Zijn er voor PES2011 eigenlijk ook weer Option Files met alles aangepast enzo? Zo ja, waar kan ik die downloaden?
Mind sharing Davey? Deze vanmiddag weer opgepakt en verder gegaan met offline ML. Heb destijds Barcelona gekozen als team en zit nu eind 2012. Zat er eerst aan te denken om met een ander team te beginnen en dan met al die vage spelertjes te starten. Ik hoop trouwens dat 2012 weer van die achievements krijgt zoals PES6. Dat je 20G krijgt als je de Eredivisie wint, 20G voor de Premier League etc.
Nee man verschrikkelijk. Moet je de Ligue 1 gaan spelen waar je geen zin in hebt Voor OF's moet je naar pesgaming.com
Jongens, ik heb nu al een aantal keer de Option File op mijn USB proberen te zetten. Maar steeds als ik dit doe (dmv. USB Xtaf Gui Version v44) loopt mijn programma vast. Meteen is het 'Not Responding'. Het zijn 516 items, 158MB. Iemand tips? Ik wil niet 500 items één voor één erin zetten . Dit gebeurt steeds weer, elke keer.. EDIT: Ah fuckit, doe het wel één voor één. *geenleven*
Ik kan de pes 2011 demo niet vinden op psn, weet iemand of dat ie op live wel nog te downloaden is? (voordat ik dat ding weer helemaal voor niks aan sluit)
Geen idee, ik zou zeggen: zoek het eens op dmv. GOOGLE (G.O.O.G.L.E.) voordat je het hier vraagt . EDIT: Omdat ik het zielig voor je vind, help ik je hier even mee. Een handige tip: http://tinyurl.com/3vyofbw.
Heb weer zin om pes te spelen. Hadden jullie nou 2v2 gespeeld? Ik ben maandag vrij, dan kan ik wel spelen. Ook heb ik weer zin om aan de ML te beginnen, dan met de tweede divisie uit Engeland, moet ik wel ff de OF downloaden. Trouwens was het niet zo dat je spelers erg gemakkelijk kan halen met de ML omdat je ook veel geld hebt? Zo'n bug kan ik me herinneren..
Welke heb jij gedownload? Ik heb een option file die bestaat uit 1 bestand ofzo, edit.bin Kut PES, zorg eens voor licenties WTF: Ik drag en drop 50 van die files naar dat Xtaf ding en dan pleurt ie er steeds maar 1tje neer.. moet ik ze allemaal per stuk doen ofzo?