Oke nu moet ik het toch echt kwijt.. Heb nu een hele tijd Pes2012 gespeeld en heel veel potjes gespeeld. Vooral veel offline masterleague en potjes tegen vrienden (vriendschappelijk) tot 4 mensen waarbij we ook vaste spelers hadden.
Maar wat vind ik deze editie frustrerend zeg! zeker ten opzichte van 2011.
Loop me echt heel veel te ergeren en vind het gewoon niet realistisch. Hoor van veel mensen dat ze PES echt goed vinden dit jaar, maar die mening deel ik niet.
Even een paar dingen die me nu te binnen schieten:
-keepers die balletjes net naast hun voeten doorlaten gaan
-1 op 1 niet af kunnen werken. Bijna al mijn schoten gaan recht op de keeper. Waarom kun je van rond de 16 niet gewoon in de haak schieten. Dit lukt mij bijna nooit.
-dat irritante vasthouden in een duel, wat je dan altijd verliest en geen overtreding is.
-ieder tikje is een overtreding, ligt het spel steeds stil
-pass met y door de lucht komt bijna nooit aan.
-verschil tussen de niveaus. Ik speelde ML op prof en verloor met ajax in de championleague thuis kansloos tegen lill met 1-2. Toen even geswitcht naar gemiddeld en toen won ik uit met 5-0
Ik kan wel zeggen dat ik een doorgewinterde voetbalgamer ben, maar wellicht geen getalenteerde. in voorgaande edities van PES was het altijd even wennen, maar daarna speelde het vrij snel lekker weg en irriteerde ik me wel eens dat het niveau te laag was (zelfs het hoogste), maar deze editie wil maar niet wennen.
Klik om te vergroten...