20. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Enn Telstar.... vs Zwolle uit

Als er verder geen edit requests zijn zal versie 2 de volgende extra's bevatten:

- Telstar en F.c. Zwolle kits
    - Als het lukt: logo's scherper
    - WK 2014 Brasil Logo / EK 2012 Logo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina