Iemand zin om morgen potje tegen mij te spelen? Ik heb het nog nooit echt geleerd, maar speelde veel PES vroeger. Nu redelijk goed in FIFA, maar dat zegt helemaal niets over mijn PESskills. Gewoon zin in, iemand? Gezellig.
Kan je inviten dan, heb nooit 1 op 1 gedaan. Doe alleen online met 2vs2 anders nooit. Misschien dat ik thuis ben morgen zal wel laten weten
Leef jij onder een steen of zo ? Ik zou de Media Markt proberen. Dan ben je meestal rond de 50,- kwijt voor nieuwe games.
Afgelopen nacht om 23:00 begonnen 02:00 naar bed . Ben meteen online gegaan , moet m'n eerste match tegen barca , 1-0 verloren . 2de match tegen real 3-0 verloren . Toen tegen de CPU m'n eerste winst . Ajax Groningen 1-0 Wat een lastig spel . Soms lijkt t wel raar met t rechterpookje die tricks . Moet nog leren verdedigen met r2 . En aanvallen beter . K kom er wel door via de flank , voorzet nog te hard . Ik speel met o als schietknop en vierkantje lob , aka FIFA Sprint is r1 Vandaag weer spelen , hoop dat k nu in de ms online kan winnen met afca
Verdedigen met r2? Nooit van gehoord ik gebruik altijd A (inhouden) en dan loslaten dan gaat hij met zijn been er voor of zet hij zijn lichaam er in. Er zijn 4 verschillende voorzetten die je kan doen. 1x (knopvoorzet) = hoge voorzet, die bij mij altijd te ver gaan 2x (knopvoorzet) = lage voorzet, vaak eerst paal 3x (knopvoorzet) = lage harde voorzet over de grond, die voor het goal gaat, hoef je hem vaak alleen maar in te schieten L1 + (knopvoorzet)= vroege voorzet, is vaak goed om mensen aan de andere kant van het veld te bereiken die vrij lopen en dan 1 op 1 naar de keeper kunnen lopen http://www.youtube.com/watch?v=aG_XK384Quc
Net eerste online potje gespeeld. Godverdomme, wat een kut lagg zeg. Ik kon niet normaal bewegen. Normaal is het al stroef, maar dit sloeg nergens op. Dikke buttonlagg, alles werd met een hele seconde vertraagd. Maakt het niet makkelijker voor mij.. Ik wil wel, dan hebben we tenminste geen lagg (als het goed is). Niet té hoge verwachtingen hebben, ik kan FIFA'en, maar moet nog wennen aan PES.
Uit intense verveling vanmiddag de BAL-mode weer eens gedaan. Begon gelijk op de bank dus moest lekker gedwongen toekijken. Laatste half uur ingevallen, MotM geworden, gescoord, 7.5 gekregen. Om vervolgens 10 opeenvolgende wedstrijden buiten de selectie te worden gehouden. Jezus wat kut. Gelijk uitgezet.
Wat is dat dan, BAL-mode? Iets als Captain your Country van FIFA World Cup 2010? Dat je één speler bent en je in de basis moet spelen? Dyonko, ik wil vanavond wel tegen je spelen rond half 10/10.
Haha, ja oké. Bij FWC2010 was dat echt super dope! Ach, ik speel PES denk ik toch alleen maar voor de offlineplay tegen m'n broer of soms tegen vrienden.