1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 25 mei 2011.

  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Pes net een paar week op de ps3 , ging eerst niet zo goed in ml online maar t gaat nu met de dag beter. Net in d5 6de geworden in de kwalificatie en in de knockout fase er meteen uit door penalty,'s
     
  2. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet er iemand hoe het komt dat ik maar niet in een divisie kom online(naast mij naam blijft staan geen divisie,ik kan wel wedstrijden spelen). Ik heb nu al 10tallen wedstrijden gespeeld over een periode van een maand maar ik blijf maar geweigerd uit die verschillende divisie's. Ik speel wel niet MLO. Iemand die weet hoe het komt?
     
  3. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke nu moet ik het toch echt kwijt.. Heb nu een hele tijd Pes2012 gespeeld en heel veel potjes gespeeld. Vooral veel offline masterleague en potjes tegen vrienden (vriendschappelijk) tot 4 mensen waarbij we ook vaste spelers hadden.

    Maar wat vind ik deze editie frustrerend zeg! zeker ten opzichte van 2011.
    Loop me echt heel veel te ergeren en vind het gewoon niet realistisch. Hoor van veel mensen dat ze PES echt goed vinden dit jaar, maar die mening deel ik niet.

    Even een paar dingen die me nu te binnen schieten:
    -keepers die balletjes net naast hun voeten doorlaten gaan
    -1 op 1 niet af kunnen werken. Bijna al mijn schoten gaan recht op de keeper. Waarom kun je van rond de 16 niet gewoon in de haak schieten. Dit lukt mij bijna nooit.
    -dat irritante vasthouden in een duel, wat je dan altijd verliest en geen overtreding is.
    -ieder tikje is een overtreding, ligt het spel steeds stil
    -pass met y door de lucht komt bijna nooit aan.
    -verschil tussen de niveaus. Ik speelde ML op prof en verloor met ajax in de championleague thuis kansloos tegen lill met 1-2. Toen even geswitcht naar gemiddeld en toen won ik uit met 5-0:mad:

    Ik kan wel zeggen dat ik een doorgewinterde voetbalgamer ben, maar wellicht geen getalenteerde. in voorgaande edities van PES was het altijd even wennen, maar daarna speelde het vrij snel lekker weg en irriteerde ik me wel eens dat het niveau te laag was (zelfs het hoogste), maar deze editie wil maar niet wennen.
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel is zo bugged als ik weet niet wat, ze moeten heel wat mensen bij de studio eruit gooien inclusief die flapdrol Seabass.
    Gewoon opnieuw beginnen zonder AI cheat.
     
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad! Vind die Seabass op de een of andere manier toch maar een eng mannetje, weet niet waarom. Vind zijn eigen studio en ideeën iets te goed.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    2011 is gewoon de beste PES so far! ;)
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    2011 is absoluut beter dan 2012, ergelijke fouten in versie van 2012.

    Waar ik dan wel de humor inziet is de patches wat absoluut 0,0 het spel verbeterd of ze komen met zo een geweldige update over nieuwe voetbalschoenen!

    Mijn god wat is PES afgegleden zeg, Fifa is ook absoluut me spel niet maar die makers daarvan doen er tenminste nog wat aan.
     
  8. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    damn had echt gehoopt dat alle pro pes 2012ers mij nu met de grond gelijk gingen maken, maar het spel is dus echt te slecht.. Wat nu? Na 8 jaar dan toch maar weer terug naar Fifa? Of gewoon pes 2011 spelen?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    God, wat een kut bug, die lege posts. Nu alles opnieuw typen.. geen zin in. Even samenvatting dan maar:
    Als er gewoon nog mensen online spelen bij PES2011, waarom zou je dan niet gewoon PES2011 blijven spelen? De offline blijft gewoon leuk en online zijn er ook genoeg spelers.
    Je kan natuurlijk ook FIFA12 uitproberen. Ík vind het een heerlijk spel (FIFA speelt ieder jaar lekkerder/beter IMO), maar de meeste PES-spelers vinden FIFA niet zoveel, volgens mij ;).
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar. Stomme lege posts :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zeg, kan je de nieuwste option file (dus met kits van 11/12) ook gebruiken in PES11 of alleen in 12?
     

Deel Deze Pagina